Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2011, 09:55   #21
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Schrap de BEXX (eerste 4 tekens van IBAN nummer) en zet na de eerste drie en voor de laatste twee een streepje en je bent er.

En anders: http://www.ibanbic.be/
schrap dan je verstand en stort op een N-VA rekening
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 10:42   #22
Anna List
Banneling

Standaard

*feels ignored
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 10:50   #23
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Ik heb afgelopen week een brief binnengekregen om mijn lidmaatschap te hernieuwen. Allemaal goed en wel, maar ze geven enkele een IBAN en BIC code mee, waar ik dus niets mee kan omdat dat Europees is. Noch in de brief noch op hun website staat hun gewone rekeningnummer.

Hoe heeft de rest dat geregeld? (Zijn ze dan overigens in het buitenland gestationeerd?)
Heeft weinig belang. Het is geld weggegooid. Teken maar in op de lening van Leterme. Dan is het geen geld weggegooid.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 november 2011 om 10:52.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 11:13   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heeft weinig belang. Het is geld weggegooid. Teken maar in op de lening van Leterme. Dan is het geen geld weggegooid.
Dit vraagt om een rechtzetting.
Ik ga deze namiddag ook geld weggooien in de richting van de voormelde ledenrekening van de N-VA.
En niks geen staatsbon van Leterme; dan zou ik de winst van de meerrente nog liever aan de opvolgers van AMADA geven.

Klein-linkse forummers mogen hier het rekeningnummer publiek maken.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 november 2011 om 11:14.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 11:31   #25
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
*feels ignored
Dan moest je maar bronvermelding + "BEXX" vermelden.

Dossiers voorbereiden Anna, grondig.

Daar draait het om.
Oud 30 november 2011, 11:38   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dan moest je maar bronvermelding + "BEXX" vermelden.

Dossiers voorbereiden Anna, grondig.

Daar draait het om.
ik ben wel de enige die hier het (oude) rekeningnummer van de N-VA postte, de eerste die beschreef hoe je uit de IBAN de oude nr haalde ... en dan vragen ze nog aan jou waarom jij zoveel moeite doet !!
Oud 30 november 2011, 11:44   #27
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik ben wel de enige die hier het (oude) rekeningnummer van de N-VA postte, de eerste die beschreef hoe je uit de IBAN de oude nr haalde ... en dan vragen ze nog aan jou waarom jij zoveel moeite doet !!
Er staan hier een aantal mensen op mijn payroll. Mijn imaging is al betrekkelijk downgraded, ik heb wat flashy pr managers en community executives erop gezet om een white paper te maken van de actie om in de pipeline te zetten.

De return on investment expectancy krijg ik binnenkort in een balanced scorecard.

De eerste aanpak zou mijn terminologie zijn... Bref, ik wacht af!
Oud 30 november 2011, 11:48   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Er staan hier een aantal mensen op mijn payroll. Mijn imaging is al betrekkelijk downgraded, ik heb wat flashy pr managers en community executives erop gezet om een white paper te maken van de actie om in de pipeline te zetten.

De return on investment expectancy krijg ik binnenkort in een balanced scorecard.

De eerste aanpak zou mijn terminologie zijn... Bref, ik wacht af!
uwe laatste regel snap ik.
dus idd het taalgebruik aanpakken zou mss geen slecht idee zijn :o
Oud 30 november 2011, 14:10   #29
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het "gewone nummer xxx-1234567-89" wordt niet meer gebruikt. Enkel nog de IBAN . De BIC heb je nodig voor internationale transfers en is van geen belang zolang je naar 't binnenland stort.
Wil je omrekenen tussen IBAN en de oude xxx-1234567-89 , kijk dan op de website van je bank.
Bij de meeste banken is het voldoende het oude nummer in te geven en dit wordt dan automatisch omgezet...

Waarom dat men de mensen verplicht die ellenlange nummers in te geven... Waarschijnlijk een uitvinding van een overbetaalde Europese ambtenaar...

Een echt zottekesspel...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 15:17   #30
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Bij de meeste banken is het voldoende het oude nummer in te geven en dit wordt dan automatisch omgezet...

Waarom dat men de mensen verplicht die ellenlange nummers in te geven... Waarschijnlijk een uitvinding van een overbetaalde Europese ambtenaar...

Een echt zottekesspel...
Ellenlang? 't Is praktisch gewoon met "BE" ervoor.

En dan een bankcode... Wauw, zie ze bureaucratisch doen.
Oud 30 november 2011, 15:30   #31
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Het is een puur somatische reflex: wanneer ze "BE" zien, moeten ze de idioot kunnen uithangen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 november 2011 om 15:30.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 18:05   #32
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Kan je hen meteen ook eens vragen waar zij concreet 11 miljard willen besparen? Waarvoor dank.
Waarschijnlijk gaan ze kindjes vergassen om zo te besparen op de kinderbijslag.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 18:06   #33
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het is een puur somatische reflex: wanneer ze "BE" zien, moeten ze de idioot kunnen uithangen.
Enfin, een beetje zoals gij, dus.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 30 november 2011, 18:28   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Waarschijnlijk gaan ze kindjes vergassen om zo te besparen op de kinderbijslag.
Ik ken op dit forum (en in het echte leven) weinig politieke tegenstrevers die zo beneden alle peil commentaar geven.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 30 november 2011, 19:05   #35
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

lol, is dit toch nog een leuk topicje geworden.

Citaat:
CVP'er

Ik in verkiezingen van mijn tak maken over Leterme zijn volksverlakkerij en dan zou ik er nog op moeten intekenen ook.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 23:53   #36
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ken op dit forum (en in het echte leven) weinig politieke tegenstrevers die zo beneden alle peil commentaar geven.

Oud 1 december 2011, 00:52   #37
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol, is dit toch nog een leuk topicje geworden.

CVP'er

Ik in verkiezingen van mijn tak maken over Leterme zijn volksverlakkerij en dan zou ik er nog op moeten intekenen ook.
Ik zou niet graag 1 kauwgom moet geven aan elke NVA-er of blokker die op deze staatslening inschreef.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 10:09   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik zou niet graag 1 kauwgom moet geven aan elke NVA-er of blokker die op deze staatslening inschreef.
Bedankt om eens te benadrukken dat het ledenaantal van N-VA gestaag evolueert, nu bijna tot aan 25.000 betalenden.

Ja, daar zullen er wel bij zijn die wat meer rente willen dan een onnozel spaarboekje (maar voor mij toch geen staatsbon, voor alle duidelijkheid).

En ja, daar zijn er ook veel bij die liever in de bossen van de Ardennen gaan wandelen, dan in het Noordzeestrandzand te liggen bakken. (ik v.b. Ardennenliefhebber ...duidelijkheid)

.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 december 2011 om 10:10.
Oud 4 december 2011, 16:13   #39
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb afgelopen week een brief binnengekregen om mijn lidmaatschap te hernieuwen. Allemaal goed en wel, maar ze geven enkele een IBAN en BIC code mee, waar ik dus niets mee kan omdat dat Europees is. Noch in de brief noch op hun website staat hun gewone rekeningnummer.

Hoe heeft de rest dat geregeld? (Zijn ze dan overigens in het buitenland gestationeerd?)
Waarom wil u eigenlijk een verliezers-partij steunen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 16:13   #40
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bedankt om eens te benadrukken dat het ledenaantal van N-VA gestaag evolueert, nu bijna tot aan 25.000 betalenden.

Ja, daar zullen er wel bij zijn die wat meer rente willen dan een onnozel spaarboekje (maar voor mij toch geen staatsbon, voor alle duidelijkheid).

En ja, daar zijn er ook veel bij die liever in de bossen van de Ardennen gaan wandelen, dan in het Noordzeestrandzand te liggen bakken. (ik v.b. Ardennenliefhebber ...duidelijkheid)

.
25.000 op meer dan 6.000.000.
Wat stelt dat voor ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be