![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() *feels ignored
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 november 2011 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga deze namiddag ook geld weggooien in de richting van de voormelde ledenrekening van de N-VA. En niks geen staatsbon van Leterme; dan zou ik de winst van de meerrente nog liever aan de opvolgers van AMADA geven. Klein-linkse forummers mogen hier het rekeningnummer publiek maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 november 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moest je maar bronvermelding + "BEXX" vermelden.
Dossiers voorbereiden Anna, grondig. Daar draait het om.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De return on investment expectancy krijg ik binnenkort in een balanced scorecard. De eerste aanpak zou mijn terminologie zijn... Bref, ik wacht af!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus idd het taalgebruik aanpakken zou mss geen slecht idee zijn :o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom dat men de mensen verplicht die ellenlange nummers in te geven ![]() Een echt zottekesspel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan een bankcode... Wauw, zie ze bureaucratisch doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Het is een puur somatische reflex: wanneer ze "BE" zien, moeten ze de idioot kunnen uithangen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 november 2011 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk gaan ze kindjes vergassen om zo te besparen op de kinderbijslag.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Enfin, een beetje zoals gij, dus.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken op dit forum (en in het echte leven) weinig politieke tegenstrevers die zo beneden alle peil commentaar geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik in verkiezingen van mijn tak maken over Leterme zijn volksverlakkerij en dan zou ik er nog op moeten intekenen ook. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet graag 1 kauwgom moet geven aan elke NVA-er of blokker die op deze staatslening inschreef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, daar zullen er wel bij zijn die wat meer rente willen dan een onnozel spaarboekje (maar voor mij toch geen staatsbon, voor alle duidelijkheid). En ja, daar zijn er ook veel bij die liever in de bossen van de Ardennen gaan wandelen, dan in het Noordzeestrandzand te liggen bakken. (ik v.b. Ardennenliefhebber ...duidelijkheid) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 december 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |