![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De Franse TV? Huilen met de pet op. Urenlange praatprogramma's zonder inhoud, veel reclame en gedubde films en that's it. Bedroevend.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Waar haalt gij het lef vandaan om na te willen denken over Vlaams-nationalisme?! ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 december 2011 om 16:25. |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okee, sorry, ik herneem:
meneer denkt aangesteld te zijn als rechter in een rechtbank om te oordelen of de nva en haar leden zich Vlaams-nationalist mogen noemen of niet ... luister even, ik ben flamingant, denk ik toch. Maar of ik Vlaams-nationalist ben, dat weet ik zelfs niet zo zeker. Voorbeeld: is een Bask die ijvert voor een onafhankelijk Baskenland een nationalist, of is het juist de Spanjaard die voor de eenheid van Spanje is, die nationalist is ? Kan je Europa-nationalist zijn ? En kan dat zonder anti-Afrika of anti-Amerika te zijn ? Is een fiere Antwerpenaar een stads-nationalist, en een fiere Limburger een provincie-nationalist ? En wat is dan een Meetjeslander of een Ardennees ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met hun series lopen ze ook 20 jaar achter. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja jong...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Als ik Vlaams-nationalist was... dan zou ik me keihard schamen
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt nog maar 4 "oude presentatoren" op de Franse TV : Drucker, Sébastien, Sabatier en Foucault. Al de rest, het zijn presentatoren van de jongere generatie. En waarom zouden die "ouden" stoppen met hun job? Men vraagt toch ook niet Will Tura of Charles Aznavour te stoppen met zingen! 20 jaar achter wat hun series betreft? Het zijn al hun "Dr. House", "Mentalist" en andere Amerikaanse brol dat 20 jaar geleden niet eens bestond en die nu in heel de wereld gedraaid worden.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout. Dat is dus een complete redeneerfout langs beide kanten: het zijn niet de Vlaams-nationalisten die België kapot maken. Daar hebben ze zelf zelfs geen enkele verdienste aan.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me afvragen waarom ik Vlaams-Nationalist ben.
Laatst gewijzigd door Everytime : 7 december 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Er is momenteel een heropleving, waar N-VA handig en tactisch heeft op in gespeeld. Maar als ik met de gemiddelde N-VA stemmer spreek, lijkt die nog niet eens te denken aan een onafhankelijk Vlaanderen. Logisch natuurlijk, daar staat het N-VA niet (meer?) voor. 't Is heel wat anders dan de oude rotten uit het Volksunie-bastion waar de helft van mijn familie vandaan kwam.
|
![]() |