![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben niet zeker dat ik begrijp wat u bedoelt.
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Waarom hebben we bang van mensen die zich beledigt voelen door Knorretje?
![]() |
#23 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ziekelijk staaltje politieke correctheid.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() tss tss.... ik heb geen bang van die mensen, maar ik heb een bloedhekel aan de blote kont mensen, de dhimmies, die menen dat indien ze diep genoeg bukken en meer dan voldoende hand en spandiensten verlenen, zij degene zullen zijn die mogen overblijven: degenen die het woord islamfobie hebben uitgevonden.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 december 2011 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bedoel wat er staat maar het was niet persoonlijk naar u bedoeld, er zijn forummers die onmiddellijk over" dat zijn toch geen echte moslims" of" dit gaat toch over dronkenschap".
Dat lijkt me van de pot gerukt omdat het eigenlijk een hatecrime is, die mevrouw werd immers aangevallen omdat ze in de ogen van de vrouwelijke daders een blanke hoer was die dood moest. Dat dit omfloerst wordt door opmerkingen over het al of niet echt moslim zijn of dronkenschap met de bedoeling hier de focus te leggen lijkt me schokkend en walgelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
en hier heb je dan de basisbron: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 december 2011 om 13:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het omgekeerd zou zijn, een moslima die door twee dronken vrouwen tot moes werd gestampt omdat die dames vonden dat je kopvodden moet vernietigen, dan brulde mevrouw A moord en brand hoor! Maar omgekeerd? Mij lijkt deze blote kont echt boven alles uit te steken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Wanneer is iemand een echte moslim en wie bepaald dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan ben ik ooit zelf wel eens dronken geweest. Ik ging daarom niet meteen de straat op om iemand willekeurig in elkaar te trappen en uit te maken voor blanke hoer. Misschien heeft hun culturele achtergrond en onderliggende haat er toch iets voor een stuk mee te maken? Tussen haakjes, ik verwacht niet dat u hierin meegaat aangezien u een hopeloos geval bent. Dit is voor de neutrale lezer weet je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() minimaliseren,ontkennen of goedpraten van de allahtone gruweldaden part 265945
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk blijft de vraag, hoe gaan de moslimmannen omgaan met die schande. Genoeg redenen om deze dames een lekker pakje slaag te geven Ze waren dronken, wat al zeker niet mag. Ze waren niet vergezeld van een mannelijk familielid. De kledij was ook niet betamelijk.
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De groen willen bomen,wel steek die apen erin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie dit ook moge zijn, het grootste deel van je posts gaan tegenwoordig over die mevrouw A. Straks wordt het nog een obsessie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ongelofelijk hoe die definitie kan variëren. |
|
![]() |
![]() |