![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het heeft lang geduurd of de één of andere kwiet haalt Jef Vermassen erbij. En uiteraard ook de Heilige Clottemans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die gast heeft Elke Wevers vermoord. Hij had tenslotte de gelegenheid, een motief vinden we wel (wie zoekt, die vindt, nietwaar?) en als kers op de taart faalt hij nog met de leugendetector. Dat er geen lijk is, is maar een detail. Ge zou beter blij zijn dat de dader gevonden is! Alweer een overwinning voor het Belgisch gerecht! Nog even en er worden hier geen moorden meer gepleegd eens dat potentiële moordenaars ten volle beseffen dat ze hier toch sowieso tegen de lamp zullen lopen met dergelijk superieur speurwerk. Hercule Poirot is een nietig prutsdetectieveke in vergelijking met ons justitieapparaat. Het geeft mij wel een gevoel van veiligheid, wetende dat moordenaars hier per definitie kansloos zijn.
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of Tom Hompes iets te maken heeft met de dood van Elke Wevers. Misschien wel, misschien niet, ik zal het in elk geval wel lezen in de kranten.
Maar tot vandaag heb ik geen flauw benul in hoeverre hij betrokken is bij de dood (of verdwijning) van Elke Wevers, dus erover speculeren vind ik nutteloos, zeker aangezien het een zaak is waar eigenlijk weinig van het geweten is. Jij daarentegen bent blijkbaar al overtuigd van de onschuld van Hompes. Ik vraag me af op basis waarvan. Kritiek hebben op polygrafen is één zaak, maar dat betekent niet dat je Hompes in één moeite door zomaar van alles moet vrijpleiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de vriend niets te maken heeft met de verdwijning, dan gaat hij nu door de hel met die aanhouding.
Als hij er echter wel iets mee te maken heeft, dan verdient hij de hel (want de ouders van de jonge vrouw gaan door een dubbele hel). Als ik me goed herinner, heeft men Jansens niet willen of durven opsluiten (om hem onder druk te zetten) voor die affaire daar. Want eerder had men daar in een andere zaak al eens een onschuldige de doos ingedraaid, waar achteraf bewezen werd dat hij er niets mee te maken had. Maar in de gazet kon je lezen dat die man zijn leven verwoest was. Doet men niets, 't is niet goed. Doet men wel iets, 't is niet goed. Ik denk dat het ambetant moet zijn om die beslissingen te moeten nemen. Verder heb ik eens gewikiet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Leugendetector Daar verwijst men naar De Standaard: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=FR2H2Q1V waaruit ik quoot: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |