![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Germinal Beerschot fan stem ik niet op PJ maar op het Vlaams Blok en vele andere Beerschot fans ook (evenals redelijk wat RAFC fans) ik denk dat FDW het 2006 makkelijk gaat halen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Haha, laat het dan nog waar zijn, dan is op dát vlak het Blok nog veel minder een oplossing...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'Haha-berichten' heb ik honderden keren gelezen in allerlei threads en postings van anti-blokkers op het forum, maanden aan een stuk, voor de verkiezingen. Hadden ze gelijk ? Of heb je het resultaat van de verkiezingen nog niet gelezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() als ze zoals ik zegden dat het blok zou stijgen , maar er voor de rest niet aan de pas zou komen HADDEN ZE DIK GELIJK !!! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs dat staat nog niet vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Good old Leona, had in 2000 50.000 voorkeurstemmen.
Maar Patje heeft haar gelimogeerd. Nu denkt hij dat de Leona-stemmers voor hem gaan stemmen. Ijdele hoop, Patje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Gaan de Leonastemmers volgens jou op Dewinter stemmen ofwa???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Zeker niet op Kiele kiele Patje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en de polarisatie is goed gelukt ; je bent erg voor het blok of je bent er erg tegen... Als ik moet kiezen tussen Marc Van Peel; zowat de meest arrogante , belerende en overgewaardeerde politicus en eender wie uit de blokrangen, kies ik voor marckske . Als men moest kiezen tussen chirac en le Pen koos men ook voor de meest gematigde Alle lof voor Janssens, een goed burgemeester die het blok NIET uit de weg gaat . hij zal zo goed als zker burgemeester blijven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Peel sloeg in de zevende dag de nagels met koppen, zodanig zelfs dat dat links journalisteken hem constant zat te onderbreken...ha ja, hij gaf de Vlaams Blokkiezers gelijk door te hameren op de echte problemen van de burger : vreemdelingenproblematiek en het vervloekte stemrecht.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een simpele poll wees nog maar eens uit dat extreem rechts bij 'Beerschot' nog steeds dieper zit dan bij Antwerp (Janssens of niet!), al is er helaas een inhaalbeweging de laatste paar jaar... Bij Antwerp haalde het Blok 45% ![]() Bij GBA 68%!!!!!!! ![]() Ik weet het, het zegt niet veel, maar het bevestigt de historische trend... namelijk, diep ingeburgerd extreemrechts gedachtengoed bij de harde kern van Beerschot, én een ruk naar rechts in vroegere rode bastions als Deurne... Het zijn simpele polls met slechts enkele tientallen respondenten, en toch geven ze een reële situatie weer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() We zijn weer goed bezig. De linkse betweters gaan nog maar eens hun gelijk halen... zoals op 13 juni!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Alleen... Ze buiten smijten is geen oplossing! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() In een rechtstreekse verkiezing in twee rondes wordt Dewinter zwaar afgedroogd en dat weten jullie allemaal goed genoeg. Remember Le Pen <->Chirac. Zelfs een paard zou in zo'n soort verkiezing meer stemmen halen dan Dewinter. HAHAHA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
als het beleid wordt ingenomen door racisten, verliest het zijn geloofwaardigheid naar diegenen die door die racisten steeds geviseerd wordeN . deze groep gooit dan alles wat met overheid en politie te maken heeft op één niet-genuanceerde hoop. zowat het zelfde dat blokkers doen met diegenen die het niet eens zijn met hen . het is uiteraard ook zo dat de Oudaan (politiehoofdkantoor te antwerpen) ernstig geïnfiltreerd is door extreem rechts. er zijn al heel wat dossiertjes opgemaakt; Onlangs is Comm De bie nog buitengezet wegens het mishandelen van een arrestant. Die zit nu bij ....jawel ! Maar de politie van antwerpen doet echt moeite om dat intern probleem aan te pakken, uw stem is van u, maar in uw beroep zijt ge correct naar eenieder zonder uw eigen subjectieve gevoelens te laten doordringen, dat kan alleen de problemen maar verergeren, want ge tast daarmee ernstig de neutraliteit ,geloofwaardigheid en gezag van uw korps naar uw bevolking aan... als het beleid echter zelf die pest draagt, zou die psychologische barièrre voor de individuele politieagent met zijn extreem rechts gedachtengoed wel eens drastisch kunnen minderen... voor elkeen die buiten de lijn zou gaan, zijn er tientallen die hun geloofwaardigheid verliezen bv naar de migranten., die hun gezag alleen nog maar manu militari zullen accepteren . en dan ook zich zullen verzetten op dezelfde wijze. toch blijf ik erbij : als dewinter verkozen wordt , MOET hij zetelen zelfde als het blok hier de volstrekte meerderheid haalt.. Maar ze moeten het volledig ALLEEN doen ! kunnen ze nadien de schuld van hetgeen ze niet lukt/verprutsen niet bij anderen leggen 8) I |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |