![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Werkenden worden per uur (arbeiders) of op maandbasis (bedienden en ambtenaren) betaald, en dat onafhankelijk over hoe die werktijd verdeeld is. Werklozen worden uitbetaald per dag dat ze effectief werkloos zijn. Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 december 2011 om 21:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() http://donviona.blogspot.com/2010/05...oeker-aan.html
gevonden blog,kan natuurlijk niet nagaan of de informatie juist is!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 21 december 2011 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Een schande...
Van een studente wiens studies door een overmachtsituatie enorm uitgerokken werden, die dan een leefloon bleek te hebben kunnen krijgen al die tijd en van wie nu het leefloon ontzegd werd wegens te ziek, al een diploma middelbaar onderwijs, ... enzovoort. Dit in het laatste of in het slechtste geval, de laatste twee jaar van haar opleiding, terwijl het leefloon geen 500 euro per maand bedroeg en ik hier ook huur van mocht betalen ... (gelukkig maar één vijfde van mijn leefloon ![]() Het moet niet gezegd dat ik geen luxe ken noch heb gekend. Vrienden en kennissen van me hebben er de mond van vol hoe schandalig het is dat het ocmw mij wandelen stuurt, zònder énig inkomen, terwijl ze de hele wereld met open armen en dolenthousiast ontvangen... ![]() Door hun handelen duwen ze me trouwens in de neerwaartse spiraal der werkzoekenden die nooit een job kunnen vinden, iets moeten doen erg onder hun niveau terwijl ik de capaciteiten, mogelijkheden en intereses heb, ... maar dit werk nooit kan krijgen wegens niet de juiste diploma's aangezien het ocmw me studeren ontzegd ... (job combineren met studies is onmogelijk door mijn fysieke gesteldheid en door het studieprogramma) ik denk dat ze een levenslange werkloze willen creëren in alle ernst, terwijl ik zooooo heb gevochten om iets (succesvol!) van mijn leven te maken, ondanks mijn liefde. Soit de situatie is enorm gecompliceerd maar het komt erop neer dat geen enkele instantie me kan helpen ... en ik gewoon in de armoede en marginaliteit gedrukt wordt. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 december 2011 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Blijven stemmen op partijen die keer op keer een linkse regering faciliteren zou ik zo zeggen....
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkwijze voor een autochtone Belg : eerst en vooral naar een ver land trekken, liefst onderontwikkeld en armoedig. Daar de nationaliteit aanvragen. Uitgerust met uw verse nationaliteit terugkomen naar België en asiel aanvragen...= alle dagen eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat Europa zou aanvaarden dat je hier de doodstraf krijgt zonder bewijslast en zonder beroepsmogelijkheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Welkom in de 21ste eeuw waarin sociaal verval, geldhonger, volkerenmoord, uitbuiting, onverschilligheid, materialisme boven menselijk welzijn verheven is, millieu ondergeschikt is aan al het voorgaande, ect als normaal beschouwd wordt en alles wat zich daartegen verzet of indruist hiertegen als abnormaal.
Een wereld waarin de meesten afzien, die compleet ontspoort, waar iedereen klaagt en zaagt maar er geen meter aan verandert en zich door een absolute minderheid laat manipuleren en uitbuiten in een vals veiligheidsgevoel van zogenaamd welzijn en vrijheid.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de E.U. zou er wel een stokje tussensteken waarschijnlijk. Behalve als de E.U. zélf beslist de doodstraf terug in te voeren, en dat is dan eigenlijk ook schrikbarend, want het zal er dan vanaf hangen wie juist zij wensen te veroordelen...Perverse killers, of politieke tegenstanders, opstandelingen, militanten enz. De situatie is geblokkeerd in feite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Wendt U tot de linkiewinkies, filo, het zijn zij die tegen de doodstraf zijn.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Vergelijk het kostenplaatje, niet de mensen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |