![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had in U nooit een eend gezien.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof dat het rendabel aan't worden is een eigen microbrouwerijtje te starten. Wel op voorwaarde dat vadertje staat geen accijnzen en BTW op taksen over belastingen gaat heffen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 december 2011 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1) De consumptie in cafés en restaurants is aanzienlijk aan het dalen. Om het winstverlies hiervan te compenseren, verhoogt men de prijzen voor het thuisverbruik. 2) AB InBev omvat verschillende zones, en in vergelijking met bijvoorbeeld Azië en Zuid-Amerika zijn de cijfers van de zone Europa ronduit bedroevend. De consumptie daalt, de inkomsten dalen, de winst daalt. Conclusie: winst opdrijven door prijzen te verhogen, om het verschil met de andere zones te beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze kunnen voor mijn part hun winst in Brazilië gaan maken. Ik drink die rotzooi met synthetische hop toch nooit.
Alles wat ze overnemen gebruikt na een tijd ook die synthetische rotzooi. Mijn thuis is waar er geen Stella staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk verdwijnt heel Inbev van de markt in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hypocrieten.
Alcohol is een harddrug die jaarlijks bijna duizend doden (voor een groot deel mensen die er niets mee te maken hebben) op zijn geweten heeft en de gemeenschap miljarden kost. Veeel meer dan de opbrengst uit de belastingen op alcohol. Verbieden dat spul. Sorry voor deze die zich zonder drugs blijkbaar niet kunnen amuseren/ bezig houden.