![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mocht ik morgen voor de keuze worden gesteld tussen een verhuis naar Israël of één van de omringende landen (of verderliggende arabische/islamitische landen), zou die keuze wel héél vlug gemaakt zijn. De orthodoxe joden ten spijt. Maar ik kan mij voorstellen dat dit voor iemand zoals jij - die de joden letterlijk en figuurlijk de zee wil indrijven - onbegrijpelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel.
Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 december 2011 om 04:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denk je dat er veel verschil met de omliggende landen gaat zijn mochten de orthodoxe joden aan de macht komen? Of nu een theocratie gebaseerd is op islam, christendom of jodendom, het zullen altijd verderfelijke regimes zijn. In Israël gaat het de verkeerde kant uit, maar omdat er een tijd geleden nog een reusachtige betoging was van gemodereerde joden tegen de fundies, is er misschien nog hoop.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 31 december 2011 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() helaas , het fanatieke lijkt nog toe te nemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ik doelde op de aantijgingen van orthodoxe joden op een meisje in westerse kledij
|
![]() |
![]() |