![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik ben eens benieuwd hoeveel ze arme bergbewoners gaan geven omdat ze 'per ongeluk' hun familie hebben kapotgebombardeerd. Maar laat idd niet na het te bronnen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() In many parts of Iraq, the U.S. military uses these funds to run programs generally paying out up to $2,500 per victim to the families of those killed,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben het hier over Turken en Koerden. Pas op, ik hoef hier niet per se gelijk te krijgen he! Als deze mensen vergoed worden dan is dat positief nieuws, vanuit welke kant je 't ook bekijkt. En dan heb jij je punt behaald. Maar zo ver zijn we tot nader bericht nog niet, hoe spijtig dat dat ook moge zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 30 december 2011 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111230_013
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() klopt! de Koerden bestonden eerst blijkbaar en de landstreek is naar hen genoemd, niet andersom.
Koerden bestaan ook in Irak, Iran, Syrië en Armenië. zie wiki : http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistan Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 december 2011 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien zij beslissen hun eigen weg te gaan, kan er toch niets op tegen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 december 2011 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 december 2011 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() De Koerden komen al voor bij de klassieken (geschiedschrijvers)
Herodotos. In de beschrijvingen van Xenofoon en van de tocht van Alexander Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2011 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom Turkije daar per sé zou moeten aan ontsnappen, ze behoren toch tot de Westerse geplogenheden (steeds meer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Schandalig. Als het om een vergissing gaat, is het toch wel een blunder van formaat. Dit is gewoon mensonterend (mensenlevens zijn niets meer waard of wat?). Het minste wat Turkije kan doen is z'n excuses aanbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwaar afdokken, dat moeten ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kunnen we ineens eens afmeten hoe de Turken zich nu werkelijk gedragen, met bvb de armeense genocide in het achterhoofd.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Info : We hebben een forum lid die al jaren de niet-erkenning van de Armeense genocide volgt. http://forum.politics.be/showthread.php?t=165186 |
|
![]() |
![]() |