Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2012, 11:37   #21
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Paleis van Laken boodt hij aan Mevrouw De Block aan, voor opvang van asielzoekers. De koning was toch nooit in zijn kot.
Flauwe conferentie van Hoste dit jaar. Altijd dezelfde grappen. De laatste die ik heb bekeken. Verleden jaar was het ook al niet veel soeps. Het pensioen wenkt voor gluurder Hoste.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 11:40.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:39   #22
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hoste moet er maar eens aan denken ermee op te houden, want zijn grapjes worden voorspelbaar. Ik ben nu geen voorstander van de monarchie, maar altijd hetzelfde gezaag over de koning en prins Filip, enz, dit hebben we nu wel stilletjes aan gehad. Dat werkt antiproductief op de duur. Ook zijn politieke grapjes kennen we nu ondertussen wel: oude koek en oude wijn in nieuwe zakken. Voor zover de wijn al niet bedorven is.

Maar er was iets schandaligs aan de conferentie van Geert Hoste dit jaar.

Iets dat niet door de beugel kon. Een zeer ranzig randje. En dat was heel zijn schunnig optreden met betrekking tot Uyttersprot. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Zo het sexleven van iemand in het openbaar in het belachelijke trekken en te grabbelen gooien. Wat twee mensen intiem doen op een toren, in hun badkamer of in hun slaapkamer, daar moet Geert Hoste verre van blijven. Dat zijn zijn zaken niet.Een regelrechte schande was dit optreden van Gluurder Hoste. Moest ik de vrouw in kwestie zijn, ik zou een proces aanspannen wegens smaad en eerroof tegen Gluipertje Hoste. En hem eens goed financieel doen dokken. Geobsedeerd ventje Hoste zou het wel laten in het vervolg. Hij zou zijn grote mond wel houden.

Neen, Hoste heeft voor mij afgedaan. Een niet al te proper ventje in ieder geval dit Gluurdertje Hoste". Best is dat hij er maar mee stopt! Wat wat hij allemaal nu aan het vertellen is, wijst op een zeer grote geestelijke armoede. Maw, de man is 'uitgefratst'.
over het algemeen ben ik het met u eens, buiten dat over ilse torenpoeper...

"iets intien doen op een toren" -> dat was toch een openbaar gebouw? Het was niet alsof ze die toren huurden he... als ik morgen op een monument of openbaar gebouw 'intiem ben' met iemand, dan is het toch ieders recht om daarmee te lachen indien dit bekend wordt gemaakt? Wees dan slim en doe het binnenkamers, niet in het openbaar
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:44   #23
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
over het algemeen ben ik het met u eens, buiten dat over ilse torenpoeper...

"iets intien doen op een toren" -> dat was toch een openbaar gebouw? Het was niet alsof ze die toren huurden he... als ik morgen op een monument of openbaar gebouw 'intiem ben' met iemand, dan is het toch ieders recht om daarmee te lachen indien dit bekend wordt gemaakt? Wees dan slim en doe het binnenkamers, niet in het openbaar
Die mensen waren wel op vakantie in het buitenland, het was vroeg in de morgen of laat in de avond whatever, en zij hadden zin in sex boven op een toren. Het zij zo. Maar daar moeten anderen mensen zich niet mee moeien en zeker niet commercieel uitbuiten op een eindejaarsshow. Dat is gewoonweg schandalig. En de mensen die dit niet inzien, die moeten hun normen en waarden eens gaan bijstellen.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 11:51.
Oud 2 januari 2012, 11:51   #24
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben een gretig consument van heel diverse zaken die van dicht of van ver onder de noemer humor kunnen vallen. Natuurlijk niet "alles", er zijn grenzen. Maar wat mij betreft dus, toch veel.

Hoste zijn scène nu over de burgemeester van Aalst was één van zijn minste. Alhoewel de boodschap er toch een was van "much ado about nothing".

Toch blijft Hoste zowat de koning van de politieke humor in Vlaanderen.

Heb jij iemand anders in gedachten voor die titel misschien ?
Bart Dewever.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:53   #25
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die mensen waren wel op vakantie in het buitenland, het was vroeg in de morgen of laat in de avond what ever, en zij hadden zin in sex boven op een toren. Het zij zo. Maar daar moeten anderen mensen zich niet mee moeien en zeker niet commercieel uitbuiten op een eindejaarsshow. Dat is gewoonweg schandalig. En de mensen die dit niet inzien, die moeten hun normen en waarden eens gaan bijstellen.
En karnaval moet nog komen. Enkel Kris Peeters had het nog niet gezien en zelfs words met automatische woordcorrectie dacht dat het een ruitersport was.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:55   #26
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoste moet er maar eens aan denken ermee op te houden, want zijn grapjes worden voorspelbaar. Ik ben nu geen voorstander van de monarchie, maar altijd hetzelfde gezaag over de koning en prins Filip, enz, dit hebben we nu wel stilletjes aan gehad. Dat werkt antiproductief op de duur. Ook zijn politieke grapjes kennen we nu ondertussen wel: oude koek en oude wijn in nieuwe zakken. Voor zover de wijn al niet bedorven is.

Iets dat niet door de beugel kon. Een zeer ranzig randje. En dat was heel zijn schunnig optreden met betrekking tot Uyttersprot. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Zo het sexleven van iemand in het openbaar in het belachelijke trekken en te grabbelen gooien. Wat twee mensen intiem doen op een toren, in hun badkamer of in hun slaapkamer, daar moet Geert Hoste verre van blijven. Dat zijn zijn zaken niet.Een regelrechte schande was dit optreden van Gluurder Hoste. Moest ik de vrouw in kwestie zijn, ik zou een proces aanspannen wegens smaad en eerroof tegen Gluipertje Hoste. En hem eens goed financieel doen dokken. Geobsedeerd ventje Hoste zou het wel laten in het vervolg. Hij zou zijn grote mond wel houden.

Neen, Hoste heeft voor mij afgedaan. Een niet al te proper ventje in ieder geval dit Gluurdertje Hoste". Best is dat hij er maar mee stopt! Wat wat hij allemaal nu aan het vertellen is, wijst op een zeer grote geestelijke armoede. Maw, de man is 'uitgefratst'.
hm, hij smeerde het nogal dik uit. Maar het blijft wel openbare zedenschennis van die trees. De act van Hoste moet dus kunnen, geen censuur.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:58   #27
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die mensen waren wel op vakantie in het buitenland, het was vroeg in de morgen of laat in de avond whatever, en zij hadden zin in sex boven op een toren. Het zij zo. Maar daar moeten anderen mensen zich niet mee moeien en zeker niet commercieel uitbuiten op een eindejaarsshow. Dat is gewoonweg schandalig. En de mensen die dit niet inzien, die moeten hun normen en waarden eens gaan bijstellen.

En wat is de norm en waarde van iemand die publiekelijk op een toren van bil gaat.Ik vond het grappig,maar mocht iets korter.En Ilse is er nog niet vanaf.Aalst carnaval komt er aan.
GZV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:59   #28
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is larie. Wanneer iemand de liefde bedrijft op de heide, in het bos of op een toren, daar heeft niemand zaken mee. En wanneer het dan nog op een platte en commerciële manier uitvergroot wordt op de televisie en in de zalen door zo'n gluurder zoals Hoste, die meent dat hij zich daardoor interessant kan maken, dan vind ik dit volkomen ongepast. Zoiets doet men niet. En Hoste zou dat maar beter beseffen. Een heel triestig en onverantwoord optreden van een laag bij de grondse 'voyeur' Geert Hoste. Zeker weten.

In ieder geval, voor mij heeft hij afgedaan. Definitief!
Het is openbare zedenschennis mijn beste jongen. En het is bij wet dan nog verboden ook. Als ik de liefde ga bedrijven in een openbare speeltuin dan kan je moeilijk beweren dat dit mijn zaken zijn. Uw argumentatie is in deze bijzonder zwak.
Persoonlijk hoop ik dat ze spannende sex heeft gehad, mijn politieke voorkeur zou er niet door veranderd worden. Het is satire, je moet beseffen dat satire soms de neiging heeft voor sommige mensen om tever te gaan.
Oud 2 januari 2012, 12:02   #29
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Iets dat niet door de beugel kon. Een zeer ranzig randje. En dat was heel zijn schunnig optreden met betrekking tot Uyttersprot. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Zo het sexleven van iemand in het openbaar in het belachelijke trekken en te grabbelen gooien. Wat twee mensen intiem doen op een toren, in hun badkamer of in hun slaapkamer, daar moet Geert Hoste verre van blijven.
Op een toren poepen is niet intiem, het is zo publiek als maar kan zijn.
Wie zijn gat verbrandt...
Oud 2 januari 2012, 12:06   #30
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is openbare zedenschennis mijn beste jongen. En het is bij wet dan nog verboden ook. Als ik de liefde ga bedrijven in een openbare speeltuin dan kan je moeilijk beweren dat dit mijn zaken zijn. Uw argumentatie is in deze bijzonder zwak.
Persoonlijk hoop ik dat ze spannende sex heeft gehad, mijn politieke voorkeur zou er niet door veranderd worden. Het is satire, je moet beseffen dat satire soms de neiging heeft voor sommige mensen om tever te gaan.
Zoals vaak antwoordt u naast de kwestie. Zelfs als zou het openbare zedenschennis zijn, dan geeft dit nog geen vrijbrief om deze mensen en publiek belachelijk te maken en daar nog geld voor te vragen ook nog. Neen, het was een weinig fraai optreden van Geert Hoste. De man is volledig door de (morele) mand gevallen. Ophoepelen Geert!
Oud 2 januari 2012, 12:07   #31
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Veel beter dan verleden jaar toen hij te lang zeverde over diene Nespresso winkel en zijn niet-grappige tirade tegenover de Kerk.

Stukken beter !

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 12:10   #32
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je verkeerd bent.
Als je in het openbaar sex wil hebben moet je daar de gevolgen maar van dragen.
Het zijn eerder zij die hun normen en waarden beter wat bijstellen.
Ik ben geen puritein maar zoiets doe je alleen maar omdat je gewoon wéét dat je bekeken kan worden.
Dus het zal ook wel een stukje exhibitionisme zijn geweest, veronderstel ik.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 12:15   #33
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
hm, hij smeerde het nogal dik uit. Maar het blijft wel openbare zedenschennis van die trees. De act van Hoste moet dus kunnen, geen censuur.
Openbare zedenschennis, maar ver gezocht. Het had meer weg van gluren en het was voorspelbaar dat mevrouw Uytersprot niet ging gespaard worden. Wie heeft er niet gegluurd?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 12:18   #34
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Veel beter dan verleden jaar toen hij te lang zeverde over diene Nespresso winkel en zijn niet-grappige tirade tegenover de Kerk.

Stukken beter !
Altijd dezelfde grappen over dezelfde personen. Jaar in, jaar uit. Soms verandert er wel de naam van een politieker, of een onderwerp maar de grappen blijven altijd dezelfde. De man is aan het einde van zijn Latijn. En maar goed ook, want we kunnen zo ongeveer al voorspellen welke de grappen voor volgend jaar zullen zijn. Dezelfde grappen als vorig jaar, en het jaar tevoren.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 12:19.
Oud 2 januari 2012, 12:19   #35
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals vaak antwoordt u naast de kwestie. Zelfs als zou het openbare zedenschennis zijn, dan geeft dit nog geen vrijbrief om deze mensen en publiek belachelijk te maken en daar nog geld voor te vragen ook nog. Neen, het was een weinig fraai optreden van Geert Hoste. De man is volledig door de (morele) mand gevallen. Ophoepelen Geert!
Toch wel mijn beste. Een openbare daad is per definitie openbaar.
Wat hij in uw slaapkamer aanvangt of zelfs in een privé club, dat gaat mij niet aan.
Het is satire, dat jij dat niet kan apprecieren maakt dat je nogal puriteinse trekjes hebt. Hij heeft ook duidelijk gezegd dat er niets te zien viel.
Het is allemaal wat overroepen.
Vraag jezelf af, heeft hij haar schade berokkend ? Ik denk van niet.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 januari 2012 om 12:19.
Oud 2 januari 2012, 12:20   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Openbare zedenschennis, maar ver gezocht. Het had meer weg van gluren en het was voorspelbaar dat mevrouw Uytersprot niet ging gespaard worden. Wie heeft er niet gegluurd?
Ik heb niet naar de youtube gekeken zulke dingen interesseren me echt niet. Dan kan je beter de playboy kopen. Voor de interessante artikels natuurlijk
Oud 2 januari 2012, 12:22   #37
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Youp van 't Hek is beter.

http://www.youtube.com/watch?v=5nyeDVbfeSo
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 12:27   #38
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel mijn beste. Een openbare daad is per definitie openbaar.
Wat hij in uw slaapkamer aanvangt of zelfs in een privé club, dat gaat mij niet aan.
Het is satire, dat jij dat niet kan apprecieren maakt dat je nogal puriteinse trekjes hebt. Hij heeft ook duidelijk gezegd dat er niets te zien viel.
Het is allemaal wat overroepen.
Vraag jezelf af, heeft hij haar schade berokkend ? Ik denk van niet.
Het is uiteindelijk iemands privé-leven te grabbel gooien voor de TV en voor de gore centen. D�*t is het.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 12:29.
Oud 2 januari 2012, 12:34   #39
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Het beste vond ik nog zijn quote:

"Nadat de Vlamingen in de buitenlandse pers voorgesteld zijn geweest als intolerante zakken, verdienen we eigenlijk de nobelprijs voor de vrede met deze regeringsformatie"

en hij heeft nog gelijk ook... welk ander volk laat zo met zijn voeten spelen?

Laatst gewijzigd door Hoera : 2 januari 2012 om 12:35.
Hoera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 12:42   #40
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Flauwe conferentie van Hoste dit jaar. Altijd dezelfde grappen. De laatste die ik heb bekeken. Verleden jaar was het ook al niet veel soeps. Het pensioen wenkt voor gluurder Hoste.
Hoste is nooit grappig geweest.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be