![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Flauwe conferentie van Hoste dit jaar. Altijd dezelfde grappen. De laatste die ik heb bekeken. Verleden jaar was het ook al niet veel soeps. Het pensioen wenkt voor gluurder Hoste.
Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"iets intien doen op een toren" -> dat was toch een openbaar gebouw? Het was niet alsof ze die toren huurden he... als ik morgen op een monument of openbaar gebouw 'intiem ben' met iemand, dan is het toch ieders recht om daarmee te lachen indien dit bekend wordt gemaakt? Wees dan slim en doe het binnenkamers, niet in het openbaar
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En wat is de norm en waarde van iemand die publiekelijk op een toren van bil gaat.Ik vond het grappig,maar mocht iets korter.En Ilse is er nog niet vanaf.Aalst carnaval komt er aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk hoop ik dat ze spannende sex heeft gehad, mijn politieke voorkeur zou er niet door veranderd worden. Het is satire, je moet beseffen dat satire soms de neiging heeft voor sommige mensen om tever te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn gat verbrandt...
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel beter dan verleden jaar toen hij te lang zeverde over diene Nespresso winkel en zijn niet-grappige tirade tegenover de Kerk.
Stukken beter ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je in het openbaar sex wil hebben moet je daar de gevolgen maar van dragen. Het zijn eerder zij die hun normen en waarden beter wat bijstellen. Ik ben geen puritein maar zoiets doe je alleen maar omdat je gewoon wéét dat je bekeken kan worden. Dus het zal ook wel een stukje exhibitionisme zijn geweest, veronderstel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Openbare zedenschennis, maar ver gezocht. Het had meer weg van gluren en het was voorspelbaar dat mevrouw Uytersprot niet ging gespaard worden. Wie heeft er niet gegluurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Altijd dezelfde grappen over dezelfde personen. Jaar in, jaar uit. Soms verandert er wel de naam van een politieker, of een onderwerp maar de grappen blijven altijd dezelfde. De man is aan het einde van zijn Latijn. En maar goed ook, want we kunnen zo ongeveer al voorspellen welke de grappen voor volgend jaar zullen zijn. Dezelfde grappen als vorig jaar, en het jaar tevoren.
Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hij in uw slaapkamer aanvangt of zelfs in een privé club, dat gaat mij niet aan. Het is satire, dat jij dat niet kan apprecieren maakt dat je nogal puriteinse trekjes hebt. Hij heeft ook duidelijk gezegd dat er niets te zien viel. Het is allemaal wat overroepen. Vraag jezelf af, heeft hij haar schade berokkend ? Ik denk van niet. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 januari 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het beste vond ik nog zijn quote:
"Nadat de Vlamingen in de buitenlandse pers voorgesteld zijn geweest als intolerante zakken, verdienen we eigenlijk de nobelprijs voor de vrede met deze regeringsformatie" en hij heeft nog gelijk ook... welk ander volk laat zo met zijn voeten spelen? Laatst gewijzigd door Hoera : 2 januari 2012 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |