![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik wil maar zeggen: wie gaat zich nu bezighouden met alle frappante uitspraken van vrienden, kennissen ed te verzamelen en bewaren, met oog om later?? ooit te kunnen gebruiken tegen hem haar?
Wel dat zou veel meer over deze persoon zeggen dan de persoon die hij/zij tracht te viseren.
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Natuurlijk, indien het je tweede natuur is om constant prappante, domme en aanmatigende uitspraken te doen, dan zal zich dat zeker tegen je keren, daarvoor hoef je nog geen facebook en internet nodig te hebben.
|
|
|
#24 |
|
|
En op dat vlak ben ik het geheel met u eens:
'spreken is zilver...... en zwijgen is goud'.
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Dat is een BS argument. Als er een pathologische leugenaar die goed is in zijn kunde dan schotelt die u een perfect plaatje voor en nadien blijkt hij niet de medewerker te zijn die je verwachte of die jij je voorstelde.
Maar ja als je selecteerd op meelopers of mensen die je naar de mond praten dan heb je misschien gelijk. Oh ja en wederom dat BB gezeur; ooh BB kijkt mee, ik wil dat niet, mijn privacy is geschonden, ik voel me niet veilig en constant gecontroleerd, blablabla Maar hey ik lees wel de joepie, de story of eender welk roddelblad, wil alles weten over anderen maar over mij mogen ze niets weten... Feit blijft; wie niets te verbergen heeft die heeft niets te verbergen en maakt zich over bepaalde zaken niet druk. Tenslotte als we dan toch zoals velen beweren in een democratie en vrije meningsuiting maatschappij leven dan zou je ook over zulke dingen u geen zorgen moeten of mogen maken. Echter zolang wij zelf als mens met 2 maten en 2 gewichten tegenover die dingen en onze medemens staan hebben we in feite geen recht van spreken. Als je uw priveleven open en bloot gooit op een blog of andere sociale media en in openbare plaatsen in uw GSM uw prive aangelegenheden staat te roepen dan moet je bij mij niet over privacy komen zeuren. Zo simpel is dat.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|