![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een complotvan de CIA, de KGB, de BBC en Doria Day.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Het vreemde is dat ik me dat herinner uit een artikeltje van de Eos van zeker 15 jaar terug. Blijkt het wel niet eens waar te zijn zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 9 januari 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Weten we pas midden februari ;( Hopelijk...
![]() Maar het is wel een leuk probleem om uit te rekenen!
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet je wat het grappige is aan objecten die heel ver van hun moederster staan? Die bewegen heel langzaam. Gecombineerd met het feit dat onafhankelijke instellingen en zelfs amateurs tegenwoordig over behoorlijk goed materiaal beschikken betekent dat dat elk object van betekenis (je hebt het hier over een binair zonnestelsel, ik zal dus uitgaan van een bijna-bruine dwerg van zo'n 10 Jupitermassa's, gezien een helemaal bruine dwerg al helemaal makkelijk te spotten zou wezen) dat zeg de komende decennia deze kant op zou komen allang gespot zou zijn. Maar stel dat we onafhankelijke instellingen en amateurs uitsluiten, dan hebben we het nog over meerdere grote overheidsprogramma's en een flink aantal betrokken bedrijven dat ondanks allerlei verschillende belangen met zijn allen besluiten om al hun managers in te lichten om ervoor te zorgen dat bepaalde stukken hemel niet in de gaten gehouden worden. Er lopen dus zeker enkele honderden, maar waarschijnlijk eerder duizenden of nog veel meer mensen rond die weten dat ze wereldfaam en, beter nog, een soort superheldenstatus verwerven op het moment dat ze een keer met een documentje naar buiten lopen en dit aan de grootste niet in het complot betrokken overheden neerleggen. Daarnaast zijn er wereldwijd tienduizenden politici die hierover ingelicht zouden moeten zijn. Zelfs als alleen de ministerraden en fractievoorzitters van coalitiepartijen ingelicht worden zit er vroeger of later wel eentje tussen die roept "holy shit, kijk eens wat mijn voorganger voor mij verborgen heeft gehouden!" Dit soort hooggeplaatste politici zijn niet het soort mensen dat vervolgens door de media compleet genegeert wordt. Zelfs al zouden de meeste grote media wel al van tevoren bij het complot betrokken zijn dan is er altijd nog wel een station als Al Jazeera, met een groot genoeg bereik en een gezonde dosis tegendraads gedrag. De Britse roddelpers alleen al zou zoiets zonder twijfelen publiceren. De Sun zou er zelfs nog een aantal zelfverwijzingen instoppen, "second sun big problem" ofzo.
Oftewel: Als er een grote planeet X bestaat hangt hij momenteel ergens in de Oord-wolk, een gebied dat bekend staat om hoe oninteressant en ver van de zon gelegen het is. Het moment dat het ding zelfs maar bij Pluto in de buurt zou komen zou hij zonder twijfel door vele mensen opgemerkt worden, danwel direct, danwel via zijn invloed op andere planeten. Het complot benodigd om een dergelijke gebeurtenis onder de pet te houden is onmogelijk in onze huidige samenleving.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgende keer hoor je me zeker ![]() Laatst gewijzigd door Baka : 9 januari 2012 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toevoeging: mocht ik nou de opmerking krijgen dat het niet gaat om een zware planeet maar een echte ster dan vraag ik me wel af hoe de topicstarter denkt dat we net die ene ster ooit gemist zouden kunnen hebben, vooral nu hij al praktisch op ons gebotst zou moeten zijn.
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar mocht je een specifieke vraag hebben, ik ben altijd beschikbaar ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Interessanter zou zijn om te weten wie zoveel onzin op internet verspreidt, over de maya's en Niburu enz. Toen ik een van de links opende van de OP, kreeg ik hetzelfde gevoel als toen ik de pdf van A. Breivik opende (allez, het is wel een totaal ander onderwerp, maar ik verdenk de auteurs van die documenten even veel als Breivik in hun eigen wereld te leven...)
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik probeer meeste op te zoeken mr dit is volledig buiten mijn (IT) sector. Ja lap ... ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Minkowski-ruimte Laatst gewijzigd door Baka : 9 januari 2012 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest plotseling aan deze, een van mijn favo classic SF-films, HILARISCHE film denken. Debuut van John Carpenter. http://www.rottentomatoes.com/m/dark_star/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |