![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen schijnen de nu aanwezige migranten er niet veel zin in te hebben. Waarom werken, als het zonder werken ook gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En omdat het volk daar uiteindelijk over beslist, wenden nu alle gevestigde, en van de macht profiterende instanties, zoals het koningshuis, de vakbonden, de kerk, de zelfbenoemde democratische partijen, de gesubsidieerde media... alle middelen aan, om degenen die aan hun leuk leventje een einde willen maken, te demoniseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ook weer hé...Uiteindelijk zitten nog steeds dezelfden daar en houden ze uit alle macht de macht vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Polen en Roemenen zijn de nieuwe slaven en verdienen één euro per uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Polen en Roemenen arbeiden om de vergoedingen aan de werkloze allochtonen te kunnen betalen.
Laatst gewijzigd door Bob : 9 januari 2012 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zowat heel de bevolking is reeds overtuigd dat de afschaffing het beste is. Hoe meer ze er over spreken, hoe meer walging. Hersenspoeling lukt niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik daag je uit. Haal mij één ernstige bron aan die op een onweerlegbare wijze kan aantonen dat de N-VA het nazi-gedachtengoed en de nazi-methodes genegen is.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? Doe ik dat om iemand of een groep ten onrechte te beschuldigen van nazisme?
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het spijt me Egmond en alle anderen die eraan deelnemen, het doet me ook zeer hard huiveren dat er hier te pas en te onpas verwijten als "racist" of "discriminatie" naar andere forummers alsook mezelf worden geuit.
Dat een feit niet meer mag uitgesproken, want meer dan het weergeven van een feit hebben ik of een ander forummer meestal nooit gedaan. Noch heb ik er weet van dat ik of enig ander forummer ooit op de vingers werd getikt wegens deze laakbare feiten. Dat kopt dan ook, want ik ben zelf jarenlang voorvechtster geweest van een multicultuur omdat ik dacht dat dit werkte en een perfecte oplossing zou zijn. Nu geef ik mijn ongelijk toe en kaart ik aan wat er misgaat. Maar net zoals het niet is omdat één blondine een auto bij het parkeren ramt en daarover gegrapt wordt dat ze allemaal niet kunnen rijden en hun daarom niet bij wet verboden wordt om nog voertuigen te besturen, is het niet zo dat ik door het vaststellen èn verkondigen van bepaalde feiten, die in wezen niets verschillen van het feit dat het weer vandaag grauw grijs is, noch, al mijn vrienden met een andere huidskleur of ander geloof de rug heb toegekeerd. Dat zou dan ook nergens op slaan. Dat de moderatie niet optreedt tegen de lasterlijke aantijgingen al zou iemand die een feit weergeeft racistisch zijn, vind ik wraakroepend. Dat er, hier te pas en te onpas, - want ik heb het nu al in meerdere discussies opgemerkt- hier niet enkel prenten verschijnen van een massale genocide met name tegen de Joden - een gebeurtenis waar zou je nu toch wel durven zeggen zowel géén nazi, als géén Jood, als het héle middenveld van iedereen die er rond, erbij en ertussen stond liever nog aan herinnert wordt - vind ik niet echt normaal ... Dat hierbij dan nog medeforummers beschuldigd worden van het goedkeuren, het opnieuw uitlokken, het mogelijke mede veroorzaken, ... van een nieuwe genocide ... vind ik zeer huiveringwekkend en dat er zelfs geïnsinueerd wordt dat zij zich schuldig moeten voelen om daden die in het verleden in Polen en Duitsland zijn gebeurd ... Ik kan niét onder woorden brengen in welke mate mij dat degouteert en in welke mate ik vind dat deze praktijken de discussie afbreken, ten gronde richten en gewoonweg onmogelijk maken omdat dit bij iedere rationele mens duidelijk maakt dat er gewoon geen beginnen meer aan is. Dit is op een walgelijke manier misbruik maken van gevoelens, die niet enkel voor de Joden, maar ook voor het westen zeer pijnlijk zijn. Mag ik daarbij zeggen en inderdaad in twijfel trekken dat gegeven bepaalde FEITEN, zoals bv uit onderzoek bleek dat Moslims vaak intolerant zijn tov Joden, blijkt dat er bepaalde groepen mensen in onze samenleving zijn binnengedrongen die heel wat minder problemen hebben met een genocide van mensen van een andere geloofsovertuiging. En dat deze die genocide al eeuwenlang ook actief uitoefenen, zij het minder massaal en minder georganiseerd, maar sterk versplinterd. Desalniettemin is het een feit dat je uit diverse hoeken hoort dat zij bezig zijn aan de actieve verspreiding en zelfs het opdringen van die godsdienst, en dat bij het niet slagen daarvan er actieve pogingen zullen worden ondernomen om de "ongelovigen" te elimineren. Desgewenst kan ik daarvoor voldoende bronnen weergeven. Het is jammer dat ik deze negatieve boodschap moet toevoegen aan het eerste deel van de tekst. Maar bij het zien van zoveel hypocrisie en blindheid voor datgeen wat men probeert te bekampen, kan ik niet anders. In godsnaam, leer uit de geschiedenis, en kijk naar de toekomst... en laat ons ervoor zorgen dat iedere genocide en iedere moordaanslag de laatste is!!!!!
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn motieven zijn zeer eenvoudig. Eerst en vooral respect voor de nagedachtenis van mensen die in de concentratie- en uitroeiïngskampen gestorven zijn. Verder respect voor een politieke partij die zich inpast in de parlementaire democratie. En tot nader order beantwoordt N-VA volgens mij aan dat begrip. En al evenzeer de zogenaamde "traditionele" partijen. Ook al ben ik het niet altijd eens met de laatsten hun beleidskeuzes, het zijn evenzeer democratische groeperingen.
Om die reden was ik geschokt door de postings van Egmond Codfried. Dat was ronduit een misbruik van de Holocaust-gedachtenis.
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA - Regering Di Rupo: 4 - 0
|