Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2012, 22:57   #21
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Misschien moet u het nog eens lezen. Ter uwer informatie Verhofstadt is zo'n rijke klootzak die waarschijnlijk veel intrest krijgt op zijn rekeningen, dus het verbaast me dat iemand als u die dit soort taalgebruik bezigt, "rijke klootzak", de verdediging van Verhofstadt opneemt.
Mag ik u vriendelijk verzoeken uw taal te matigen, er is niets gebazel terug te vinden in wat ik zei en het zeker niet warrig.

Maar probeer vooral zelf zo'n subsidie te regelen, we zijn tenslotte allemaal gelijk als Belg. U bent dus de gelijke van Verhofstadt, ondanks het een rijke klootzak is en u wellicht niet. Dus doe maar en laat ons vooral weten hoe u er wel mee gevaren bent.
U bazelt wel degelijk, want u ik heb u al gezegd dat elke eigenaar van een beschermd pand een beroep kan doen op die restauratiepremie. Of je nu een 'rijke klootzak' bent of niet.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 22:58   #22
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dan moet u gaan klagen bij Geert Bourgeois, bevoegd voor beschermd onroerend erfgoed en de bijbehorende restauratiepremies.
En wie is de tweede?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 22:58   #23
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat van Verhofstadt is natuurlijk waar en niet goed te keuren.Er zijn echter ook partijvoorzitters ,royaal betaald, die hun voorzittersschap combineren et een goed betaald kamerzitje. Start daar ook eens een draad over.
Goedkope hoeren in Saigon in een aflevering van Tour of Duty zijn geloofwaardiger dan gij.

U VC U VC lol

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 9 januari 2012 om 23:00.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:00   #24
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hij krijgt subsidie van meerdere regeringen heb ik gelezen en ik vind het niet logisch dat iemand 2 keer langs de kassa kan passeren voor hetzelfde.
U weet niet waarover u praat. Voor privépersonen bedraagt de premie 40% van de uit te voeren (en strikt gereglementeerde, je doet niet met zo'n pand wat je wil) werken. 25% van de premie komt van de Vlaamse overheid, 7,5% van de provincie en 7,5 van de stad. Wellicht is het die verdeelsleutel die u net goed begrijpt, getuige uw gemekker over 'subsidies van meerdere regeringen'.
Oud 9 januari 2012, 23:01   #25
born2bewild
Banneling

Standaard

verhofstadt = berlusconi^2

Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 januari 2012 om 23:01.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:01   #26
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
En wie is de tweede?
Ik heb vandaag gelezen meerdere regeringen, ik was op mijn werk toen ik het zag voorbij flitsen. Ik vind het niet onmiddelijk terug. Maar ik zuig het niet uit mijn duim. Ik ga ervan uit zowel federaal als gewest. En het gaat niet over 25000 euro of zo maar een cijfer met nog een 0 meer.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:01   #27
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Wat mij het meest verwonderd (nog meer dan dat Verhofstadt meermaals langs start passeerde bij verschillende regeringen) is dat dit bekend werd. Hoeveel dagen is Di Rupo I al actief en wat is er allemaal al uitgekomen?!

Zouden sommige ambtenaren het ook niet meer slikken & aan't lekken zijn? (Wat ik alleen maar kan toejuichen)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:03   #28
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Van mij mogen die gebouwen met de grond gelijk gemaakt worden
Kijk eens hoe de nieuwe lichting nationalisten met hun erfgoed wil omspringen
Oud 9 januari 2012, 23:03   #29
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
U bazelt wel degelijk, want u ik heb u al gezegd dat elke eigenaar van een beschermd pand een beroep kan doen op die restauratiepremie. Of je nu een 'rijke klootzak' bent of niet.
Zelden zo'n infantiele onzin gelezen op dit forum
en dat wil wat zeggen
Oud 9 januari 2012, 23:04   #30
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Zelden zo'n infantiele onzin gelezen op dit forum
en dat wil wat zeggen
Het zegt vooral veel over u.
Oud 9 januari 2012, 23:05   #31
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Wat mij het meest verwonderd (nog meer dan dat Verhofstadt meermaals langs start passeerde bij verschillende regeringen) is dat dit bekend werd.
Omdat er niks mis mee is, snuggere.
Oud 9 januari 2012, 23:06   #32
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U weet niet waarover u praat. Voor privépersonen bedraagt de premie 40% van de uit te voeren (en strikt gereglementeerde, je doet niet met zo'n pand wat je wil) werken. 25% van de premie komt van de Vlaamse overheid, 7,5% van de provincie en 7,5 van de stad. Wellicht is het die verdeelsleutel die u net goed begrijpt, getuige uw gemekker over 'subsidies van meerdere regeringen'.
Blijf nu toch eens deftig, je hoeft mij niet zo aan te vallen. Ik heb het ook maar gelezen via een of andere nieuwsbrief. U blijkt beter geinformeerd te zijn, ik heb die percentages niet gezien, die zullen dus wel kloppen. In alle geval een redelijk groot bedrag wordt zijn deel.
In tijden van crisis vind ik dat bedrag nogal buiten proportie vooral omdat ook tal van andere subsidies worden gestopt voor mensen die het nodig hebben. En dan heb ik het niet over zonnepanelen maar over bvb dubbele beglazing.
Oud 9 januari 2012, 23:06   #33
born2bewild
Banneling

Standaard

ook merkwaardig: naarmate deze gek openbare gebouwen dumpte, steeg zijn prive immobilienpatrimonium (in disproportie met het officiele inkomen van een belgisch eerste minster)

raar huh

niet moeilijk dat kareltje de gucht zich geviseerd voelt

Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 januari 2012 om 23:08.
Oud 9 januari 2012, 23:09   #34
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bazel niet, maar u bent wel aan het schelden voor de zoveelste keer.
Met u een deftige discussie voeren is werkelijk onmogelijk. En kijk in een latere post kwam u met percentages af, informatie die ik niet had, en daarop heb ik u gelijk gegeven. Maar de manier waarop u op de man speelt waardeer ik niet.
Oud 9 januari 2012, 23:10   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Wie op straat vriendelijk "hallo" of "goeie dag" zegt, verhoogt ook de 'belevingswaarde' van zijn/haar omgeving.

Ik vind dat dat ook mag worden beloond, desnoods met een aftrekpost op de belastingbrief.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:10   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk eens hoe de nieuwe lichting nationalisten met hun erfgoed wil omspringen
Oud 9 januari 2012, 23:11   #37
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Blijf nu toch eens deftig, je hoeft mij niet zo aan te vallen. Ik heb het ook maar gelezen via een of andere nieuwsbrief. U blijkt beter geinformeerd te zijn, ik heb die percentages niet gezien, die zullen dus wel kloppen. In alle geval een redelijk groot bedrag wordt zijn deel.
In tijden van crisis vind ik dat bedrag nogal buiten proportie vooral omdat ook tal van andere subsidies worden gestopt voor mensen die het nodig hebben. En dan heb ik het niet over zonnepanelen maar over bvb dubbele beglazing.
Uw denkfout zit in de vette zin: dat bedrag wordt niet "zijn deel", het gaat integraal naar de restauratie van een pand dat als Vlaams erfgoed is beschermd. Het is ontstellend om te horen van een zelfverklaard Vlaams-nationalist dat dat erfgoed gerust mag verkommeren - u wil het zelfs slopen!
Oud 9 januari 2012, 23:12   #38
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Men zou blij moeten zijn als kapitaalkrachtigen hun geld investeren in België in plaats van dat geld naar het buitenland te versluizen!

De overheden dragen terecht een steentje bij, maar de grootste kost is voor de eigenaars.

Gent krijgt er binnenkort weer een prachtig historisch gebouw bij. En daar profiteren véél meer Gentenaren van dan alleen Verhofstadt he. Ook de omwonenden zullen begrijpen dat de waarde van hun eigendommen door de aanwezigheid van zo'n prachtig gebouw zal stijgen, het toerisme heeft opnieuw een trekpleister, ....

Kortom, dat is een investering waard.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 23:13   #39
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wie op straat vriendelijk "hallo" of "goeie dag" zegt, verhoogt ook de 'belevingswaarde' van zijn/haar omgeving.

Ik vind dat dat ook mag worden beloond, desnoods met een aftrekpost op de belastingbrief.
En wie onvriendelijk is op het forum darentegen krijgt een extra heffing en het bedrag wordt doorgestort naar de persoon die het heeft mogen ondergaan. hm het fruitvliegje gaat mij alvast mogen betalen, en aangezien ze niet bijleert ga ik vlug dezelfde weg als verhofstadt kunnen opgaan en een historisch pand kopen op haar kosten, om vervolgens een subsidie aan te vragen. Aangezien ik elke dag goedendag zeg tegen iedereen die ik tegenkom gaat me dat wel bevallen denk ik.
Goedendag allemaal, ik ga slapen, ajuu, morgen werken.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 januari 2012 om 23:13.
Oud 9 januari 2012, 23:13   #40
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Helemaal niet off topic, vriend. Het is gewoon lachwekkend dat u, als Vlaams-nationalist beschermd Vlaams erfgoed wil laten slopen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be