![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wie is de tweede?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U VC U VC lol
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 9 januari 2012 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U weet niet waarover u praat. Voor privépersonen bedraagt de premie 40% van de uit te voeren (en strikt gereglementeerde, je doet niet met zo'n pand wat je wil) werken. 25% van de premie komt van de Vlaamse overheid, 7,5% van de provincie en 7,5 van de stad. Wellicht is het die verdeelsleutel die u net goed begrijpt, getuige uw gemekker over 'subsidies van meerdere regeringen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() verhofstadt = berlusconi^2
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 januari 2012 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik heb vandaag gelezen meerdere regeringen, ik was op mijn werk toen ik het zag voorbij flitsen. Ik vind het niet onmiddelijk terug. Maar ik zuig het niet uit mijn duim. Ik ga ervan uit zowel federaal als gewest. En het gaat niet over 25000 euro of zo maar een cijfer met nog een 0 meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat mij het meest verwonderd (nog meer dan dat Verhofstadt meermaals langs start passeerde bij verschillende regeringen) is dat dit bekend werd. Hoeveel dagen is Di Rupo I al actief en wat is er allemaal al uitgekomen?!
Zouden sommige ambtenaren het ook niet meer slikken & aan't lekken zijn? (Wat ik alleen maar kan toejuichen)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat wil wat zeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tijden van crisis vind ik dat bedrag nogal buiten proportie vooral omdat ook tal van andere subsidies worden gestopt voor mensen die het nodig hebben. En dan heb ik het niet over zonnepanelen maar over bvb dubbele beglazing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ook merkwaardig: naarmate deze gek openbare gebouwen dumpte, steeg zijn prive immobilienpatrimonium (in disproportie met het officiele inkomen van een belgisch eerste minster)
raar huh niet moeilijk dat kareltje de gucht zich geviseerd voelt Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 januari 2012 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met u een deftige discussie voeren is werkelijk onmogelijk. En kijk in een latere post kwam u met percentages af, informatie die ik niet had, en daarop heb ik u gelijk gegeven. Maar de manier waarop u op de man speelt waardeer ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie op straat vriendelijk "hallo" of "goeie dag" zegt, verhoogt ook de 'belevingswaarde' van zijn/haar omgeving.
Ik vind dat dat ook mag worden beloond, desnoods met een aftrekpost op de belastingbrief.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Men zou blij moeten zijn als kapitaalkrachtigen hun geld investeren in België in plaats van dat geld naar het buitenland te versluizen!
De overheden dragen terecht een steentje bij, maar de grootste kost is voor de eigenaars. Gent krijgt er binnenkort weer een prachtig historisch gebouw bij. En daar profiteren véél meer Gentenaren van dan alleen Verhofstadt he. Ook de omwonenden zullen begrijpen dat de waarde van hun eigendommen door de aanwezigheid van zo'n prachtig gebouw zal stijgen, het toerisme heeft opnieuw een trekpleister, .... Kortom, dat is een investering waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goedendag allemaal, ik ga slapen, ajuu, morgen werken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 januari 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |