![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Btw, ik zeg niet dat deze vrouwen niet geholpen mogen worden.
Ik zeg wel dat ik de rangorde van prioriteiten niet begrijp. En het is niet de eerste maal dat Onkelinx minister van gezondheidszorg wordt. Het baarmoederhalskankervaccin mocht volgens haar niet terugbetaald worden. Dat betekende een kost van 600 euro voor al wie boven de 18 was. Hoeveel kankergevallen voorkom je met een vaccinatie? De prioriteiten worden dus niet juist gesteld. Men speelt gewoon in op wat in de media is. Iets wat deze meest goedkoopste (niet in kosten Dit soort politiek zouden we vroeger recuperatie hebben genoemd, terwijl de lijken nog niet koud of zelfs nog niet gevallen zijn. Maar nu is het blijkbaar aanvaard om op die manier een land te besturen. Populistischer kan gewoon niet.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 januari 2012 om 16:51. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het terugverdieneffect waar jij over spreekt lijkt mij eerder beperkt. Zie nu ook maar het schandaal van de lekkende implantaten; extra geld voor niets. Ben niet tegen plastische chirurgie, zeker niet als dat echt nodig is (ongeval, tumor, afvallen,...) maar wel tegen het winstbejag dat daar weer aan gekoppeld is; zoals alle medische operaties kost het allemaal veel te veel
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
was ik niet duidelijk ? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Heb je dit al eens nagelezen , Ik versta het niet ?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Minister
|
Emotionele pietpraat. Er zijn vrouwen die hun bh met mousse moeten opvullen, maar ze moesten maar hun geld beter beheerd hebben zeker ?
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Niet zo kort door den bocht . Ik denk niet er iemand afgunstig zou reageren op iemand die echt getroffen werd door kanker , Mijn medeleven met hen . maar de tippeltrutten voor wie het uitdagende hoopje kunststof belangrijker is dan hun innerlijk . Saluuuuuuuuuuuu
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als een man van een vrouw met grote borsten houdt, vindt hij grote borsten mooi, en als een man een vrouw met kleine borsten liefheeft, vindt hij grote borsten maar niks. Beauty is in the eye of the beholder. Als een vrouw een beetje aardig is, zijn haar borsten automatisch mooi. Dus maar geen geld aan verspillen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 januari 2012 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
Wat is dan emotionele prietpraat? Dat borstkankerpatienten het niet zelf zoeken?
Laatst gewijzigd door Steben : 10 januari 2012 om 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kleine kost die we maar moeten dragen. Beter dan het zinloos uit te geven in de politiek.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cynische nevenzinnen zijn wat moeilijk voor je?
Sorry, beetje een open deur...
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Heeft iemand hier begrepen waar het eigenlijk om ging ?
excuseer als ik niet duidelijk was . Mij gaat het erover dat de wetten en bepalingen of beslissingen in dit land eigelijk nergens op slaan en een ware schande zijn . deze beleidsbeslissing is er een zoveelste in een rij die meer dan ooit respectloos is en enkel misbruik en vernedering uitlokt . Een beslissing die een door verwoestende kanker getroffen vrouw die opnieuw onder de mensen zou willen komen en een ordinaire hoer die met de aankoop van de goedkoopste plastieken rommeltieten in de kijker wil staan er alles aan doet om op een goedkope manier zwart geld binnen te rijven staan op gelijke hoogte in rang om onkosten te recupereren . met scaamte zeg ik dit voor de kankerpatiente en alle madammen die weldegelijk een probleem hebben . |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Nee ik ben een man die door heel veel vouwen in hun wensen uitspreken . eindelijk iemand die open is en het recht uit zijn hart zegt .geen doekje er aan . MAAR hooooo weeee als je het doet . dan moeten ze U niet meer . U noelt dat cynische nevenzinnen . zijn nevenzinnne niet altijd synisch ? eg hoe je het bedoelt meid .
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar die stomme wet zonder inhout plaatst deze zieke persoon in het zelfde rijtje als een geile trut die wil uitpakken met een gevoelloze opgeblazen bumper . Dat men eens nadenkt over regelingen zodat er minder misbruik ontstaat . dat zou alles wat beter betaalbaar maken voor de echte gerechtigde |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
|