Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2012, 16:45   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Btw, ik zeg niet dat deze vrouwen niet geholpen mogen worden.
Ik zeg wel dat ik de rangorde van prioriteiten niet begrijp. En het is niet de eerste maal dat Onkelinx minister van gezondheidszorg wordt.

Het baarmoederhalskankervaccin mocht volgens haar niet terugbetaald worden. Dat betekende een kost van 600 euro voor al wie boven de 18 was.
Hoeveel kankergevallen voorkom je met een vaccinatie?

De prioriteiten worden dus niet juist gesteld. Men speelt gewoon in op wat in de media is.
Iets wat deze meest goedkoopste (niet in kosten ) regering al sinds vanaf dag I doet. Denk maar aan de hetze en de maatregelen die er plots genomen werden na de aanslagen in Luik.

Dit soort politiek zouden we vroeger recuperatie hebben genoemd, terwijl de lijken nog niet koud of zelfs nog niet gevallen zijn. Maar nu is het blijkbaar aanvaard om op die manier een land te besturen.
Populistischer kan gewoon niet.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 januari 2012 om 16:51.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 16:50   #22
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Als je in dit land overigens het geluk hebt een aandoening te hebben die slechts enkele tientallen of honderdtallen treft, ben je bovendien eens zo gelukkig volgens de regering om al je medicamenten maar zelf aan de volle pot te betalen.
idd. En ik kan je verzekeren dat dat verdomd duur is.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 18:08   #23
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik wil kleinere borsten, kan ik daarvoor terugtrekken?
Ik ben een man en wil geen borsten , mijn vrouwtje heeft kleintjes ,maar heel mooi en met gevoel
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 18:09   #24
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb meer problemen met het deel van mijn belastinggeld dat naar het leger gaat, om maar één voorbeeld te noemen.

als die vrouwen daar gelukkiger van worden, dan heeft het wsl ook wel een meetbaar terugverdieneffect in diezelfde gezondheidszorg.
Nja.. naar het leger gaat het niet echt, blijft eerder aan de vingers van de ministers en generale staf hangen.. belgische legermateriaal is nog van vlak na de tweede wereldoorlog (hopeloos aan het verouderen en niet onderhouden zoals hoort)

Het terugverdieneffect waar jij over spreekt lijkt mij eerder beperkt. Zie nu ook maar het schandaal van de lekkende implantaten; extra geld voor niets.
Ben niet tegen plastische chirurgie, zeker niet als dat echt nodig is (ongeval, tumor, afvallen,...) maar wel tegen het winstbejag dat daar weer aan gekoppeld is; zoals alle medische operaties kost het allemaal veel te veel
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 18:13   #25
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Heb je bewijzen dat het gaat over dat soort?
671 gevallen. Hoe kan je nu zeker zijn dat het niet gaat over medische zaken.
Beetje gevoelig, mijn vrouw werkt als psy op oncologie... Ik zou mij dar met zo een geklap niet laten zien.
Het is geen geklap , het is een beetje rechtdoor . en ik heb het niet zo moeilijk met medische patienten , maar die medice patienten hebben meestal gekozen voor wat meer kwaliteit omdat ze al problemen genoeg gekent hebben . Ik weet ook niet welek persentage van borstvergrotingen er om medische herstel zijn en welke persentage uit puur geile hovaardigheid .
was ik niet duidelijk ?
Oud 10 januari 2012, 18:16   #26
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je in dit land overigens het geluk hebt een aandoening te hebben die slechts enkele tientallen of honderdtallen treft, ben je bovendien eens zo gelukkig volgens de regering om al je medicamenten maar zelf aan de volle pot te betalen.
Heb je dit al eens nagelezen , Ik versta het niet ?
Oud 10 januari 2012, 18:21   #27
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
borstkanker en amputatie is niet stoefen met een E cup.
koren en kaf aub.
Emotionele pietpraat. Er zijn vrouwen die hun bh met mousse moeten opvullen, maar ze moesten maar hun geld beter beheerd hebben zeker ?
Oud 10 januari 2012, 18:22   #28
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
borstkanker en amputatie is niet stoefen met een E cup.
koren en kaf aub.
Niet zo kort door den bocht . Ik denk niet er iemand afgunstig zou reageren op iemand die echt getroffen werd door kanker , Mijn medeleven met hen . maar de tippeltrutten voor wie het uitdagende hoopje kunststof belangrijker is dan hun innerlijk . Saluuuuuuuuuuuu
Oud 10 januari 2012, 21:21   #29
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Eh? Tanden slijten van nature, bij de één al wat meer dan bij de ander. Ik heb inderdaad meer medeleven met iemand die niet kan eten zonder gebit, dan een persoon die complexen heeft over haar borsten.
Het ene probleem komt trouwens grootschaliger voor dan het andere, vandaar dat er wellicht beperkingen op de aftrek van tandartskosten zijn.
Ff een persoonlijke ervaring van de heer K. Kodo, die wel al een paar cup-maten heeft "uitgeprobeerd" :

Als een man van een vrouw met grote borsten houdt, vindt hij grote borsten mooi, en als een man een vrouw met kleine borsten liefheeft, vindt hij grote borsten maar niks. Beauty is in the eye of the beholder. Als een vrouw een beetje aardig is, zijn haar borsten automatisch mooi.

Dus maar geen geld aan verspillen!

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 januari 2012 om 21:22.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 21:29   #30
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ff een persoonlijke ervaring van de heer K. Kodo, die wel al een paar cup-maten heeft "uitgeprobeerd" :

Als een man van een vrouw met grote borsten houdt, vindt hij grote borsten mooi, en als een man een vrouw met kleine borsten liefheeft, vindt hij grote borsten maar niks. Beauty is in the eye of the beholder. Als een vrouw een beetje aardig is, zijn haar borsten automatisch mooi.

Dat was ik ook (nog) niet van plan. Voorlopig moeten de push-up en super push-up bra's wel volstaan.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 21:38   #31
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Emotionele pietpraat. Er zijn vrouwen die hun bh met mousse moeten opvullen, maar ze moesten maar hun geld beter beheerd hebben zeker ?
Uw zin lijkt bijna niet op Nederlands.
Wat is dan emotionele prietpraat? Dat borstkankerpatienten het niet zelf zoeken?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 10 januari 2012 om 21:39.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 21:44   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kleine kost die we maar moeten dragen. Beter dan het zinloos uit te geven in de politiek.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 21:47   #33
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Heb je dit al eens nagelezen , Ik versta het niet ?
Cynische nevenzinnen zijn wat moeilijk voor je?

Sorry, beetje een open deur...

Oud 11 januari 2012, 01:08   #34
Klarekijk
Banneling

Standaard

Heeft iemand hier begrepen waar het eigenlijk om ging ?
excuseer als ik niet duidelijk was .

Mij gaat het erover dat de wetten en bepalingen of beslissingen in dit land eigelijk nergens op slaan en een ware schande zijn . deze beleidsbeslissing is er een zoveelste in een rij die meer dan ooit respectloos is en enkel misbruik en vernedering uitlokt .
Een beslissing die een door verwoestende kanker getroffen vrouw die opnieuw onder de mensen zou willen komen en een ordinaire hoer die met de aankoop van de goedkoopste plastieken rommeltieten in de kijker wil staan er alles aan doet om op een goedkope manier zwart geld binnen te rijven staan op gelijke hoogte in rang om onkosten te recupereren . met scaamte zeg ik dit voor de kankerpatiente en alle madammen die weldegelijk een probleem hebben .
Oud 11 januari 2012, 01:12   #35
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Cynische nevenzinnen zijn wat moeilijk voor je?

Sorry, beetje een open deur...

Nee ik ben een man die door heel veel vouwen in hun wensen uitspreken . eindelijk iemand die open is en het recht uit zijn hart zegt .geen doekje er aan . MAAR hooooo weeee als je het doet . dan moeten ze U niet meer . U noelt dat cynische nevenzinnen . zijn nevenzinnne niet altijd synisch ? eg hoe je het bedoelt meid .
Oud 11 januari 2012, 08:39   #36
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht

Jij doet zo net alsof de man daar iets op te zeggen heeft. In de meeste gevallen komt het initiatief tot borstvergroting van de vrouw zelf, en heeft de man zich daar niet mee te moeien.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 02:14   #37
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw zin lijkt bijna niet op Nederlands.
Wat is dan emotionele prietpraat? Dat borstkankerpatienten het niet zelf zoeken?
Geen mens zou commentaar geven over een zieke vrouw die moet verzorgt worden en in geval van amputatie een prothese wenst , en daarvoor in aanmerking komt voor een kostendekking .

Maar die stomme wet zonder inhout plaatst deze zieke persoon in het zelfde rijtje als een geile trut die wil uitpakken met een gevoelloze opgeblazen bumper .

Dat men eens nadenkt over regelingen zodat er minder misbruik ontstaat . dat zou alles wat beter betaalbaar maken voor de echte gerechtigde
Oud 12 januari 2012, 02:49   #38
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik had het niet over borstkanker en amputatie. Ik had het wel degelijk over madammekes die per se willen stoefen met een E-cup dus over vrouwen die uit schoonheidsoverwegingen een operatie lieten uitvoeren die volledig overbodig was en nu op kosten van de gemeenschap deze operatie willen laten ongedaan maken.
Bedenk dat ernstige borstkankerpatiënten (en andere kankerpatiënten) veel geld uitgeven aan hun behandeling - of krijgen die alles 100 % terugbetaald? Als de ziekenkassen dan nog extra kosten krijgen omwille van luxe-grillen dan is dat zonder meer schandalig!
Ik heb niks tegen vrouwen die graag een grote boezem hebben - al vind ik het wel een beetje belachelijk - maar zij moeten daar financieel zelf voor opdraaien, zowel voor het krijgen als voor het laten weghalen.
Als ik wil opvallen door een duur halssnoer moet ik dat zelf betalen.
Als ik wil opvallen door een grote boezem moet ik daar ook maar zelf voor betalen.
Als het slotje van mijn halssnoer kapot is, moet ik dat zelf betalen.
Als ik mijn grote valse boezem opeens niet meer wil, moet ik zelf ook maar betalen om die te laten weghalen.
+1
Oud 12 januari 2012, 06:48   #39
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Al kreveer ik van de pijn, een tand laten trekken moet ik zelf betalen.
Maar de madammekes die graag wilden opvallen met een E-cup en nu bang zijn ziek te worden mogen hun implantaties op kosten van de gemeenschap laten "trekken".
Schandalig!
En dat op het moment dat de regering de uitgaven voor de spoorwegen moet bevriezen om haar begroting aanvaard te krijgen door de EU...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be