Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2012, 13:25   #1
Klarekijk
Banneling

Standaard Grote borsten betaald door uw medeburger

Wat ben ik nog steeds heel blij , mijn vrouw heeft kleine borstjes en heel mooi . maar voortaan moet ik van Onkelinx mee betalen voor mensen die uit pure geilheids filosofie willen imponeren mee betalen .
Ik heb het niet over vrouwen die een echt probleem hebben of na de vreselijke gevolgen van de ziekte kanker er alsnoch opnieuw beter willen uitzien , maar over vrouwen die door hun geile mannen het minderwaardigheids gevoel hadden meegekregen of zij die ziekelijk perves willen uitdagen om beter op de markt te staan , en dan kost wat kost grote lelekijke koude tieten aan de goedkoopste prijs wilden hebben . nu , zijn de fincieele katers voor de maatschappij ?
waar zijn we mee bezig ?????
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 13:35   #2
eno2
Banneling

Standaard

Ik wil kleinere borsten, kan ik daarvoor terugtrekken?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 13:43   #3
Anna List
Banneling

Standaard

ik heb meer problemen met het deel van mijn belastinggeld dat naar het leger gaat, om maar één voorbeeld te noemen.

als die vrouwen daar gelukkiger van worden, dan heeft het wsl ook wel een meetbaar terugverdieneffect in diezelfde gezondheidszorg.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 13:44   #4
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Wat ben ik nog steeds heel blij , mijn vrouw heeft kleine borstjes en heel mooi . maar voortaan moet ik van Onkelinx mee betalen voor mensen die uit pure geilheids filosofie willen imponeren mee betalen .
Ik heb het niet over vrouwen die een echt probleem hebben of na de vreselijke gevolgen van de ziekte kanker er alsnoch opnieuw beter willen uitzien , maar over vrouwen die door hun geile mannen het minderwaardigheids gevoel hadden meegekregen of zij die ziekelijk perves willen uitdagen om beter op de markt te staan , en dan kost wat kost grote lelekijke koude tieten aan de goedkoopste prijs wilden hebben . nu , zijn de fincieele katers voor de maatschappij ?
Heb je bewijzen dat het gaat over dat soort?
671 gevallen. Hoe kan je nu zeker zijn dat het niet gaat over medische zaken.
Beetje gevoelig, mijn vrouw werkt als psy op oncologie... Ik zou mij dar met zo een geklap niet laten zien.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 10 januari 2012 om 13:44.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 13:47   #5
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb meer problemen met het deel van mijn belastinggeld dat naar het leger gaat, om maar één voorbeeld te noemen.

als die vrouwen daar gelukkiger van worden, dan heeft het wsl ook wel een meetbaar terugverdieneffect in diezelfde gezondheidszorg.
Ok goed. De tandarts zegt dat ik met implantaten tot 96% van mijn kauwkracht terug krijg. Ik mag alles zelf afdokken. Het meetbaar terugverdieneffect is er zeker.
Oud 10 januari 2012, 13:49   #6
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ok goed. De tandarts zegt dat ik met implantaten tot 96% van mijn kauwkracht terug krijg. Ik mag alles zelf afdokken. Het meetbaar terugverdieneffect is er zeker.
ge voelt wsl ook al aan dat het éne probleem spontaan meer sympathie en medevoelen opwekt dan het andere ... maar je kan proberen lobbyen bij je politici natuurlijk ... maar een deel van de SZ aanvallen omdat je zelf een deel wil inpikken, dat lijkt me geen efficiente strategie ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2012 om 13:50.
Oud 10 januari 2012, 15:18   #7
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik wil kleinere borsten, kan ik daarvoor terugtrekken?
Als dat terugtrekken niet op tijd gebeurd hebt ge een aantal maanden later integendeel grotere borsten.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 15:25   #8
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Als je in dit land overigens het geluk hebt een aandoening te hebben die slechts enkele tientallen of honderdtallen treft, ben je bovendien eens zo gelukkig volgens de regering om al je medicamenten maar zelf aan de volle pot te betalen.
Oud 10 januari 2012, 15:30   #9
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Als je in dit land overigens het geluk hebt een aandoening te hebben die slechts enkele tientallen of honderdtallen treft, ben je bovendien eens zo gelukkig volgens de regering om al je medicamenten maar zelf aan de volle pot te betalen.
idd
Oud 10 januari 2012, 15:35   #10
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Al kreveer ik van de pijn, een tand laten trekken moet ik zelf betalen.
Maar de madammekes die graag wilden opvallen met een E-cup en nu bang zijn ziek te worden mogen hun implantaties op kosten van de gemeenschap laten "trekken".
Schandalig!
Oud 10 januari 2012, 15:46   #11
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Al kreveer ik van de pijn, een tand laten trekken moet ik zelf betalen.
Maar de madammekes die graag wilden opvallen met een E-cup en nu bang zijn ziek te worden mogen hun implantaties op kosten van de gemeenschap laten "trekken".
Schandalig!
borstkanker en amputatie is niet stoefen met een E cup.
koren en kaf aub.
leve de manmanman club
Oud 10 januari 2012, 15:56   #12
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
borstkanker en amputatie is niet stoefen met een E cup.
koren en kaf aub.
Ik had het niet over borstkanker en amputatie. Ik had het wel degelijk over madammekes die per se willen stoefen met een E-cup dus over vrouwen die uit schoonheidsoverwegingen een operatie lieten uitvoeren die volledig overbodig was en nu op kosten van de gemeenschap deze operatie willen laten ongedaan maken.
Bedenk dat ernstige borstkankerpatiënten (en andere kankerpatiënten) veel geld uitgeven aan hun behandeling - of krijgen die alles 100 % terugbetaald? Als de ziekenkassen dan nog extra kosten krijgen omwille van luxe-grillen dan is dat zonder meer schandalig!
Ik heb niks tegen vrouwen die graag een grote boezem hebben - al vind ik het wel een beetje belachelijk - maar zij moeten daar financieel zelf voor opdraaien, zowel voor het krijgen als voor het laten weghalen.
Als ik wil opvallen door een duur halssnoer moet ik dat zelf betalen.
Als ik wil opvallen door een grote boezem moet ik daar ook maar zelf voor betalen.
Als het slotje van mijn halssnoer kapot is, moet ik dat zelf betalen.
Als ik mijn grote valse boezem opeens niet meer wil, moet ik zelf ook maar betalen om die te laten weghalen.
Oud 10 januari 2012, 15:57   #13
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge voelt wsl ook al aan dat het éne probleem spontaan meer sympathie en medevoelen opwekt dan het andere ... maar je kan proberen lobbyen bij je politici natuurlijk ... maar een deel van de SZ aanvallen omdat je zelf een deel wil inpikken, dat lijkt me geen efficiente strategie ...
Eh? Tanden slijten van nature, bij de één al wat meer dan bij de ander. Ik heb inderdaad meer medeleven met iemand die niet kan eten zonder gebit, dan een persoon die complexen heeft over haar borsten.
Het ene probleem komt trouwens grootschaliger voor dan het andere, vandaar dat er wellicht beperkingen op de aftrek van tandartskosten zijn.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 15:58   #14
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Eh? Tanden slijten van nature, bij de één al wat meer dan bij de ander. Ik heb inderdaad meer medeleven met iemand die niet kan eten zonder gebit, dan een persoon die complexen heeft over haar borsten.
Het ene probleem komt trouwens grootschaliger voor dan het andere, vandaar dat er wellicht beperkingen op de aftrek van tandartskosten zijn.
2
Oud 10 januari 2012, 16:00   #15
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik had het niet over borstkanker en amputatie. Ik had het wel degelijk over madammekes die per se willen stoefen met een E-cup dus over vrouwen die uit schoonheidsoverwegingen een operatie lieten uitvoeren die volledig overbodig was en nu op kosten van de gemeenschap deze operatie willen laten ongedaan maken.
Bedenk dat ernstige borstkankerpatiënten (en andere kankerpatiënten) veel geld uitgeven aan hun behandeling - of krijgen die alles 100 % terugbetaald? Als de ziekenkassen dan nog extra kosten krijgen omwille van luxe-grillen dan is dat zonder meer schandalig!
Ik heb niks tegen vrouwen die graag een grote boezem hebben - al vind ik het wel een beetje belachelijk - maar zij moeten daar financieel zelf voor opdraaien, zowel voor het krijgen als voor het laten weghalen.
Als ik wil opvallen door een duur halssnoer moet ik dat zelf betalen.
Als ik wil opvallen door een grote boezem moet ik daar ook maar zelf voor betalen.
Als het slotje van mijn halssnoer kapot is, moet ik dat zelf betalen.
Als ik mijn grote valse boezem opeens niet meer wil, moet ik zelf ook maar betalen om die te laten weghalen.
OK en nu cijfers en bewijzen graag waarin staat dat het hier net gaat over de stoefwijven?
leve de manmanman club
Oud 10 januari 2012, 16:07   #16
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar manneke toch... is het de moeite om daar een extra verzekering voor nemen?
Oud 10 januari 2012, 16:21   #17
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Maar manneke toch... is het de moeite om daar een extra verzekering voor nemen?
Ehm, dat gaat niet in dat geval hoor.
Oud 10 januari 2012, 16:27   #18
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ehm, dat gaat niet in dat geval hoor.
Ik dacht dat je met bepaalde verzekeringen (bv DKV) je medicijnen volledig terugbetaald kreeg.
Maar zal nogeens informeren...
Oud 10 januari 2012, 16:32   #19
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Zeggen ze ook iets over borstverkleining?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 16:44   #20
Groentje-18

Standaard

Hoe groot is die kans op kanker eigenlijk, als het begint te lekken? En hoe groot is de kans op dat lekken?

Ik had daar ook een beetje bedenkingen bij al die berichtgeving daarover.

Ik denk dat de vrouwen die om niet-medische redenen aan hun lichaam hebben laten sleutelen en hierbij inderdaad naar de goedkoopste oplossing hebben gezocht, wetende dat er eigenlijk zonder reden een operatie moest gebeuren die sowieso al risico's met zich meebrengt (dood in het ergste geval) en die nu komen klagen...
Ik denk dat ze zeer blij mogen zijn dat dit in de pers is gekomen en er vanuit de E.U. (dat is toch mijn aanvoelen) op gehamerd wordt dat deze borsten schadelijk zijn en er uit voorzorg maar beter uit kunnen worden gehaald.

Bovendien kunnen zij dit nog, er zijn ook mensen die zijn blootgesteld aan stoffen die ziekmakend zijn en die dit nooit hebben geweten maar waarvan de overheid het wel wist of had moeten hebben weten, of die dit zelf wisten maar waarbij de overheid van krommen haas gebaarde (al ging het hier soms vaak om medisch goedgekeurde procedures of middelen, zie bv. maar enkele medicijnenschandalen uit het verleden!), of waarvan iedereen het wist maar er doch niets aan werd gedaan ... wegens welke reden dan ook.
Zo zijn er artsen die laakbare diagnostische technieken toepassen, of er zelfs geen toepassen, eens gedaan kan je ze niet meer ongedaan maken en is de schade voor altijd. De verhoogde kans, of in sommige gevallen zelfs de zekerheid op, kanker ook.
Wat met die gevallen?

Implantaten moeten trouwens sowieso toch om de zoveel jaar worden vervangen, los van de kwaliteit van het ingebrachte materiaal. Dit toch als de vrouw een normaal leven leidt en dus iets van sport of beweging doet.

Maar gegeven deze feiten vraag ik me inderdaad af welk argument kan doorwegen om de keuze te maken om deze mensen gratis als ik het goed begrijp, te heropereren, terwijl je slachtoffers van andere medische ongein niet behandeld? Zelfs niet voorkomt?
Chance, en ik ben blij voor hun natuurlijk. Gezondheidsproblemen, laat staan iets als kanker, wens je niemand toe!

Lombas, met blijdschap las ikzelf deze ochtend in het nieuws dat Vandelanotte iets aan de hoge medicijnenprijzen wil doen in ons land. Laat ons hopen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be