![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke centiem die ik afgeef voor deze koninklijke Family Adams is er één te veel. Liever spoel ik mijn geld nog door de toiletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oostende is nochtans een "sexy" stad ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is zo’n beetje als in België ten behoeve van de Belgische media een ritje maken met een Fiatje, maar eens in het “buitenland” een iet of wat minder bescheiden Porsche Cayenne als voertuig gebruiken : Die voor hen al bij al doodgewone appartementen aan de Belgische kust interesseren uw idolen geen ene bal, want in werkelijkheid wonen zij in mijn streek van afkomst. Kortom, wat u allen vanuit uw kil en regenachtig klimaat als “het buitenland” of het “zonnige zuiden” ziet, is hun echte woonplaats, natuurlijk. Of dacht u soms dat ze zo gek zijn om daadwerkelijk in die opgesmukte vochtige keet in Laken te wonen ? Ik zal hier geen kaart voorleggen waarop de exacte ligging van hun stulpje aangeduid is, niet zozeer om “veiligheidsredenen”, maar om u de moeite en kosten van een bedevaart te besparen. Mocht u het evenwel als een levensdoel zien om eens in de nabijheid van Zijne Goddelijke Belgische Gepensioneerden te geraken bijvoorbeeld op de markt in Châteauneuf-Grasse (voor uw info : elke maandag- en donderdagvoormiddag is er markt), maak u niet al te veel illusies : u zult hen daar niet zien. Een goede raad : neem uw fietsje, en ga een beetje rondtoeren in en om het net iets zuidelijker gelegen Opio. Want ook “in het buitenland” hebben uw Fiat 500 rijders echt wel meer dan één optrekje, hoor… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moeten nogal lachen met ons, heel die bende koninklijke parasieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ongetwijfeld ook in België zo dat mensen op pensioenleeftijd nog een beetje mogen bijklussen om de eindjes aan mekaar te knopen, dus tja, zolang hun werkgever (u allen, dus) hen wil betalen om zo nu en dan de schijn te wekken dat ze zowel bij dage als bij nachte onvervaard de wacht houden op het kasteel te Laeken, zouden ze wel gek moeten wezen om dat te weigeren, nietwaar. In hoeverre ze om welkdanige reden met u allen lachen zou ik niet weten, maar ik kan mij daar in de gegeven omstandigheden wel iets bij voorstellen, eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie weten toch waarom er een cd-plaat op dat fiatje hangt ?
Da's duur hoor, inschrijvingstax en jaarlijkse verkeersbelasting op zo'n autootje .... lekker niet voor corps diplomatique ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() En dit komt misschien omdat het woord besparen tegenwoordig gebruikt wordt als een ander woord voor verdoken belastingsverhoging.
Wat hij wel wil zijn hervormingen op gebied van overheidsorgaan en lonen. Wat eigenlijk neer komt op de essentie van het woord besparing. Alleen wil hij dit geen besparing meer noemen want dit woord heeft een andere dimensie gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn volgens mijn tellen minstens 4 overbodige parlementen in België zijnde: - Brusselse tweetalige commissie - Brusselse franstalige commissie - Franstalig/waals parlement (minstens 1 moet weg) - Federaal parlement (waardeloos in een land dat geen natiestaat is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede, als ik werk moet ik me ook naar mijn werk begeven en vroeg opstaan ![]() Dat moeten die bedienden dan ook maar, en ja in bepaalde gevallen betaalt de "werkgever" het hotel uit zijn eigen zak. Verder stoort het me dat er mensen zijn die geen appartement/huis kunnen kopen en anderen 2 appartementen aan de kust kunnen kopen. Qua solidariteit kan dat tellen, denk je niet ![]() Vive la Republique ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoe hoog heb jij het in je hoofd ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zelfde systeem voor religieuze toelagen. Geen centen voor pedofetenclubjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste pedofiliezaken vandaag gebeuren in huiselijke sfeer, in het onderwijs en in de sportsector. Waarom pleit u er dan nu niet voor ook kindergeld, belastingvoordelen voor mensen met kinderen ten laste, onderwijsgeld en sportgeld af te schaffen?