![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ![]() Makkelijk wegwerpdinges. Scheer ook enkel als ik naar werk moet dus niet elke dag nodig.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele mesjes dragen mijn voorkeur weg (zolang scheren tot de gewoonten blijft behoren). Sta een uur in de file en die zogezegde supergladheid van 8 dubbele mesjes is verdwenen. Onnodig gecreëerde behoeften zijn die dure dubbele scheerspullen voor een publiek dat niet zelf nadenkt maar de reclame volgt. Als men iets aan het milieu wil doen ligt hier trouwens een heel domein om aan te pakken, en dat voor een keer niet ten nadele maar ten voordele van de consument. Maar blijkbaar moet er op milieuzorg verdient worden ten koste van de consument dus maatregelen die de consumptie doen verminderen en het de consument goedkoper maken zijn tot nader order 'revolutionaire fictie' te noemen in het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik smeer mijn bakkes vol veet en dan snok, snok en snok. Tranen. En weeral goed voor twee weken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geschoren worden is veel leuker dan Gilette-rommel thuis liggen gebruiken.
Met die rommel kan je de wenkbrouwen toch niet bijwerken, terwijl de kapster dat wel kan.