![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Doorgaans begint men ruim op tijd met de voorbereidingen van een bigi jari (een groot jaar), het bakken van de taarten, het vullen van de pasteien, de grote pom, het geroosterde varken, gemberbier, orgeade, tamarinde stroop, fiadu, de huzarensalade, nasi, bami, geroosterde kip, ...Ze hebben een forum waar je jou eigen activiteiten kan aanmelden, en ze schijnen ook hulp te geven als zij deze activiteit overnemen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 januari 2012 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar analogie van de werkwoorden Bedelen en bedelen (die elkaars tegengestelde zijn) zou ik ook het werkwoord negeren en negeren invoeren,
waarbij negeren een soort eretitel is zoals in de negerstand verheffen ; black is beautiful weet je wel ... Laat ons aanemen dat "Negers" of "genegerden" in feite de meest intelligente mensen van de menselijke soort zijn (tja het is intussen toch overduidelijk dat we allemaal afrikanen zijn). Ik zou onze vriend Codfried de eer gunnen om forumleden die aan zijn criterium beantwoorden te "negeren" Of zijn betiteling van "witte lijfeigenen" al dan niet denigrerend of als geuzennaam moet worden opgevat laat ik volkomen in het midden. (er bestaat ook al een werkwoord "chinezen" maar dat doet hier helemaal niet ter zake)
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De Europese lijfeigenen en horigen waren aannemelijk de voorouders van de huidige witte Europeanen, en die bezit waren van de adellijke heer, en gebonden aan de grond die de adel bezat. Het karakter van het Europese volk, als men daarover kan spreken, dus witte mensen wil ik ook vanuit het lijfeigenschap verklaren. Het lijkt mij dat het levend villen van veroordeelde personen, het bespannen van kerkdeuren met mensenhuid, het kaften van boeken, maken van kleding en schoenen van mensenhuid bij heeft gedragen aan de afkeer voor de adel en koningshuizen. Aan deze privileges kwam pas in 1848 een einde. Deze zaken zijn allemaal beschreven, maar krijgen naar mijn gevoel niet genoeg aandacht. Zo verwonder ik mij dat men in Nederland straten vernoemd naar staatslieden, die werkelijk moordenaars en dieven waren. En het is alsof de huidige elite dezelfde streken vertoont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Bestaat er nu nog altijd geen forum.politics.nl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of ben jij soms een Japanner, Koreaan, Chinees...?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() [IMG]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() http://api.ning.com/files/1bR4Elo0o9...vDaxAV/009.jpg
Stadhouder Willem IV can Oranje Nassau oogt erg prognastisch. Gecombineerd met een zwarte huidkleur leek hij op een klassieke Afrikaan. ![]() Willem IV, duidelijke prognastie. ![]() Graaf Jan van Nassau, de broer van Willem van Oranje, en voorvader van Willem IV: donkere huid en subnasale prognastie. Deze gelaatstrekken waren tot ver in de 19e eeuw zichtbaar bij de koninklijke familie. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 februari 2012 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ![]() Eindelijk gevonden, een erg zwarte en prognastische afbeelding van Prins Maurits http://api.ning.com/files/9CzPSwE6UK...vonSachsen.jpg Kurfurst Moritz von Sachsen, zijn opa http://api.ning.com/files/rroftL81PW...XBq9aQ/001.jpg Zijn ouders: Willem I van Oranje en Anne van Saxen ![]() Prins Maurits door van Mierevelt: gewitte portretten, hoewel ik geloof dat Mierevelt zijn klanten schilderde met hun ware kleur. Alle portretten van Mierevelt die men ons toont zijn wit overgeschilderd, wat zelf tot beschadiging leidde, maar geen woord daarover in de catalogus. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 19:54. |
![]() |
![]() |