![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is een oprechte opmerking hoor... ik ken wel wat mensen die op deze partij stemmen ik kan U verzekeren dat er daarvan een paar hun neus ophalen voor iemand die zou beginnen bleiten en plein public omdat hij kritiek krijgt... Maar het is mijn mening ik kan me daarin vergissen!
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf nu is hij een open schietschijf, en zijn er twee mogelijkheden. Ofwel zal men niks meer vinden, en dan kan hij dit zeker politiek overleven. Indien er echter nog wat van die akkefietjes boven water komen, is hij politiek dood. En op een gegeven moment zal dat op de partij afstralen, net zoals dat bij andere partijen zou het geval zijn. Op dat moment gaat de n-va moeten kiezen. Op dat vlak is alles onvoorspelbaar, Lieten overleefde het eerder , de collegialiteit in de vlaamse regering is van die aard dat ik niet twijfel dat ook Muyters zijn politieke vel zal redden. Maar de storm moet nu gaan liggen. Er is de partij, er is de vlaamse regering. Het instituut is altijd belangrijker dan de poppetjes. Een traditionele partij (waartoe de n-va nu ook behoort, nu we de idealistische maagdelijkheidsfase voorbij zijn) zal pas een pion laten vallen wanneer die eerder een liability zal worden dan ze een asset is. De komende dagen zullen het ons vertellen ![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 20 januari 2012 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik vind deze VOKA man ook niet bepaald een groot licht.
![]() Iemand als Geert Bourgeois zal dit nooit overkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het zat er nu eenmaal aan te komen, kwaliteit drijft boven, stront ook. Goed bezig die NVA.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Wie afkomt met een mail van twee jaar geleden om een slecht beleid te bewijzen, heeft maar één bedoeling: beschadigen! Punt uit!
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() En wie brengt het boven, iemand van LDD. Hoe komt die aan zo'n vertrouwelijke mail van een paar jaar geleden ? En waarom nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die interne mails bevatten woord- en taalgebruik die men toch niet helemaal zou verwachten in een professionele omgeving.....het leek wel een soort chatroompraat van indertijd...
Vooral de NAIVITEIT van volwassen mensen ,die op een informaticasysteem dat niet het hunne is ,dergelijke berichten posten, is toch wel schrijnend. Of de verantwoordelijk gestelde hiervoor,Meneer Muyters, nu aangeschoten wild is zal nog mogen blijken. Kijk,als er een operatietje "beschadiging" aan de hand is door af te komen met oude mails,dan heeft dat nu al zijn doel bereikt,maar het is onwaarschijnlijk dat het erger kan...(om de eenvoudige reden dat we nu wel weten dat er op zijn kabinet wat kleine kinderen aan het heen- en weer mailen waren,jawel N-VA ga maar eens met de gloeiende pook door uw personeelsbestand! ![]() Er begint ook een naam boven te borrelen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 januari 2012 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Om minister te zijn heb je twee zaken nodig zijnde:
- de kennis om je dossiers te beheersen en een deftig beleid uit te werken en - voldoende politieke ervaring inzake communicatie, zichzelf verdedigen en zijn partij verdedigen, voldoende politiek doorzicht om politieke spelletjes te doorzien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Hoezo? Fouten gelden niet als ze enkele jaren oud zijn?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewel, ik zal me eens van mijn goede kant laten zien. Tot het debat in het Vlaams parlement van dinsdag, waarin Muyters zich zal kunnen verdedigen, zal ik geen kwaad woord meer zeggen over de man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als buitenstaander is het menselijk om iemand onbekwaam te noemen naar aanleiding van een paar incidenten, maar dat betekent nog niet dat het juist is. Nu ja, dat tegenstanders van N-VA hierop springen is nogal evident. Moest het in de federale regeringsploeg gebeurd zijn hadden wij hetzelfde gereageerd wellicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Er is nog niet vastgesteld dat hij daadwerkelijk gelogen heeft.
Als ik mijn baas verkeerde informatie geef, of onvolledige informatie, en ik vertel dat niet aan mijn baas. Dan bestaat de kans dat mijn baas die verkeerde informatie gaat gebruiken. Als ik dan een mail stuur naar iemand op mijn werk dat de baas gelogen heeft met een smiley erbij ![]() die smiley naast dat liegen vind ik nogal raar, dat maakt de zogenaamde leugen nogal twijfelachtig. Voor de rest is die mail tussen 2 personen, ik zie niet in waarom men zich moet excuseren voor het taalgebruik dat gebezigd wordt tussen 2 personen die mekaar goed kennen en vertrouwen. Mails zijn niet veilig, als je op de mailserver geraakt kan je iedereen zijn mail lezen. Ik kan dat dus op heel wat firma's maar wat heb je er aan om dat allemaal te gaan lezen, dat zijn wel klanten he. Maar het toont wel aan dat het onveilig is. Desalniettemin vind ik het toch het schenden van de privacy van de personen in kwestie. Het is hier niet 1 van de 2 die de mail vrijgeeft he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als nu echt blijkt dat hij echt gelogen heeft dan moet hij zijn ontslag geven. Trouwens dat liegen is zowat schering en inslag geworden. Leterme heeft het zelfs toegegeven nadat hij premier af was. Zogenaamd in het belang van het land. Moesten we overal meer het fijne van weten dan zouden we allemaal nogal schrikken denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tie_wil_homans
Kijk, zie ze willen al gaan dirigeren binnen NVA. Het respect voor de grootste partij zelf is dan weer niet belangrijk. Het Vlaams Belang wil plotseling Peumans. Ik wil mij zelfs niet afvragen waarom. Leuk van die kindjes. Politiek = andermans partij gaan leiden? Walgelijk. Wat een intrieste fase van ons land.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 januari 2012 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |