Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2012, 19:38   #21
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Onnozel menneke!
Is een oprechte opmerking hoor... ik ken wel wat mensen die op deze partij stemmen ik kan U verzekeren dat er daarvan een paar hun neus ophalen voor iemand die zou beginnen bleiten en plein public omdat hij kritiek krijgt... Maar het is mijn mening ik kan me daarin vergissen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 19:40   #22
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Is een oprechte opmerking hoor... ik ken wel wat mensen die op deze partij stemmen ik kan U verzekeren dat er daarvan een paar hun neus ophalen voor iemand die zou beginnen bleiten en plein public omdat hij kritiek krijgt... Maar het is mijn mening ik kan me daarin vergissen!
Tuurlijk! Ik ook! Maar ik betwijfel het!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 19:55   #23
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Zou het niet beter voor bdw zijn partij zijn als Muyters ontslag neemt?
uiteraard, maar de kans dat hij dat zal doen = 0%

Vanaf nu is hij een open schietschijf, en zijn er twee mogelijkheden. Ofwel zal men niks meer vinden, en dan kan hij dit zeker politiek overleven. Indien er echter nog wat van die akkefietjes boven water komen, is hij politiek dood. En op een gegeven moment zal dat op de partij afstralen, net zoals dat bij andere partijen zou het geval zijn. Op dat moment gaat de n-va moeten kiezen.
Op dat vlak is alles onvoorspelbaar, Lieten overleefde het eerder , de collegialiteit in de vlaamse regering is van die aard dat ik niet twijfel dat ook Muyters zijn politieke vel zal redden. Maar de storm moet nu gaan liggen.
Er is de partij, er is de vlaamse regering. Het instituut is altijd belangrijker dan de poppetjes. Een traditionele partij (waartoe de n-va nu ook behoort, nu we de idealistische maagdelijkheidsfase voorbij zijn) zal pas een pion laten vallen wanneer die eerder een liability zal worden dan ze een asset is.

De komende dagen zullen het ons vertellen

Laatst gewijzigd door peter1962 : 20 januari 2012 om 19:56.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:02   #24
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Onbekwaam? Waarom? Omdat Bas Luyten een mail lekt?
Ik vind deze VOKA man ook niet bepaald een groot licht.

Iemand als Geert Bourgeois zal dit nooit overkomen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:04   #25
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier Bekijk bericht
Wanneer gaan ze de waarheid weten van die mails? Wss nooit. Ben benieuwd. Het kan een toffe man zijn maar ik vind hem politiek onbekwaam
Dat is hij inderdaad, leuk om te zien hoe de NVA'ers hier zich in alle mogelijke bochten kronkelen om de terechte kritiek toch maar te proberen te pareren. Heerlijk om te zien.
Het zat er nu eenmaal aan te komen, kwaliteit drijft boven, stront ook. Goed bezig die NVA.
Oud 20 januari 2012, 20:05   #26
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Wie afkomt met een mail van twee jaar geleden om een slecht beleid te bewijzen, heeft maar één bedoeling: beschadigen! Punt uit!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:07   #27
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Dat is hij inderdaad, leuk om te zien hoe de NVA'ers hier zich in alle mogelijke bochten kronkelen om de terechte kritiek toch maar te proberen te pareren. Heerlijk om te zien.
Het zat er nu eenmaal aan te komen, kwaliteit drijft boven, stront ook. Goed bezig die NVA.
En kwaliteit is er in overvloed in die partij. Dewever had geen minister buiten zijn partij moeten halen.

Oud 20 januari 2012, 20:13   #28
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie afkomt met een mail van twee jaar geleden om een slecht beleid te bewijzen, heeft maar één bedoeling: beschadigen! Punt uit!
En wie brengt het boven, iemand van LDD. Hoe komt die aan zo'n vertrouwelijke mail van een paar jaar geleden ? En waarom nu ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:19   #29
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die interne mails bevatten woord- en taalgebruik die men toch niet helemaal zou verwachten in een professionele omgeving.....het leek wel een soort chatroompraat van indertijd...

Vooral de NAIVITEIT van volwassen mensen ,die op een informaticasysteem dat niet het hunne is ,dergelijke berichten posten, is toch wel schrijnend.

Of de verantwoordelijk gestelde hiervoor,Meneer Muyters, nu aangeschoten wild is zal nog mogen blijken.

Kijk,als er een operatietje "beschadiging" aan de hand is door af te komen met oude mails,dan heeft dat nu al zijn doel bereikt,maar het is onwaarschijnlijk dat het erger kan...(om de eenvoudige reden dat we nu wel weten dat er op zijn kabinet wat kleine kinderen aan het heen- en weer mailen waren,jawel N-VA ga maar eens met de gloeiende pook door uw personeelsbestand! .... )

Er begint ook een naam boven te borrelen....

Laatst gewijzigd door kelt : 20 januari 2012 om 20:20.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:20   #30
Max van Dietschland

Standaard

Om minister te zijn heb je twee zaken nodig zijnde:

- de kennis om je dossiers te beheersen en een deftig beleid uit te werken

en

- voldoende politieke ervaring inzake communicatie, zichzelf verdedigen en zijn partij verdedigen, voldoende politiek doorzicht om politieke spelletjes te doorzien...

Oud 20 januari 2012, 20:24   #31
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo? Fouten gelden niet als ze enkele jaren oud zijn?
Oud 20 januari 2012, 20:26   #32
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Ewel, ik zal me eens van mijn goede kant laten zien. Tot het debat in het Vlaams parlement van dinsdag, waarin Muyters zich zal kunnen verdedigen, zal ik geen kwaad woord meer zeggen over de man.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:27   #33
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Of hij nu onbekwaam is ja dan neen, dat is voor ons buitenstaanders moeilijk om eerlijk vast te stellen. Hij heeft natuurlijk die rekenkundige flater begaan in het volle parlement, en zo'n dingen creeeren op zijn minst een perceptie van onbekwaamheid. Of hij dat werkelijk is dat zullen de mensen die dagelijks met hem moeten samenwerken beter weten denk ik. En zelfs dan nog. Ik had ooit een baas die de hele dag verdween in meetings en we zagen hem bijna nooit en we hoorden niets van wat er in die meetings werd bedisseld. Als wij reageerden dan was het van "lees maar de change requests" (aanvraag om code te veranderen, ik werk in informatica). Die man heeft carriere gemaakt op die manier want de bazen dachten anders over hem dan wij. Nu een dommerik was het absoluut niet maar in feite deed hij zijn werk niet. Ons managen.
Als buitenstaander is het menselijk om iemand onbekwaam te noemen naar aanleiding van een paar incidenten, maar dat betekent nog niet dat het juist is.
Nu ja, dat tegenstanders van N-VA hierop springen is nogal evident. Moest het in de federale regeringsploeg gebeurd zijn hadden wij hetzelfde gereageerd wellicht.
Oud 20 januari 2012, 20:29   #34
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Of hij nu onbekwaam is ja dan neen, dat is voor ons buitenstaanders moeilijk om eerlijk vast te stellen. Hij heeft natuurlijk die rekenkundige flater begaan in het volle parlement, en zo'n dingen creeeren op zijn minst een perceptie van onbekwaamheid. Of hij dat werkelijk is dat zullen de mensen die dagelijks met hem moeten samenwerken beter weten denk ik. En zelfs dan nog. Ik had ooit een baas die de hele dag verdween in meetings en we zagen hem bijna nooit en we hoorden niets van wat er in die meetings werd bedisseld. Als wij reageerden dan was het van "lees maar de change requests" (aanvraag om code te veranderen, ik werk in informatica). Die man heeft carriere gemaakt op die manier want de bazen dachten anders over hem dan wij. Nu een dommerik was het absoluut niet maar in feite deed hij zijn werk niet. Ons managen.
Als buitenstaander is het menselijk om iemand onbekwaam te noemen naar aanleiding van een paar incidenten, maar dat betekent nog niet dat het juist is.
Nu ja, dat tegenstanders van N-VA hierop springen is nogal evident. Moest het in de federale regeringsploeg gebeurd zijn hadden wij hetzelfde gereageerd wellicht.
Heel eerlijk en bewonderenswaardig van je. Je verdient respect van mij. Zonder enig sarcasme.
Oud 20 januari 2012, 20:35   #35
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo? Fouten gelden niet als ze enkele jaren oud zijn?
Er is nog niet vastgesteld dat hij daadwerkelijk gelogen heeft.
Als ik mijn baas verkeerde informatie geef, of onvolledige informatie, en ik vertel dat niet aan mijn baas. Dan bestaat de kans dat mijn baas die verkeerde informatie gaat gebruiken. Als ik dan een mail stuur naar iemand op mijn werk dat de baas gelogen heeft met een smiley erbij hoe moet men dat dan gaan interpreteren ?
die smiley naast dat liegen vind ik nogal raar, dat maakt de zogenaamde leugen nogal twijfelachtig.
Voor de rest is die mail tussen 2 personen, ik zie niet in waarom men zich moet excuseren voor het taalgebruik dat gebezigd wordt tussen 2 personen die mekaar goed kennen en vertrouwen. Mails zijn niet veilig, als je op de mailserver geraakt kan je iedereen zijn mail lezen. Ik kan dat dus op heel wat firma's maar wat heb je er aan om dat allemaal te gaan lezen, dat zijn wel klanten he. Maar het toont wel aan dat het onveilig is. Desalniettemin vind ik het toch het schenden van de privacy van de personen in kwestie. Het is hier niet 1 van de 2 die de mail vrijgeeft he.
Oud 20 januari 2012, 20:39   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Heel eerlijk en bewonderenswaardig van je. Je verdient respect van mij. Zonder enig sarcasme.
Een mens moet zichzelf kunnen relativeren he.
Als nu echt blijkt dat hij echt gelogen heeft dan moet hij zijn ontslag geven. Trouwens dat liegen is zowat schering en inslag geworden. Leterme heeft het zelfs toegegeven nadat hij premier af was. Zogenaamd in het belang van het land.
Moesten we overal meer het fijne van weten dan zouden we allemaal nogal schrikken denk ik.
Oud 20 januari 2012, 20:42   #37
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Een mens moet zichzelf kunnen relativeren he.
Als nu echt blijkt dat hij echt gelogen heeft dan moet hij zijn ontslag geven. Trouwens dat liegen is zowat schering en inslag geworden. Leterme heeft het zelfs toegegeven nadat hij premier af was. Zogenaamd in het belang van het land.
Moesten we overal meer het fijne van weten dan zouden we allemaal nogal schrikken denk ik.
Dat vrees ik ook.
Oud 20 januari 2012, 21:30   #38
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tie_wil_homans

Kijk, zie ze willen al gaan dirigeren binnen NVA. Het respect voor de grootste partij zelf is dan weer niet belangrijk. Het Vlaams Belang wil plotseling Peumans. Ik wil mij zelfs niet afvragen waarom. Leuk van die kindjes. Politiek = andermans partij gaan leiden?

Walgelijk. Wat een intrieste fase van ons land.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 20 januari 2012 om 21:31.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 21:34   #39
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tie_wil_homans

Kijk, zie ze willen al gaan dirigeren binnen NVA. Het respect voor de grootste partij zelf is dan weer niet belangrijk. Het Vlaams Belang wil plotseling Peumans. Ik wil mij zelfs niet afvragen waarom. Leuk van die kindjes. Politiek = andermans partij gaan leiden?

Walgelijk. Wat een intrieste fase van ons land.
Sjah... ze moesten een alternatief geven hé. Ik vind dat ze nog braaf zijn met homans... zo dom is die nu ook weer niet. Heeft wel zo een pretentieuze look maar denk niet dat ze dom is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 21:37   #40
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Afkomen met Stevaert of Verhofstadt anno 2012 is dat ook, maar dat zal u waarschijnlijk minder storen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be