![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet genoeg geld om hen te wantrouwen...
![]() Langs de andere kant, met personal banking krijg je steeds een vriendelijk gezicht, dus dat is dan ook weer iets. En ik heb iets tegen Fortis en Dexia. Enkele miljarden redenen. Citaat:
En een opfriscursus hoofdrekenen... En kansberekening. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het adviescomité van de managementstuurgroep voor de raad van bestuur van Fortis dankt je voor je suggestie.
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, zolang de staat mij geen budgetbeheer oplegt, zal ik nie slecht bezig zijn zeker?
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() De staat ligt zelf onder budgetbeheer van Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ferm budgetbeheer
![]() Onder budgetbeheer kan ik geen €500K aan de "schijt je rijk"-show van StuBru geven ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die kaarten die Demper in de openingspost toont kan je rekening niet geplunderd worden door een hacker of een dief denk ik. Jouw kaart is een gewone kredietkaart, gekoppeld aan je rekening. Ik stel het me zo voor : een gsm met abo die je verliest en niet door hebt waar waardoor iemand twee dagen naar Naïrobi belt wat je een fortuin kost tegenover een gsm prepaid die je verliest en waardoor je je gsm en 10 euro belkrediet kwijt bent. Of zie ik het verkeerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die cowboyverhalen van "oppassen toch maar!" volg ik niet zo. Ik gebruik mijn mastercard enkel voor beperkte aankopen op het internet (boeken) en voor de rest om hotels edm te betalen en in het buitenland geld af te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaalde vroeger ook met visa op het internet maar toen dwong kbc me een pinto met internet verzekering op maar waar je goed je krediet moest in het oog houden en betalen of je had verwijlintresten. Zeer ongemakkelijk als je in het buitenland verbleef en telkens vanop andere computers moest internetbankieren met ingewikkelde sleutelprogjes enzo. Heb toen geëist van terug de oude kredietkaart te krijgen die het volledige bedrag telkens van je rekening haalt ipv slechts een deel waardoor je geen oplopende som achter komt te staan met bijhorende interest. Maar vermits die zonder verzekering was heb ik nooit meer boeken gekocht op het internet. Vermits kbc het nodig vond iedereen een kaart met verzekering op te dringen voel ik me nu zonder die verzekering niet veilig meer op het net ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 4 februari 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Open gewoon,via het internet,een rekening bij een bank van keuze...en "tank" vervolgens de gewenste bedragen over naar uw nieuwe bank... Wat is daar eigenlijk moeilijk aan? Het is helemaal niet verboden klant te zijn bij verschillende banken,zelfs niet met de tamelijk geringe bedragen van "den werkmensch" ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 februari 2012 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verbazingwekkend dat kredietkaart-firma's toestaan dat kaarten met HUN logo er op op deze manier misbruikt worden. Laatst gewijzigd door kelt : 4 februari 2012 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk zo dat eens er geld staat op je zichtrekening, ze dit bedrag automatisch doorsassen naar de Mastercard min 1 euro.
Laatst gewijzigd door Demper : 4 februari 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie het nut niet in van verschillende zichtrekeningen, dan maak ik liever de volledige overstap. Ik heb gelezen dat een volledige overstap een zeer makkelijke procedure is die de banken onderling regelen. Ik vraag mij toch af of er geen addertjes onder het gras zitten. Zo lees ik dat overschrijvingen bij Deutsche vrij lang duren in tegenstelling tot Fortis/Dexia/... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw dat wereldje niet. Wie zegt dat DB "betrouwbaarder" is dan een Fortis,... Hier bijvoorbeeld: https://www.deutschebank.be/nl/dbmax...ng-kosten.html Klik Fortis aan, 1000 euro, en de eerste 3 vakjes aanvinken. Bij Fortis zou je dus per jaar 35,40 euro verlies maken, en bij DB 4,25 euro winst. Dat kan toch niet...
Laatst gewijzigd door Demper : 4 februari 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Al jaren gratis kredietkaart bij Argenta, eerst Visa, nu Mastercard. Geen kosten, zelfs die 1€ niet. Maar ook Record en het reeds vermeldde Deutsche Bank hebben een gratis kredietkaart. En ik verzeker je: je gaat met een veel geruster hart op vakantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Jamaar, bepaalde transacties zijn niet gratis (geldafhalingen, betalingen in handelszaken buiten EU, hoge intresten bij 'langdurige' debetstanden)
Ik denk ook dat je voor een DB kredietkaart een bepaald minimum maandelijks inkomen moet hebben (vanwege de limiet eh). Je kan natuurlijk een lagere limiet proberen overeen te komen, maar dat zou ik bij die chi chi DB Bank precies niet proberen... Ze hebben niet eens een studentenkredietkaart ofzo. |
![]() |
![]() |