![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik geef je gelijk als het gaat om Republikeinse wensdromen om een basis op de maan te plaatsen en het "lulmeten" (pardon my french) hierin met de Chinezen die er ook een willen. Om dan vandaar reizen naar Mars te organiseren, de maan te gaan bewonen etc..., kortom de 1950s/60s space age nonsens is weer helemaal terug.
Keep watching the skies ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alcohol is een Arabisch woord.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zuipen met arabieren. ![]() èn turkse grietjes. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 15 februari 2012 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Volgens reisgidsen moet men geen alcohol geven als cadeau aan de Arabische/Moslim gastheer. Ik zou zeggen, je moet discreet aangeven, waar moeders je niet kan horen, dat je eventueel een lekkere fles whiskey uit Nederland wil geven...Je zal zien hoe de oogjes beginnen te glimmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zwarte beschaving zal ook in teksten en portretten zijn sporen achterlaten. Genetisch onderzoek heeft zo zijn beperkingen. Maar nee, om genetisch onderzoek te kunnen doen heb je toegang tot lijken en DNA nodig, en moet je geld hebben om dit onderzoek te kunnen doen. Het antwoord is vaak 'niemand is geïnteresseerd of Willem van Oranje een zwarte man was.' http://forum.politics.be/showthread.php?t=156830 Deze draad verklaart beter waarom witten zo vol haat, vrees en afkeer zijn tegen zwarten, want ze werden door zwarten als schoenleer gebruikt. http://www.haagshistorischmuseum.nl/...n_in_kleur.jpg Tong en erg zwarte teen van de gebroeders De Witt ![]() Johan de Witt: een man met een zwarte huid en klassieke Afrikaanse gelaatstrekken. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Volkswagen heette oorspronkelijk KDF (Kraft durch Freude).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citroën heette oorspronkelijk Citroen.
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Een blauwe hemel heeft louter te maken met het breken van het licht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is trivia een synoniem voor ufologie? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Beste Egmond,
Dit lijkt me een beter vertrekpunt voor je onderzoek dan het ontrafelen van typerende lichaamstrekken bij oude tekeningen ![]() http://www.eupedia.com/forum/showthr...ngs-and-queens http://www.familytreedna.com/public/...ion=ycolorized EDIT: en deze is ook nog interessant: http://www.eupedia.com/forum/showthr...-DNA-in-Iberia Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 15 februari 2012 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad heb ik deze soort van benadering vaak zien langskomen op de site Egyptsearch.com waar ik lekker mijn gang mag gaan, en vier andere personen zich ook bezig houden met zwarte Europese adel en koningen, met wisselend succes, maar dan voel ik mij niet zo alleen als elders. Vreemd genoeg wordt het DNA bewijs zowel door de vóór als tegenstanders gebruikt om te bewijzen dat deze mensen wel dan niet zwart zijn. Ik ben dan geneigd mij dan maar niet in zo iets te verdiepen, en kijk liever naar mijn mooie portretten. De eerste mens was Afrikaans, dus begrijp ik niet dat andere mensen zo een radikaal andere DNA kunnen hebben. Als er regionale markers zijn, dan prima. Ik zie dat men ook vanwege verwantschap gevolgtrekkingen maakt en niet iedereen heeft onderzocht. De groep zwarte adel en koningen bestaat in mijn ogen uit de eerste Europeanen die uit Afrika kwamen en alle Afrikaanse typen waren. Ze leken niet allemaal op Regilio Tuur, of Ronald Venetiaan, maar die typen liepen er ook tussen en ze golden als puur van bloed en nobel. Ze huwden slechts onderling. Witten komen uit Centraal Azie, en zijn een gefixeerde albino natie. Er is in de Europese kunst en heraldiek een overmaat aan zwarte personen. Ik denk dat door mij meer op deze zichtbare en tastbare zaken te concentreren ik een beter beeld kan verschaffen van hun rol. Geschiedenis, historiografie kan niet gereduceerd worden tot DNA analyse. ![]() The Drake Jewel: geen DNA analyse mogelijk, maar het moet wel geduid worden. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Garrett A. Morgan, uitvinder van het stoplicht.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat mij om de Zwarten die de eerste Europeanen waren en in 1100-1200 een adellijke elite werden. Men dringt ons deze nakomelingen van slaven op als de enige rol die zwarten in de geschiedenis speelden: als slaven. Dat is niet juist. Zwarte adellijke man door Jan Mostaert: Charles V Habsburg? Dat is mijn onderzoek: 1100-1848. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() David Bradley uitvinder van ctrl+alt + delete
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De website vanwaar je deze afbeelding haalt geeft een grote fout weer. Deze plooikraag is gemaakt van Kamerijksdoek. Dat is helemaal juist. Maar Kamerijk behoort niet tot België en heeft nooit tot België behoort. Kamerijk, of beter gezegd: Cambrai behoort Frankrijk toe. Er werd daar zelfs nooit Nederlands gesproken. Die Nederlanders zijn blijkbaar slecht ingelicht.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Wist je dat uw lichaam genoeg knoken heeft om een volledig menselijk skelet te vormen?
|
![]() |
![]() |