![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Tja als mensen aandelen hebben in dexia/l&h is het hun eigen schuld. Als mensen aandelen hebben in arco en dergelijke, dan moet de gemeenschap opdraaien voor hun verliezen? en dit enkel en alleen omdat het banden met de vakbond heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bonussen zijn meestal contractueel bepaald. Kan men niet eenzijdig wijzigen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-3% loonsvermindering - elke maand wordt 1/12 van de 13° maand uitbetaald, om belasting te ontwijken. -werkzekerheid voor een aantal jaar. -10.000(?) werknemers krijgen in een "cafetariaplan" de keuze tussen 3° pensioenpeiler en ecologische bedrijfswagen of andere voordelen. Dit was er: http://cpb.bnpparibasfortis.be/Publi...age.aspx/11984 (ik neem aan dat dit het oude is: geen melding van die bedrijfswagens) Dit vond ik ook: http://www.openbarebank.be/archives/11005 en http://www.openbarebank.be/archives/9311 Laatst gewijzigd door filosoof : 16 februari 2012 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook nog te vermelden : 13e maand splitsen is geen kostenbesparing voor het bedrijf, wel een voordeel voor werknemers die niet zoveel verdienen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kinderen in de toekomst iets nalaten zal moeilijk worden, als je het moet opgebruiken om zelf in leven te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() De De Leeuwiaanse visie dus???
![]() Zolang de wet het toelaat, mogen we 'stelen', immoreel of niet???
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doordat Fortis onverantwoorde uitgaven doet, brengt ze de terugbetalig van de staatswaarborg in gevaar. Denkt U nu echt dat internationale waakhonden Fortis niet in het snotje hebben? Laatst gewijzigd door giserke : 16 februari 2012 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
- de deregulering is in Amerika begonnen - wij wisten niets van die deregulering - de gigantische papieren winsten die wij heel even hebben gemaakt dat was per ongeluk want wij kennen van het bankwezen eigenlijk geen kloten en zijn daarom onschuldig. Om het met de woorden van Lippens te zeggen: "ik heb een fout gemaakt en ben bijgevolg onschuldig". Nu ik er aan denk: waarom zetten wij Dutroux eigenlijk in den bak wegens een fout die hij heeft gemaakt? Als men de arrogantie ziet met dewelke Dehaene de parlementaire onderzoekscommissie tegemoet is gestapt dan kan men visueel vaststellen hoeveel angst die heren met onze rechtstaat moeten hebben. NUL, nada, noppes....
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke staatswaarborg heb je het hier in concreto ? Ik denk dat je verwart met de "bad bank" Royal Park Investments.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eens een half uurtje de tijd kan nemen ooit dan moet je zeker dit interview eens bekijken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Dat is toch geen onverantwoorde uitgave? integendeel, het is een kostenbesparing. moesten ze iedereen minder loon uitkeren zonder meer en en dit enkel en alleen omdat het een bank is?
Laatst gewijzigd door Bollywood : 16 februari 2012 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Huis is inderdaad een vorm van pensioensparen maar heeft niets te maken met pijlers onder de huidige definitie (eerder 4e pijler dan) Een huis nalaten is ook al niet gemakkelijk hoor. Er al eens bij stilgestaan hoeveel een huis kost aan erfeniskosten, inclusief meubilair etc? Ik heb het zelf voorgehad bij een jong en onverwachts overlijden van mijn vader dat mijn moeder enorm moest betalen om in haar eigen huis te kunnen blijven wonen. Had mijn moeder dan ook gestorven hadden ik en mijn zus ons huis van de hand mogen doen en ergens in een instelling gaan verblijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze die mensen in de bak draaien, geen enkel probleem mee. Tevens zouden politici van ambtswege verboden moeten worden om in gelijk welke rvb te zetelen wegens belangenvermenging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De belastingbetaler betaalt daar geen barst van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het blijkbaar niet gelezen.
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() ???
Citaat:
Anderzijds : minder loon => minder winst op arbeid voor de belgische staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |