Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2012, 09:25   #21
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De kinderen niet vergeten.
Vooral de kinderen... vies; bwak.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 09:34   #22
Another Jack
Banneling

Standaard

Wat ik me afvraag is hoe het komt dat niemand tijdens een Knokse gemeenteraad op tafel klopt en roept "Waar zijn we in godsnaam mee bezig???"
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 09:40   #23
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat ik me afvraag is hoe het komt dat niemand tijdens een Knokse gemeenteraad op tafel klopt en roept "Waar zijn we in godsnaam mee bezig???"
Gebeurt niet... Lippens is erger voor knokke dan de CD&V voor Vlaanderen (of de PS voor Wallonië). Hij is een soort alleenheerser en zijn compagnie du zoute heeft er alles te zeggen. "Waar zijn we in godsnaam mee bezig" wordt uitgesproken als "kom laat ons nog één fluut champ�*gne drienken". Let op dat is niet voor alles slecht maar toch...

Maar als buitenstaander kan je niks anders dan zeggen "waar zijn die mensen mee bezig"?
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 21 februari 2012, 18:00   #24
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Hoog tijd dat we daar een universitaire studie naar voeren... gevolgd door een doctoraatstitel voor de schrijver ervan.
Daarna kunnen we eens bekijken hoeveel urine een konijn in duinen produceert gevolgd door een algemene "schoonmaakactie". De meeuwen komen daarna...
Er is een groot verschil: de meeuwen, de konijnen, kortom de beesten in de vrije natuur, dat kunt ge niet leiden.
Konijnenkeutels, klein en miniem, die drogen direct op en bestaan uit plantaardig voedsel.
Hondendrollen zijn groot, en bestaan uit vlees-afval, wat het extra vies maakt.

Nogmaals: iedere honden-eigenaar moet zijn verantwoordelijkheid opnemen, dit is een mentaliteit die meer en meer opkomt, en meer dan terecht. Tegenwoordig moet iedereen zich verantwoorden over zaken die anderen tot last kunnen zijn. Is een beetje hetzelfde met bijv. de anti-rook-campagne.
Oud 21 februari 2012, 18:01   #25
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Er is een groot verschil: de meeuwen, de konijnen, kortom de beesten in de vrije natuur, dat kunt ge niet leiden.
Konijnenkeutels, klein en miniem, die drogen direct op en bestaan uit plantaardig voedsel.
Hondendrollen zijn groot, en bestaan uit vlees-afval, wat het extra vies maakt.

Nogmaals: iedere honden-eigenaar moet zijn verantwoordelijkheid opnemen, dit is een mentaliteit die meer en meer opkomt, en meer dan terecht. Tegenwoordig moet iedereen zich verantwoorden over zaken die anderen tot last kunnen zijn. Is een beetje hetzelfde met bijv. de anti-rook-campagne.
Ik heb het niet over drollen maar over urine...
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be