Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2012, 10:49   #21
Scheet in een fles
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Zo nen bizare vorm hé, ik zou daar eerder een schroefdraad op trekken, dan vijst ge dat er gewoon in.
Zie je, zo vind een mens een goudmijn, louter door toeval. Nu nog een investeerder vinden, en een advocaat voor het patent, en de cash zal binnenrollen.

Eerst San Francisco, en dan... [cirkelvormige beweging]

Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 28 februari 2012 om 10:49.
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 11:46   #22
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

pixelpower's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles Bekijk bericht
[cirkelvormige beweging]
"Een kleine moeite voor Vermaelens Projects, een wereld van verschil voor U!"

Laatst gewijzigd door pixelpower : 28 februari 2012 om 11:46.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 11:57   #23
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
is een rubberen buttplug ook goed ?

Benieuwd of zo'n klopgeest nog veel praat heeft als hij daarmee geconfronteerd wordt
Ga je dat in zijn ectoplasma steken?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 13:54   #24
TaAlveriFikateuR
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ga je dat in zijn ectoplasma steken?
Waar anders?
TaAlveriFikateuR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 14:01   #25
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Infrasonic 17 Hz tone experiment

On May 31, 2003, a team of UK researchers held a mass experiment where they exposed some 700 people to music laced with soft 17 Hz sine waves played at a level described as "near the edge of hearing", produced by an extra-long-stroke subwoofer mounted two-thirds of the way from the end of a seven-meter-long plastic sewer pipe. The experimental concert (entitled Infrasonic) took place in the Purcell Room over the course of two performances, each consisting of four musical pieces. Two of the pieces in each concert had 17 Hz tones played underneath. In the second concert, the pieces that were to carry a 17 Hz undertone were swapped so that test results would not focus on any specific musical piece. The participants were not told which pieces included the low-level 17 Hz near-infrasonic tone. The presence of the tone resulted in a significant number (22%) of respondents reporting anxiety, uneasiness, extreme sorrow, nervous feelings of revulsion or fear, chills down the spine and feelings of pressure on the chest.[30][31] In presenting the evidence to British Association for the Advancement of Science, Professor Richard Wiseman said, "These results suggest that low frequency sound can cause people to have unusual experiences even though they cannot consciously detect infrasound. Some scientists have suggested that this level of sound may be present at some allegedly haunted sites and so cause people to have odd sensations that they attribute to a ghost—our findings support these ideas."
http://en.wikipedia.org/wiki/Infrasound

En dit is op bepaalde "haunted sites" trouwens effectief al bevestigd.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 15:48   #26
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Waarom zitten die geesten eigenlijk allemaal heel de tijd te kloppen?
Hebben die niks anders te doen? Geen inspiratie?
Geen enkele geest die er eens aan denkt om bv te fluiten ipv te kloppen?
Ne fluitgeest. Iemand ooit al van gehoord? Nee eh?

En wat willen ze eigenlijk bereiken met hun geklop?
Ons bang maken? Dan kunnen zij als geesten toch uit een ander vatje tappen als ze willen eh?
En waarom willen ze ons bang maken? Om ons weg te krijgen? Best mogelijk maar dan koopt iemand anders het huis en in het slechtste geval doet-ie dat om het af te breken en appartementen te zetten.
Dan heb je het ver gebracht als klopgeest, kot kwijt, niks meer om tegen te kloppen.

Kortom; klopgeesten zijn losers!

Als ik ze weer eens bezig hoor (meestal in de badkamer, de badkuip echoot goed, dat hadden die bastards al snel door) roep ik altijd "Kom maar op, stomme klopgeesten, vertoon uw ware gelaat en ik zal u eens een reden geven om u "klop"-geesten te noemen! Schuitluizen!!" terwijl ik vervaarlijk met mijn vuisten zwaai. U kan het navragen bij mijn vrouw; ze geven geen klop meer na mijn uitdaging.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 15:48   #27
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Gewoon omdat kabouters nog niet zo'n slecht onderwerp is en omdat dat best een leuk gesprek kan opleveren denk ik.
Als er bij mij iemand aanbelt en zegt "Dag mijnheer, ik ken u niet, u mij niet, maar ik heb hier net iets meegemaakt met een kabouter, ni te geloven!!", dan zit die mens ne minuut later in de zetel en staat de koffie te pruttelen.

Het leuke zit altijd in het onverwachte, ge moet af en toe durven springen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 28 februari 2012, 16:56   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Lang geleden, in "De Jan Bart," een café in Deurne Noord, op een zondagnacht na de sluiting van het café, wij - de cafébaas en ik, boven in het appartement nog naar een video aan het kijken.

Opeens vanuit het café beneden, lawaai van kan niet meer. Wij gaan kijken, bleek de kelderdeur open te staan en al de barkrukken, die omgekeerd op de toog waren gezet bij het kuisen, lagen op de grond. De cafébaas - tamelijk angstig, vertelde me dat dit regelmatig gebeurde.
Ik, als beterweter, uiteraard sceptisch, had direct een plan. We sluiten de kelderdeur af met de sleutel en we zetten de barkrukken terug op de toog. Zo gezegd en gedaan, wij terug naar boven, verder kijken naar de film.
Tien minuten later, hetzelfde liedje, wij beneden gaan kijken, de kelderdeur open en de barkrukken tegen de grond. Ik zei, enigszins verbouwereerd, laat ze nu maar liggen en de kelderdeur openstaan, dan kunnen we verder naar de film kijken zonder dat lawaai om de tien minuten. En inderdaad, de rest van de nacht bleef het rustig.
Daar heb ik voor mezelf nooit een bevredigend antwoord op gevonden.
Oud 28 februari 2012, 17:15   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Lang geleden, in "De Jan Bart," een café in Deurne Noord, op een zondagnacht na de sluiting van het café, wij - de cafébaas en ik, boven in het appartement nog naar een video aan het kijken.

Opeens vanuit het café beneden, lawaai van kan niet meer. Wij gaan kijken, bleek de kelderdeur open te staan en al de barkrukken, die omgekeerd op de toog waren gezet bij het kuisen, lagen op de grond. De cafébaas - tamelijk angstig, vertelde me dat dit regelmatig gebeurde.
Ik, als beterweter, uiteraard sceptisch, had direct een plan. We sluiten de kelderdeur af met de sleutel en we zetten de barkrukken terug op de toog. Zo gezegd en gedaan, wij terug naar boven, verder kijken naar de film.
Tien minuten later, hetzelfde liedje, wij beneden gaan kijken, de kelderdeur open en de barkrukken tegen de grond. Ik zei, enigszins verbouwereerd, laat ze nu maar liggen en de kelderdeur openstaan, dan kunnen we verder naar de film kijken zonder dat lawaai om de tien minuten. En inderdaad, de rest van de nacht bleef het rustig.
Kan het dat dit zo'n dertien jaar geleden is gebeurd?
Oud 28 februari 2012, 17:22   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Kan het dat dit zo'n dertien jaar geleden is gebeurd?

De feiten die ik aanhaalde speelden zich af in de heel vroege jaren tachtig van vorige eeuw, waarschijnlijk èèn of tweeëntachtig.

Kort daarop is "De Jan Bart" gesloten trouwens, de cafébaas had zo'n schrik dat hij er niet meer wou blijven slapen.
Oud 28 februari 2012, 18:08   #31
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De feiten die ik aanhaalde speelden zich af in de heel vroege jaren tachtig van vorige eeuw, waarschijnlijk èèn of tweeëntachtig.

Kort daarop is "De Jan Bart" gesloten trouwens, de cafébaas had zo'n schrik dat hij er niet meer wou blijven slapen.
mja, nee, in he't begin van die jaren tachtig was'k nog te klein. Sorry.
Oud 28 februari 2012, 18:17   #32
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toen was drugs nog van goede kwaliteit.

Laatst gewijzigd door Demper : 28 februari 2012 om 18:17.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 18:24   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat weet ik zo niet.

Wat ik wel nog weet is dat speed toen 1000frank per gram ging, gouden tijden. Dat was voor de XTC de speedmarkt deed instorten.
Oud 28 februari 2012, 18:24   #34
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bestond gij toen al?
Oud 28 februari 2012, 18:27   #35
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet ik zo niet.

Wat ik wel nog weet is dat speed toen 1000frank per gram ging, gouden tijden. Dat was voor de XTC de speedmarkt deed instorten.
Geef gewoon toe dat jullie aan het trippen waren. ^^

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Bestond gij toen al?
Nee.
Toen was ik nog een zaadcel.

Maar vroeger was alles beter.
Nem
Oud 28 februari 2012, 18:31   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nee.

Nem
Neen, trippen zou ik maar eerst in de jaren negentig proberen, met van die verse champignons uit de "Conscious Dreams" uit Amsterdam. dat was wel eens plezant, maar mijn ding niet.
Oud 28 februari 2012, 18:32   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee.

Nem
Ja, da's een natuurwet. Effe vergeten.
Oud 28 februari 2012, 18:34   #38
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, trippen zou ik maar eerst in de jaren negentig proberen, met van die verse champignons uit de "Conscious Dreams" uit Amsterdam. dat was wel eens plezant, maar mijn ding niet.
Dus, klopgeesten bestaan.
Oud 28 februari 2012, 18:39   #39
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Zeker een hamburger gegeten

Mitsubishi
Driedubbele Simpson
Mitsubishi

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 28 februari 2012 om 18:41.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 23:26   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus, klopgeesten bestaan.
Ik ben zelf niet overtuigd, niettemin blijken er soms toch spookgestalten zich te manifesteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be