![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst San Francisco, en dan... [cirkelvormige beweging] Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 28 februari 2012 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Een kleine moeite voor Vermaelens Projects, een wereld van verschil voor U!"
Laatst gewijzigd door pixelpower : 28 februari 2012 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit is op bepaalde "haunted sites" trouwens effectief al bevestigd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang geleden, in "De Jan Bart," een café in Deurne Noord, op een zondagnacht na de sluiting van het café, wij - de cafébaas en ik, boven in het appartement nog naar een video aan het kijken.
Opeens vanuit het café beneden, lawaai van kan niet meer. Wij gaan kijken, bleek de kelderdeur open te staan en al de barkrukken, die omgekeerd op de toog waren gezet bij het kuisen, lagen op de grond. De cafébaas - tamelijk angstig, vertelde me dat dit regelmatig gebeurde. Ik, als beterweter, uiteraard sceptisch, had direct een plan. We sluiten de kelderdeur af met de sleutel en we zetten de barkrukken terug op de toog. Zo gezegd en gedaan, wij terug naar boven, verder kijken naar de film. Tien minuten later, hetzelfde liedje, wij beneden gaan kijken, de kelderdeur open en de barkrukken tegen de grond. Ik zei, enigszins verbouwereerd, laat ze nu maar liggen en de kelderdeur openstaan, dan kunnen we verder naar de film kijken zonder dat lawaai om de tien minuten. En inderdaad, de rest van de nacht bleef het rustig. Daar heb ik voor mezelf nooit een bevredigend antwoord op gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten die ik aanhaalde speelden zich af in de heel vroege jaren tachtig van vorige eeuw, waarschijnlijk èèn of tweeëntachtig. Kort daarop is "De Jan Bart" gesloten trouwens, de cafébaas had zo'n schrik dat hij er niet meer wou blijven slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, nee, in he't begin van die jaren tachtig was'k nog te klein. Sorry.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 28 februari 2012 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik zo niet.
Wat ik wel nog weet is dat speed toen 1000frank per gram ging, gouden tijden. Dat was voor de XTC de speedmarkt deed instorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestond gij toen al?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee. Toen was ik nog een zaadcel. Maar vroeger was alles beter. ![]() Nem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, trippen zou ik maar eerst in de jaren negentig proberen, met van die verse champignons uit de "Conscious Dreams" uit Amsterdam. dat was wel eens plezant, maar mijn ding niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, da's een natuurwet. Effe vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, klopgeesten bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Zeker een hamburger gegeten
![]() Mitsubishi Driedubbele Simpson Mitsubishi Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 28 februari 2012 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf niet overtuigd, niettemin blijken er soms toch spookgestalten zich te manifesteren.
![]() |
![]() |