Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2004, 16:07   #21
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince
Kinderachtige fakemailtjes? Dat is eigenlijk een prachtig initiatief. Ofdat Annemans en co nu zelf geantwoord hebben of nie. Ze hebben toch geantwoord, in tegenstelling tot de rest die door het niet beantwoorden van de mail toch geen blijk geven van respect voor de kiezer.
Ik vind de hele situatie typisch voor de huidige politiek...
Het is pure tijdverspilling. Indien u vragen heeft over het programma van één of andere partij, kan u ook gewoon een congres bijwonen bijvoorbeeld.

U moet het realistisch bekijken. Stel dat alle Vlaams Blok kiezers 'tips' zouden geven aan de topmensen bij het Blok. Dan zouden er dus drie-miljoen e-mails verstuurd worden. Denk je nu echt dat zij daar de tijd voor vinden om die allemaal te beantwoorden, zo vlak voor de verkiezingen?

Maar wat mij vooral stoort is het volgende:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Die voor de verkiezingen waarin ik mij voorstelde als potientieel kiezer die wat goede raad bracht. Ik heb in al mijn mails duidelijk gemaakt dat ik geen lid van hun partij was wel een potentiele kiezer.

Bovendien zou ik de teksten wel eens willen lezen. De tips die hij als Vlaams Blokker naar het Vlaams Blok stuurde, zullen wel heel anders geformuleerd zijn dan de tips die hij naar bv. VLD of SP-a stuurde. En dan maar verwonderd zijn dat er geen antwoord op komt.
Oud 22 juni 2004, 20:22   #22
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ook zoiets gedaan (wel niet bewust om te testen):

Naar Vera Dua voor de verkiezingen (beantwoord)
Na de verkiezingen (niet beantwoord, was nochtans gewoon felicitaties!)

Na de verkiezingen ook naar Frieda Brepoels (felicitaties, beantwoord)
Oud 23 juni 2004, 09:06   #23
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus

Toch ongelooflijk hoe sommige mensen kunnen muggeziften, hé zeg...
Als het over het Vlaams Blok gaat, kan het toch nooit oké zijn, hé...?
Inderdaad, James verwacht van zijn partij dat ze goed werk levert.
We zien al 40 jaar waar dat op uitdraait, hé...
tuurlijk kan het wel oke zijn. maar, ik vraag me volgende dingen af
1. hoe weet je dat het filip dewinter persoonlijk is die het antwoord getypt heeft. en niet dat het iemand in zijn naam is. geen kritiek, gewoon vraagje. ik heb ook al gemaild naar vlaamse/federale parlementariers en antwoord gekregen.
2. het kan mij helemaal niet schelen of dat filip dewinter is of niet. als ik iets wil weten over een partij dan vraag ik het aan de partij, en dan moet da voor mij nie Mr Popular van die partij zijn die antwoord. als ik wil weten hoe fdw zen dochter heet en wanneer da ze verjaart, da vraag ik wel persoonlijk.
3. zouden ze ook zo gemakkelijk geantwoord hebben als het geen verkiezingen waren? of antwoorden ze niet omdat ze het gewoon enorm druk hebben tijdens de campagne?
Mmm, ik blijf in de reacties wat het Vlaams Blok betreft toch altijd een dubbele moraal vinden...
Zo van: als de traditionele partijen niet antwoorden, zal het wel zijn omdat ze het enorm druk hebben. Maar als die van het Vlaams Blok antwoorden, is dat misschien omdat er verkiezingen zijn...
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2004, 09:26   #24
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
tuurlijk kan het wel oke zijn. maar, ik vraag me volgende dingen af
1. hoe weet je dat het filip dewinter persoonlijk is die het antwoord getypt heeft. en niet dat het iemand in zijn naam is. geen kritiek, gewoon vraagje. ik heb ook al gemaild naar vlaamse/federale parlementariers en antwoord gekregen.
2. het kan mij helemaal niet schelen of dat filip dewinter is of niet. als ik iets wil weten over een partij dan vraag ik het aan de partij, en dan moet da voor mij nie Mr Popular van die partij zijn die antwoord. als ik wil weten hoe fdw zen dochter heet en wanneer da ze verjaart, da vraag ik wel persoonlijk.
3. zouden ze ook zo gemakkelijk geantwoord hebben als het geen verkiezingen waren? of antwoorden ze niet omdat ze het gewoon enorm druk hebben tijdens de campagne?
Mmm, ik blijf in de reacties wat het Vlaams Blok betreft toch altijd een dubbele moraal vinden...
Zo van: als de traditionele partijen niet antwoorden, zal het wel zijn omdat ze het enorm druk hebben. Maar als die van het Vlaams Blok antwoorden, is dat misschien omdat er verkiezingen zijn...
ik ben helemaal geen vlaams blokker he
heb ik ook niet gezegd. ik stel me gewoon een aantal vragen. die zowel voor vlaams blok, als voor spa, vld, cd&v voor mijn part zelfs voor bub gelden
ik ga er van uit dat ook de vlaams blokparlementariers het druk hebben en werk leveren

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2004, 10:01   #25
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Van 1 mail ben ik zeker dat de persoon in kwestie ze zelf geschreven heeft (met de hand) en dan ingescand heeft. Dat was Annemans.

De vraag of ik er hier uittreksels van zou kunnen plaatsen moet ik nog eens even over nadenken. Mijne naam staat er in he.
Enne ik zou het mijn kinderen graag besparen dat bij een volgende repressiegolf er plots op de deur wordt gebonkt door enkele mensen van de Gedapo die mij uit mijn bed komen lichten wegens foutief stemgedrag en wegens het onderhouden van kontakten met de verkeerde mensen.

Alhoewel... het lot van poltiiek gevangene ... spreekt mij wel enigszins aan... maar mijn kinderen niet echt..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be