Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2004, 16:37   #21
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door godo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Ik heb zo het vermoeden dat jij niet echt zit te wachten op een antwoord op jouw vraag als wel op de bevestiging van jouw bekrompen opvattingen over multiculturaliteit en samenlevingsproblematiek.
Wie is er hier bekrompen? Als men spreekt in termen van way of life, assimilatie, rol van het christendom, verkrampt multiculturele maatschappij etc getuige van weinig kennis en visie. En blijkbaar kan u niet nalaten om over kansarmoede binnen culturele minderheden te spreken. Herlees u mijn stellingname, beste. stop met slogans en uzelf tegen te spreken.

Ik had het over
"kansarmoede binnen culturele meerderheden" of zijn de vlamingen nu in de minderheid.

En ik zit wel daadwerkelijk te wachten op een antwoord, men heeft het hier verder in deze topic weerom over vlaamse cultuur.

Dat men mij hier is een definitie van geeft, en niet in vage termen als thuisvoelen of way of life.

Assimilatie betekent ook dat de Europese cultuur bepaalde waardevolle elementen uit andere culturen zal overnemen, en andere elementen zal negeren : Inderdaad , ieder individu kan deze stelling naar eigen persoonlijke overtuiging toepassen, maar vanaf het moment dat groeperingen hier algemene regels gaat opplakken hebben we te maken met uiterst rechts gedachtengoed. En dat is wat gebeurd, het blok brild maar, en jullie brullen lustig mee.
lang leve plopsaland!!!

Er is daar nog plaats voor u en uw rechtse rakkers. Het enige wat u bewijst is dat u nooit verder dan Benidorm bent gekomen.
Nu moet u mij maar eens enkele concrete voorbeelden geven van waardevolle elementen die de Europeaan uit bij voorbeeld de islamitische cultuur kan/dient over te nemen.
Persoonlijk wens ik geen stap te zetten naar de achterlijkste der culturen om op politiek correct voorschrift 'multicultureel in te zijn'.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2004, 18:58   #22
YBA
Vreemdeling

YBA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door godo

Wie is er hier bekrompen? Als men spreekt in termen van way of life, assimilatie, rol van het christendom, verkrampt multiculturele maatschappij etc getuige van weinig kennis en visie. En blijkbaar kan u niet nalaten om over kansarmoede binnen culturele minderheden te spreken. Herlees u mijn stellingname, beste. stop met slogans en uzelf tegen te spreken.

Ik had het over
"kansarmoede binnen culturele meerderheden" of zijn de vlamingen nu in de minderheid.

En ik zit wel daadwerkelijk te wachten op een antwoord, men heeft het hier verder in deze topic weerom over vlaamse cultuur.

Dat men mij hier is een definitie van geeft, en niet in vage termen als thuisvoelen of way of life.

Assimilatie betekent ook dat de Europese cultuur bepaalde waardevolle elementen uit andere culturen zal overnemen, en andere elementen zal negeren : Inderdaad , ieder individu kan deze stelling naar eigen persoonlijke overtuiging toepassen, maar vanaf het moment dat groeperingen hier algemene regels gaat opplakken hebben we te maken met uiterst rechts gedachtengoed. En dat is wat gebeurd, het blok brild maar, en jullie brullen lustig mee.
lang leve plopsaland!!!

Er is daar nog plaats voor u en uw rechtse rakkers. Het enige wat u bewijst is dat u nooit verder dan Benidorm bent gekomen.
Nu moet u mij maar eens enkele concrete voorbeelden geven van waardevolle elementen die de Europeaan uit bij voorbeeld de islamitische cultuur kan/dient over te nemen.
Persoonlijk wens ik geen stap te zetten naar de achterlijkste der culturen om op politiek correct voorschrift 'multicultureel in te zijn'.

ge hebt groot gelijk . pertang die pitta s'nachts smaakt altijd wel , maar das geen cultuur zeker
Oud 23 juni 2004, 19:08   #23
Starlight
Burgemeester

Starlight's schermafbeelding

Standaard

Ah neen, hè. Van de pitta's en durums moeten ze afblijven, hè!
Ik zie het al voor me. Wat is het Vlaams alternatief voor afhaalchinees, pizzeria, kebabzaken? Stoemp-huiskes of zo? Of alleen maar frietkoten?

En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen.
Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE]
Starlight is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be