![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk wens ik geen stap te zetten naar de achterlijkste der culturen om op politiek correct voorschrift 'multicultureel in te zijn'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ge hebt groot gelijk . pertang die pitta s'nachts smaakt altijd wel , maar das geen cultuur zeker ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Ah neen, hè. Van de pitta's en durums moeten ze afblijven, hè!
Ik zie het al voor me. Wat is het Vlaams alternatief voor afhaalchinees, pizzeria, kebabzaken? Stoemp-huiskes of zo? Of alleen maar frietkoten? ![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |