![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En on topic:
Ik denk ook dat het zinkend schip nog helemaal niet gered is zoals aangehaald word in het begintopic de usurperende bevoegdheden en de bereidheid van de deelstaten om bevoegdheden over te nemen zonder volledige financiering zouden wel eens een stok in het wiel kunnen steken: http://www.knack.be/belga-politiek/k...0063420022.htm De federale begroting lijkt mij een schoolvoorbeeld van een slechte begroting, men duwt de federale factuur voor een deel gewoon door naar een ander niveau en het andere deel duwt men door naar volgend jaar (zodat we de begroting van dit jaar in orde hebben, maar volgend jaar wss weer met hetzelfde probleem zitten) ... Er is dus nog grote onduidelijkheid in de begroting: mij lijkt het dat de federale partijen de bevoegdheden gaan doorschuiven naar de gemeenschappen zonder de volledige financiering ook mee te geven (belastingen die nog federaal worden binnengehaald, ondanks dat het eigenlijk niet meer federale bevoegdheden zijn) Het belangrijkste heb je blijkbaar wegelaten uit het artikel: Citaat:
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 15 maart 2012 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |