![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dank je lieverd, dit was het meest vriendelijk aanbod in al deze jaren op dit forum. Voorlopig even niet, ik zag weer een ex-je, en van het één kwam het andere...Maar ik zal je aanbod om mij uit de brand te helpen altijd koesteren.
Ondertussen ben ik weer op forum.viva.nl: de schorsing voor deze misdaad was 24 uur, maar naar hun zeggen is er een foutje gemaakt bij het instellen, waardoor ik twee soorten signalen kreeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Oostende hebben ze zin voor humor: ze plannen daar een crematorium naast het "GEBOORTEBOS" !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik voel me geflatteerd door jouw poezelige reactie. Toch wil ik geen tweede keus zijn. ![]() Misschien dat je mij nu ook op het begeerde negeerlijstje zet? Toe, please Egmondie? Hetgeen die schorsing betreft, tja; was je naar mij toe gekomen was dit ni gebeurd he skattie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Oeps...weer gebannen van Forum.viva.nl tot 31 maart a.s. Reden bij mij nog niet bekend.
http://forum.viva.nl/forum/Actueel/list_topics/9 Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 maart 2012 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 maart 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.viva.nl/forum#reacties Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 maart 2012 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En dat vind je onterecht uiteraard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie Het lijkt alsof de lemma speciaal om mij is begonnen want de bronnen betreffen haast alleen mijn draden. Dus is er toch groei, naast andere sites die mijn ideeën helpen te verspreiden. Intussen krijg ik een beter idee wie de doelgroep is, namelijk mensen in Nederland die aanstoot nemen aan de Sinterklaasviering, die daar hinder van ondervinden. Zij het persoonlijk, zij het intellectueel. Bij mij krijgen ze handvaten: het oorzaak en gevolg van deze racistische initiatie. Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 maart 2012 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=162336
Voor het geval dat je een serieuze belangstelling hebt in het onderwerp. Deze draad hebben ze weggehaald bij Forum.viva.nl. Ik denk dat ze dit als 'stemmingmakerij' zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Egmondie blijft mij "lieverd" noemen. Ik geraak precies ni op z'n felbegeerde lijstje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Forum viva liet mij weten dat ik op het forum kwam om ruzie te maken en daarom levenslang ben uitgesloten. De draden die ik daar begon waren vrijwel identiek aan mijn draden hier. Ik weet dus niet wat verstaan wordt onder ruzie zoeken. Vrijheid van meningsuiting, zolang ik maar letterlijk de Hollander naar de mond spreek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Vrouwen zonder humor krijgen tumor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |