![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt waar wat ze ook doen, op één of andere manier komt dat altijd op onze nek terecht. Ik begin me af te vragen waar die goede kant feitelijk zit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die keuze heb je altijd en overal. Die kerel is er niet om jou zo goedkoop mogelijk aan bier te laten geraken, noch is het eenders welke CEO zijn/haar taak om jou hun product/Service zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Ze zijn er om hun bedrijf te laten floreren en de investeringen van de eigenaars te laten renderen. Lichtelijk verschil in interpretatie I'd say ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Lol, ja want dat is wat ik zeg
![]() Moest dat zo zijn, dan zou ik in de eerste plaats een bedrijf als Inbev dat bovengemiddeld betaalt niet weten te waarderen. Mogen we daaruit concluderen dat je eigenlijk geen argumenten hebt, en dus maar wat met assumpties begint? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zijn pintjes mag hij steeds meer zelf in zijn kraag gieten. Het probleem is dat die kerels op een carrousel zitten en bij afname enkel nog kunnen verhogen. In feite maar dat zal je met de tijd wel nog ondervinden...staan ze al met hun rug tegen de muur. Ze kunnen enkel nog opslaan om verder te doen. En dat beste sfax is altijd de laatste stap voor de val. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik dat op dezelfde manier zien als je "er zijn alleen vaste lonen bepaald door barema's"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet goed in mensen uitmelken, en zelf graaien met handen en voeten gelijk . bovendien heb ik ook eergevoel . ( niet schaamte vrij )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bellens heeft, met z'n decadent loon dat 80 keer hoger ligt dan het gemiddelde van z'n personeel, geen benul van wat eergevoel is. Dat liet P. Magnette gisterenavond op tv duidlijk aanvoelen. Magnette verdient ook nog een pluimpje voor z'n quasi correct Nederlands. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 20 maart 2012 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Leg mij nu eens uit welke toplui er in die raad van bestuur zitten die zoiets goedkeuren en wat hun verloning ( zwijggeld ) is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem contact op met hen, en zeg maar dat jij zijn job wil doen aan 4000/maand. Wie weet pakken ze je wel aan. Dezelfden die in de media nu wat fake verontwaardigd komen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Waarom krijg ik hier geen antwoord ?
wie zijn die toplui die dergelijk loon in de raad van bestuur goedkeuren ? staan ze onder druk of krijgen ze ook exuberante sommen om te voor Bellens en zichzelf te stemmen en te zwijgen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
't Was je eerder al aangegeven: sla er eens en jaarverslag op na, daar staat dat allemaal in. CQ: Citaat:
En hun vergoedingen die ze daarvoor krijgen: Citaat:
Dus go ahead, feel free om nog wat meer consipracy de wereld in te lanceren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|