![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus minstens al 5 meldingen. Het ontkennen van de holocaust mag blijkbaar. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 20 maart 2012 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Misschien kan er zich eens een politie-inspecteur mee bezig houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Islamofielen mogen veel, vooral als Akira van wacht is, wordt er al eens een linkeroogje dicht geknepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die zo'n waarschuwing in de wind slaan, kunnen natuurlijk wel een berisping (met banpunten) verwachten. Laatst gewijzigd door Akira : 21 maart 2012 om 00:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Negationisme wordt hier niet getolereerd. De betreffende post werd ondertussen dan ook geknipt en de poster bestraft. Het is natuurlijk wel nogal onnozel om de inhoud van die post hier te herhalen als u weet dat het strafbaar is en het verwijderd wil zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 21 maart 2012 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien men omwille van "technische problemen" een rubriek niet kan sluiten, moet de moderatie maar tolereren dat er nieuwe topics komen of dit op een duidelijke manier communiceren. Dit zijn ordinaire pesterijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Selectief?????
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt het inderdaad op neer.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 maart 2012 om 05:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar komt het niet op neer. Voorafgaand aan je banpunt, had je blijkbaar al eens een waarschuwing gekregen. Ik vraag me overigens af welk nieuw onderwerp je nu nog meent te moeten aanbrengen over de verkiezingen van 2010, nu bijna twee jaar geleden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit wilt niet zeggen dat ze ook iets zinnigs kunnen schrijven. Die met z'n bloot gat zeker al niet.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen ze het subforum sluiten voor nieuwe draden? De twee posten waren gepost voor ik de eerste waarschuwing gelezen had.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 maart 2012 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Super Moderator
|
![]() Tussen uw persoonlijke waarschuwing van 15 maart en uw berisping van 19 maart zaten 2 dagen waarop u verschillende berichten hebt gepost op het forum en dus ook de tijd had om die waarschuwing te lezen. Bovendien stond er op 15 maart ook nog eens een algemene waarschuwing in de eerste draad van dat subforum (en dat was ook al een herhaling van een eerdere waarschuwing). Uw zogenaamde onwetendheid is dus niet erg geloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misbaksel dat ge zijt. Persoonlijke belediging, ik weet het, het kan me verdomme geen kloten meer schelen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb steeds mijn best gedaan om niemand te schofferen, wel u bent er met uw banpunt in geslaagd, proficiat. Ik hoop dat je klaargekomen bent.
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hun oordeel of iets als "schelden" kan beschouwd worden is vrij arbitrair.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt hen tegen om die rubriek van de server te verwijderen? Of kan dat niet?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: