![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien beschouwt de bank die 28% gewoon als een maximum, voor dit soort vennootschap, van dit soort omvang. Dat kan ook.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Banken geven geen leningen meer aan KMO'S...
Dat vind ik niet meer dan logisch. Ze geven zelfs geen leningen meer aan andere banken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Een adviseur vertrouwde mij toe , dat de banken zelf veel te weinig cash hebben om lange termijn leningen uit te schrijven .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo gaat het als het erop aankomt. Maar als het goed gaat steekt de patrimoniumvennootschap grote marges op zak. Logisch dat er meer eigen vermogen geëist wordt. Bovendien gaat het hier over kredieten die niet self-liquidating zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheden steunen toch ook de grote bedrijven?
Hun belastingsvoordeel genaamd "notionele intrestaftrek" - zijnde belastingskorting op investeren met eigen spaargeld - geldt toch ook enkel voor NV's en niet voor bvba's? Wel, uw banken doen dus krak hetzelfde als de monopoliet NV Overheid. Hoe komt dat? Omdat de NV Overheid, de grootste schuldenmaker in de economie, banken nodig heeft om aan het spaargeld te kunnen zitten, en om middels de monetaire markten de economie te controleren. Wat is dan het verschil met communisme/fascisme/marxisme? Dat de diefstal wat beter weggestoken en dus minder openlijk is?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Een VTM reportage is niet direct een referentie.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Zit wat in, laatst was ik bij de bank en wou ik lenen om te gaan speculeren op de beurs. Ik heb dat geleende bedrag gewoon teruggegeven aan de bank, zij mogen dat nu beheren op een manier dat ze er zelf ook beter van worden. Het risico is inderdaad niet te onderschatten.
Laatst gewijzigd door MIS : 25 maart 2012 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De media for profit zijn inderdaad geen referentie.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat zou het anders zijn, ik geef dat geld aan de bank om ermee te spelen. Als ik terug langs de kassa passeer, dan zie ik pas of ik er beter of slechter van geworden ben. Ik deel de winst met de bank en zo hebben we beiden winst, met geleend geld kan dat perfect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Nee, maar het staat U vrij tegen te spreken dat men voor een project van een beginnend ondernemer al gauw enkele 100-duizenden dollars op tafel legt. Terwijl je hier nog geen 50000 kan krijgen zonder een huis als onderpand.
Niet voor niets dat de VS met de meeste vernieuwende technologie op de proppen komt en EU achterop hinkt. Laatst gewijzigd door Stingray : 26 maart 2012 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die media zijn nog aan een zweep onderhevig: de zweep van geld, zijnde het oordeel van hun klanten.
De zogenaamde media for "nonprofit" daarentegen, die wordt gestolen geld (belasting) toegeschoven. En die wilt u dan wèl als referentie gebruiken? Vreet u soms mee van dat gestolen geld?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 maart 2012 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben een vriendin in Nepal en daar is geen diaree. zij het dan enkelingen bij toeristen die niet gewoon zijn aan het water aldaar . Maar er zijn wel 35.000 NGO's gevestigd met zeer gespecte bankrekeningen . maar er gebeurt niet , geen onderzoek niets . men laat de corruptie maar begaan in de NGO's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een bvba naar de bak gaat en de bestuurder tekend niet mee in persoonlijke titel komt er gewoon niets . Dus de hele beschermende factor van een vennootschap is al doorprikt . En al dat gezwets over hahahaha die zelfstandigen klagen altijd is flauwe zever . Als de werknemer een bedrijfwagen wil of ter beschikking krijgt , moat de zaakvoerder ook zijn naam zetten onder de leasing , en is bijgevolg nog verantwoordelijk ook voor een wagen die hij zonder een handtekening aan de bestuurder werknemer geeft , wat hij er ook mee uithaalt de zaakvoerder is verantwoordelijk . Dat is niet echt normaal meer .Bij het opstarten van een vennootschap is de hele afscherming van persoonlijke toestand al doorprikt bij het eerste krediet , de eerste leasing - de eerste kaslijn of wat dan ook . zo werken banken hier . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vennootschap..ik zie er ook het nut niet van in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat lenen bij de bank creëert geld uit het niets.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een rechtspersoon = een constructie op papier.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |