![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals in de advertenties voor "Snow White". Daar staat bij: ook Vlaams gesproken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 30 maart 2012 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fanny produceert meer keelklanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De officiele videoclip verschijnt pas dit weekeinde, maar er is inmiddels al veel uitgelekt en alles wijst op een enorm succes. http://www.youtube.com/watch?v=O8YF3GfO6yc Monsif zoekt figuranten (72.000 hits) http://www.youtube.com/watch?v=wB-suFDziKo Monsif doet het nummer live in de z@pp studio's http://www.youtube.com/watch?v=i7o89qI-6Bc Monsif - Making-of "Ze hoort bij mij" Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 maart 2012 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Citeren die ook koranverzen terwijl je aan het rijden bent?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Als iemand nietjes in mijn voorhoofd schoot zou ik ook boos worden, nar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouw aan allah ook Werklust is nodig om een bomauto te maken Genieten daarentegen is er voor een moslim niet bij, want een moslim is altijd kwaad Een pintje bier zit er voor een moslim ook niet in. Zeker niet als het appelblauw is Ik denk dat cynara,een nieuwe bevolkinsgroep tot vijand heeft uitgeroepen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat over Anderstaligen die Nederlands leren, niet over moslims. Die zouden toch nooit die woorden kiezen? (allez, pintje en genieten niet, appel blauwzeeGROEN is de kleur van islam hé). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 maart 2012 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarvoor zou je moeten bekijken. Mijn DVD van Shrek heeft zowel een Vlaamse als een Nederlandse geluidsband, en die zijn echt verschillend.
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |