![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Koppeling doorgestuurd naar de BLGP. Ik hoop dat ze uw organisatie voor de rechtbank sleuren.
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Gerecht acht koppel niet schuldig aan pedoseks" lijkt me een betere titel.
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zullen ook steeds mensen zijn die dat bejaarde koppel gaan behandelen met een -waar rook is, is vuur- attitude. Maak het maar mee zeg, en zeker op die leeftijd - ik leef écht met hen mee.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De verantwoordelijken maken zich nu al in 2 topics schuldig aan indirecte promotie van pedofilie.
Het argument van 'bespreekbaar maken' is waardeloos. Men kan niet bespreekbaar maken hoe men best iemand de keel oversnijdt. Pedofilie is een zeer zwaar misdrijf, een van de weinige die NIET verjaart in ons recht. Onbegrijpelijk dat de moderatoren er zich mede schuldig aan maken Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het gerecht ingrijpt. Dit kan écht niet. Ik walg. |
![]() |
![]() |