![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik lees nergens dat het om een reisverbod zou gaan. De meeste (werkende) mensen hebben slechts 4 weken verlof per jaar en gaan dus normaliter niet langer dan 3 weken per keer weg...
Hoe lang verblijf je jaarlijks in totaal in het buitenland? Indien je in een sociale woning mag wonen vind ik het niet meer dan normaal dat je er ook effectief verblijft. Ben je er niet mee akkoord, dan moet je maar op de privémarkt iets zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelijkheidbeginsel? Ik zie nu dat vooral allochtonen hiermee getroffen worden want zij hebben roots, en belangen in de derde wereld en misschien een vakantiehuis, en men kan het nu dus straffen, discrimineren, dwingen, tergen. Van mijn kant ben ik schrijver, mijn doelgroep is Surinamers, en ik heb onlangs daar mijn onderszoekspapieren in een Collectie Egmond Codfried aan het NAS afgestaan. Het moet verder geëxploiteerd worden. Maar goed, nu wordt ik dus tegen mijn wil vastgehouden in Nederland, want immigreren naar Suriname is niet iets dat je even tussen neus en lippen doet. Vandaag lees ik weer in de krant dat er geen groei is in de Nederlandse woningmarkt en dat er heel weinig huizen worden gebouwd. Een van de redenen van mijn reisverbod is dat ik door te reizen ten onrechte een woning aan de woningmarkt onttrek. Dus het woningtekort is de schuld van de burgers. Dit schrijf ik op voor de doelgroep, mensen die al sinds jaar en dag langere tijd reizen naar hun geboorteland en daar veel baat en genoegen aan beleven. De rest mag doodvallen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 april 2012 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik vind het echt niet meer als normaal dat sociale woning er zijn voor degenen die het effectief nodig hebben en er effectief wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier praat ik met mensen die afstammen van handenafhakkers en na de Nederlanders de grootste slachting onder hun joden kenden, omdat zij de nazies hebben geholpen joden te vermoorden. Dus verwacht ik geen begrip van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik zou opteren voor een sociale woning in Suriname waar men geen punt van maakt dat u jaarlijks verscheidene weken naar Nederland afreist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nu ook al een forumverbod! Het leven moet toch hard zijn voor een zwarte edelman die een sociale woning huurt.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 14 april 2012 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=170610
Ik moest ook zo een vreemde clausule onder dwang tekenen, wat vestia nu 'afspraken' noemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() http://www.kampwesterbork.nl/jodenve...denvervolging/
Tijdlijn jodenvervolging Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() http://www.economist.com/node/17155868
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 mei 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heel Europa/Vlaanderen is dom, ze hebben geen creativiteit, ... En ondertussen mogen ze wel meebetalen voor de sociale woningen van diezelfde klagers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat ze een clubje oprichten om collectief huilsessies te organiseren, ik wil gerust delen ik de kosten die het zakdoekenverbruik met zich meebrengt, ik betaal zowiezo al voor deze klagers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De laatste heb ik ook maar op de negeerlijst gegooid en hoop dat het mij niet als een hondje blijft volgen.
De doelgroep wordt uitgenodigd de commentaren hier goed te lezen. Dit hoorden ook de Nederlandse joden die de Sjoa hadden overleefd van deze mensen hun ouders en grootouders. De teruggekeerde joden merkten al gauw dat ze niet welkom waren en hadden de grootste moeite hun goed en zelfs hun kinderen terug te krijgen van de Nederlanders. Dit geeft een goed beeld van wat wij hier in dit land mogen verwachten van deze bloeddorstige fascisten. Immers, na de oorlog kon niemand nog volhouden dat ze het niet hadden geweten, toen ze de duitsres hielpen om 90% van de joden naar hun vernietiging te helpen. Dat zijn dus de lieve, humaine Nederlanders die wij vandaag hier hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() par·a·noi·a [par-uh-noi-uh]
noun 1. a mental disorder characterized by systematized delusions and the projection of personal conflicts, which*are ascribed to the supposed hostility of others, sometimes progressing to disturbances of consciousness and aggressive acts believed to be performed in self-defense or as a mission. 2. baseless or excessive suspicion of the motives of others. www.ggznederland.nl #justsayin |
![]() |
![]() |