Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2012, 15:08   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
dit gaat dus echt helemaal nergens over...
Mijn reisverbod?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 15:18   #22
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Mijn reisverbod?
Werd door uw reisverbod
uw reis verbrod?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 19:40   #23
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn reisverbod?
Ik lees nergens dat het om een reisverbod zou gaan. De meeste (werkende) mensen hebben slechts 4 weken verlof per jaar en gaan dus normaliter niet langer dan 3 weken per keer weg...

Hoe lang verblijf je jaarlijks in totaal in het buitenland? Indien je in een sociale woning mag wonen vind ik het niet meer dan normaal dat je er ook effectief verblijft. Ben je er niet mee akkoord, dan moet je maar op de privémarkt iets zoeken.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 10:06   #24
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Ik lees nergens dat het om een reisverbod zou gaan. De meeste (werkende) mensen hebben slechts 4 weken verlof per jaar en gaan dus normaliter niet langer dan 3 weken per keer weg...

Hoe lang verblijf je jaarlijks in totaal in het buitenland? Indien je in een sociale woning mag wonen vind ik het niet meer dan normaal dat je er ook effectief verblijft. Ben je er niet mee akkoord, dan moet je maar op de privémarkt iets zoeken.
De doelgroep zal na het lezen van deze reactie beter begrijpen waarom ik deze mensen als nazies zie. Zodra ze een beetje assertief zijn klinken ze als SS'ers.

Gelijkheidbeginsel?

Ik zie nu dat vooral allochtonen hiermee getroffen worden want zij hebben roots, en belangen in de derde wereld en misschien een vakantiehuis, en men kan het nu dus straffen, discrimineren, dwingen, tergen.

Van mijn kant ben ik schrijver, mijn doelgroep is Surinamers, en ik heb onlangs daar mijn onderszoekspapieren in een Collectie Egmond Codfried aan het NAS afgestaan. Het moet verder geëxploiteerd worden.

Maar goed, nu wordt ik dus tegen mijn wil vastgehouden in Nederland, want immigreren naar Suriname is niet iets dat je even tussen neus en lippen doet.
Vandaag lees ik weer in de krant dat er geen groei is in de Nederlandse woningmarkt en dat er heel weinig huizen worden gebouwd. Een van de redenen van mijn reisverbod is dat ik door te reizen ten onrechte een woning aan de woningmarkt onttrek. Dus het woningtekort is de schuld van de burgers.

Dit schrijf ik op voor de doelgroep, mensen die al sinds jaar en dag langere tijd reizen naar hun geboorteland en daar veel baat en genoegen aan beleven.

De rest mag doodvallen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 april 2012 om 10:06.
Oud 12 april 2012, 18:42   #25
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De doelgroep zal na het lezen van deze reactie beter begrijpen waarom ik deze mensen als nazies zie. Zodra ze een beetje assertief zijn klinken ze als SS'ers.

Gelijkheidbeginsel?

Ik zie nu dat vooral allochtonen hiermee getroffen worden want zij hebben roots, en belangen in de derde wereld en misschien een vakantiehuis, en men kan het nu dus straffen, discrimineren, dwingen, tergen.

Van mijn kant ben ik schrijver, mijn doelgroep is Surinamers, en ik heb onlangs daar mijn onderszoekspapieren in een Collectie Egmond Codfried aan het NAS afgestaan. Het moet verder geëxploiteerd worden.

Maar goed, nu wordt ik dus tegen mijn wil vastgehouden in Nederland, want immigreren naar Suriname is niet iets dat je even tussen neus en lippen doet.
Vandaag lees ik weer in de krant dat er geen groei is in de Nederlandse woningmarkt en dat er heel weinig huizen worden gebouwd. Een van de redenen van mijn reisverbod is dat ik door te reizen ten onrechte een woning aan de woningmarkt onttrek. Dus het woningtekort is de schuld van de burgers.

Dit schrijf ik op voor de doelgroep, mensen die al sinds jaar en dag langere tijd reizen naar hun geboorteland en daar veel baat en genoegen aan beleven.

De rest mag doodvallen.
Maar als je privé gaat huren is er geen probleem meer, begrijp ik het zo? Dan is het probleem opgelost als je een ander huis/appartement huurt.

Ik vind het echt niet meer als normaal dat sociale woning er zijn voor degenen die het effectief nodig hebben en er effectief wonen.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 09:26   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Maar als je privé gaat huren is er geen probleem meer, begrijp ik het zo? Dan is het probleem opgelost als je een ander huis/appartement huurt.

Ik vind het echt niet meer als normaal dat sociale woning er zijn voor degenen die het effectief nodig hebben en er effectief wonen.

Hier praat ik met mensen die afstammen van handenafhakkers en na de Nederlanders de grootste slachting onder hun joden kenden, omdat zij de nazies hebben geholpen joden te vermoorden. Dus verwacht ik geen begrip van jou.
Oud 14 april 2012, 21:04   #27
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Ik zou opteren voor een sociale woning in Suriname waar men geen punt van maakt dat u jaarlijks verscheidene weken naar Nederland afreist.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 21:30   #28
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

En nu ook al een forumverbod! Het leven moet toch hard zijn voor een zwarte edelman die een sociale woning huurt.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 14 april 2012 om 21:30.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 13:14   #29
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=170610

Ik moest ook zo een vreemde clausule onder dwang tekenen, wat vestia nu 'afspraken' noemt.
Oud 4 mei 2012, 13:16   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://www.kampwesterbork.nl/jodenve...denvervolging/

Tijdlijn jodenvervolging

Citaat:
7 november 1941
Joden mogen zonder toestemming niet meer reizen of verhuizen
Oud 4 mei 2012, 13:24   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://www.economist.com/node/17155868

Citaat:
How Syria controls its dissidents
Banning travel
When the regime gets edgy, it stops its critics from going abroad
Sep 30th 2010 | DAMASCUS | from the print edition

RATHER than kicking troublesome figures out, some countries, especially in the Middle East, like to keep them in. In Syria travel bans have been routinely used to prevent people from going abroad. Their use seems to be rising.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 mei 2012 om 13:28.
Oud 4 mei 2012, 13:31   #32
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onvoorstelbaar hoeveel waardeloze, anonieme nobodies hier op dit forum zijn. Het heeft mij even tijd gekost om dat te begrijpen, maar europa heeft heel veel achterlijke mensen, domgehouden door bantoe onderwijs, een kunstmatig in stand gehouden onderklasse.
Waarom zijn het nu toch altijd mensen met sociale (of financiële) problemen die met zo'n conclusies afkomen

Heel Europa/Vlaanderen is dom, ze hebben geen creativiteit, ... En ondertussen mogen ze wel meebetalen voor de sociale woningen van diezelfde klagers.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 13:37   #33
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Waarom zijn het nu toch altijd mensen met sociale (of financiële) problemen die met zo'n conclusies afkomen

Heel Europa/Vlaanderen is dom, ze hebben geen creativiteit, ... En ondertussen mogen ze wel meebetalen voor de sociale woningen van diezelfde klagers.
2

Ik stel voor dat ze een clubje oprichten om collectief huilsessies te organiseren, ik wil gerust delen ik de kosten die het zakdoekenverbruik met zich meebrengt, ik betaal zowiezo al voor deze klagers
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2012, 13:50   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De laatste heb ik ook maar op de negeerlijst gegooid en hoop dat het mij niet als een hondje blijft volgen.

De doelgroep wordt uitgenodigd de commentaren hier goed te lezen. Dit hoorden ook de Nederlandse joden die de Sjoa hadden overleefd van deze mensen hun ouders en grootouders. De teruggekeerde joden merkten al gauw dat ze niet welkom waren en hadden de grootste moeite hun goed en zelfs hun kinderen terug te krijgen van de Nederlanders. Dit geeft een goed beeld van wat wij hier in dit land mogen verwachten van deze bloeddorstige fascisten. Immers, na de oorlog kon niemand nog volhouden dat ze het niet hadden geweten, toen ze de duitsres hielpen om 90% van de joden naar hun vernietiging te helpen. Dat zijn dus de lieve, humaine Nederlanders die wij vandaag hier hebben.
Oud 4 mei 2012, 13:53   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De laatste heb ik ook maar op de negeerlijst gegooid en hoop dat het mij niet als een hondje blijft volgen.

De doelgroep wordt uitgenodigd de commentaren hier goed te lezen. Dit hoorden ook de Nederlandse joden die de Sjoa hadden overleefd van deze mensen hun ouders en grootouders. De teruggekeerde joden merkten al gauw dat ze niet welkom waren en hadden de grootste moeite hun goed en zelfs hun kinderen terug te krijgen van de Nederlanders. Dit geeft een goed beeld van wat wij hier in dit land mogen verwachten van deze bloeddorstige fascisten. Immers, na de oorlog kon niemand nog volhouden dat ze het niet hadden geweten, toen ze de duitsres hielpen om 90% van de joden naar hun vernietiging te helpen. Dat zijn dus de lieve, humaine Nederlanders die wij vandaag hier hebben.
En ben je dan consequent en bol je het er af of blijf je er gewoon wonen in die sociale huurwoning die de Nederlanders voor jou moeten betalen?
Oud 4 mei 2012, 16:10   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn reisverbod/ My travel ban
Egmond Codfried
MIJN REISVERBOD
Anil Ramdas had in de gaten dat er weer een HOLOCAUST komt, tegen bruine, zwarte en moslim Europeanen. Ikzelf schreef in 2011 het essay: ‘Komt er weer een Holocaust?’ Te lezen in google of mijn blog: bluebloodisblackblood.blogspot.com.
Maar nu weer een nieuwe shit, ik mag niet naar Suriname zoals ik dat wil, en zoals vele allochtonen graag weer gaan bonden met hun eigen land of hun onderzoeken/boeken te promoten: want volgens de verhuurder gaat hij bepalen hoe ik mijn leven moet invullen. Als men ons wil vergassen geeft het wellicht geen pas als wij in Sur zijn aan de Waterkant met een djogo. Opmerkelijk is dat de meeste Nederlanders aan wie ik dit voorleg, niets vreemds of onredelijks hieraan bespeuren. Wat ook verklaart waarom ze een slavenhoudersnatie zijn gebleven, tot vandaag. Zijn er andere mensen met dit ergerlijke probleem? Mail mij.
Mijn reisverbod
Op 27 september 2011, tijdens een kort geding aangespannen door de verhuurder, zonder mijn advocaat aanwezig, moest ik onder dreiging van ontbinding van mijn huurcontract (1990) en van onmiddelijke ontruiming een verklaring tekenen, welke een clausule bevatte, waarin staat dat ik voor een buitenlandsverblijf van langer dan drie weken, de verhuurder twee weken eerder moet informeren, en de verhuurder bezwaar mag maken.
Dit heeft niets te maken met een huurachterstand, want daarvoor zijn er de bekende procedures. In dit geval gaat het over de ‘bewoningsplicht’ van een huurder, die ook daadwerkelijk in de gehuurde, sociale woning moet blijven. Door langer weg te blijven ontstaat de indruk dat hij het gehuurde niet nodig heeft en kan de woning teruggevorderd worden, aldus de verhuurder. De aanleiding is naar hun zeggen het woningtekort in Nederland, waarvoor ik dus medeverantwoordelijk wordt gehouden. Door mijn reisgedrag schijn ik de woningmarkt in Nederland negatief te beïnvloeden, wat natuurlijk absurd is. Maar men bouwt ook geen huizen in Nederland: alsof men verwacht dat ze opeens allemaal leeg zullen komen!
Sinds ik stappen onderneem om deze willekeur en beperking van mijn persoonlijke vrijheid, en schending van mijn mensenrechtenschending, nietig te doen verklaren ontving ik brieven van CBS/Binnenlandse Zaken die beweren dat ik ‘toevallig’ ben uitgekozen om als burger vragen over mijn leefomgeving, anoniem te beantwoorden op een speciale lijst op het internet. Deze brief/uitnodiging heeft men mij al viermaal gezonden, omdat ik natuurlijk niet reageer.
Volgens de brief zal men mij ook thuis bezoeken voor deze kennelijk verplichte enquete. Dus vond ik een kaartje op mijn deurmat dat er daadwerkelijk iemand is langs geweest om mij thuis te ondervragen. En als ik geen prijs op stel ik hen toch moet bellen om dat door te geven.
De kaart vond ik op de dag dat ik mijn brief aan Max Norder, de Wethouder van Huisvesting van de Gemeente Den Haag, voor de tweede keer aanbood, en wel in de handen van een medewerkster van zijn kantoor. Tot heden reageert hij niet, maar krijg ik dus Binnenlandse zaken, welke ik beschouw als de AIVD (de Nederlandse Geheime dienst) op mijn dak.
Men wil kennelijk niet dat ik naar Suriname afreis en daar bekendheid geef aan mij onderzoeken over de etniciteit van de Europese adel, koningshuizen en Surinaamse planters en gouverneurs, of dat ik praat over de holocaust die men kennelijk onder onze neuzen aan het plannen is in Europa tegen allochtonen, waaronder Surinamers als ik zelf.
Vroeger werkte ik met asielzoekers en politieke vluchtelingen en had nooit gedacht dat ik zelf in zo een situatie zou terechtkomen. Ik beschouw mezelf als politiek vervolgde, vanwege mijn opvattingen en publicaties.
Oud 4 mei 2012, 16:14   #37
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://www.longshadowofsobibor.com/nl/thema/vervolging
Oud 5 mei 2012, 11:44   #38
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

negeer wat je wil, ben echt benieuwd naar wat jij verstaat onder doelgroep als je meningen van anderen die niet in je straatje passen gaat negeren
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 11:59   #39
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
negeer wat je wil, ben echt benieuwd naar wat jij verstaat onder doelgroep als je meningen van anderen die niet in je straatje passen gaat negeren
En ondertussen mogen die verschrikkelijke Nederlanders zijn onderhoud blijven financieren. Zo verschrikkelijk is het er dan toch niet blijkbaar
Oud 6 mei 2012, 06:16   #40
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

par·a·noi·a   [par-uh-noi-uh]
noun
1. a mental disorder characterized by systematized delusions and the projection of personal conflicts, which*are ascribed to the supposed hostility of others, sometimes progressing to disturbances of consciousness and aggressive acts believed to be performed in self-defense or as a mission.
2. baseless or excessive suspicion of the motives of others.

www.ggznederland.nl

#justsayin
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be