![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de 'boze' flaminganten hier op het forum spreekt dan nog dat zij nog moeite doen te posten alhier. Verreweg de meeste Vlamingen vinden deelnemen aan het publiek debat al teveel moeite. Zeker als het geen geld oplevert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe simpelere democratie, hoe betere.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() De politici zeggen steeds dat men beschaafd moet omgaan met elkaar: hetzij door onderhandelingen, het bolleke kleuren…
Indien dit niet meer lukt, en het dus het geknoei met o.a. onze stemmen te ver gaat -want er wordt zonder problemen 1 miljoen stemmen aan de kant gezet-, zal de mars naar Brussel moeten komen. Ik maak mij daarover dus geen zorgen, en stel me de vraag wat uw punt is Bolleke Wol. Wat ik op dit forum ook merk, en daarom ook interessant is, zijn de personen die hun beklag doen nadat ze op de Vlaamse volksverraders hebben gestemd. Men kan zich vergissen, loyaal zijn… maar mijn stem gaat naar diegene die alle Belgen wederom (grond)wettelijk gelijk maakt, stopt met ontkenning en bedrog, kortom die wil veranderen. De traditionele partijen willen voor iedereen goed blijven zijn, wat zeer nobel is. Maar de problemen zijn te groot, en er moeten bijgevolg keuzes worden gemaakt. Als ons eigen volk ten onder gaat aan bv. (volks)verraad, welke positief resultaat wordt daarmee bekomen, welke eer? ![]() De ingewikkelde staatsorganisatie, die mede de Waalse (grond)wettelijke en discriminerende superioriteit moet in stand houden, heeft dus zijn effect niet gemist. Mensen worden moedeloos. Vraag 1: hoe gaan we BHV en dit nieuw gerechtelijk gedrocht oplossen? Vraag 2: indien u van mening bent dat BHV een goede zaak is geworden, zie ![]() Citaat:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 9 april 2012 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"franstaligen" zijn een minderheid in "uw" Belgie ! Belgie Barst.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Je moet je misschien eerst eens afvragen wie die structuren gewild hebben. Ja, juist: flaminganten en wallinganten. Als het van de unitaristen had afgehangen (de grote meerderheid in België) was het land gewoon unitair gebleven.
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Juist ja! Belgie Barst.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer?
Ik heb allang geen geloof meer in de verkiezingen, en het is niet federaal, dus zal weinig uithalen -maar is toch iets.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 9 april 2012 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar mijn indruk is dat het eraan zit te komen, en het zullen niet de "Vlamingen" zijn die een punt gaan zetten achter Belgie. Ja ik ben akkoord met uw opmerking betreffende de verkieizingen. Vlamingen zijn een "klootjesvolk" , maar zelfs domme kloten snappen het wel na een tijdje. Nog even wachten. Tiocfaidh ár lá
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Oei, gaan de vlinderpartijtjes zelfs de staatsdragende rechters als kiespubliek verliezen?
Aï Aï... ik denk dat ze dan beter de subsidies voor de reclamecampagne van de komende verkiezingen opsparen om de nakende ontslagpremies te kunnen betalen... spijtig genoeg heeft nu net deze regering geen kaas gegeten van besparen |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |