![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Veel atheïsten denken dat het door de evolutietheorie definitief vaststaat dat God niet bestaat. Dat klopt natuurlijk niet. Ook de enorm belangrijke kerkvader Augustinus dacht al dat Genesis niet letterlijk geïnterpreteerd mocht worden en had al een proto-evolutietheorie bedacht: Citaat:
Laatst gewijzigd door respublica : 15 april 2012 om 15:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2+
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://zerobs.net Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden:hij zou een dergelijke belangrijke zenuw nooit op een dergelijk kwetsbare plek geplaatst hebben. Vreemd. Ik ben geenanhanger van God. maar heb wel moeite met je redenering. Kan jij bepalen waar en hoe God deze hem had moeten plaatsen? Ik zie je reden absoluut niet als bewijs voor het bestaan noch het niet bestaan van God. Andere zaken zitten wel op een 'goede plek' en volgens jouw redenering moet dat dan betekenen dat er wel een God is???? vreemde redenaties allemaal Laatst gewijzigd door IllumDown : 18 mei 2012 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Mis, want dat wezen moet in elk geval al oneindig veel (ettellijke miljoenen keer) slimmer als wij zijn om zoiets als ons ineen te steken of laten we zeggen vertrekkende van een DNA (Adam en Eva was tenslotte niets anders dan een DNA transfer).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oef eindelijk burger status zie ik. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 mei 2012 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |