![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
wederom.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel heel belangrijk is, is dat we hier met seizoenen zitten. Steeds heeft men hier moeten vooruitzien, zorgen voor een voedselreserve om de wintermaanden door te geraken. Ik kan me voorstellen dat in een klimaat waarbij je alle maanden de vruchten maar van de bomen te plukken hebt, men minder lange-termijn denken gaat ontwikkelen of een zware inspanning leveren voor dingen waarvan men pas veel later de vruchten kan plukken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() klimaat , amehoela
Geef ne neger iets in handen en vijf minuten later is het kapot of heeft hij er een andere neger de kop mee ingeslagen.
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Mag ik opmerken dat het hele voorval in Wilrijk niet over racisme gaat, maar over culturele en religieuze onverdraagzaamheid?
Nog enkele opmerkingen: 1) Beweren dat we slechts de laatste vijftig jaar in een multiculturele gemeenschap leven is net zoiets als het warm water opnieuw uitvinden. We leven reeds in een multiculturele gemeenschap sinds mensenheugnis. 2) De Multiculturele gemeenschap is een feit en geen streefdoel. Sommige culturen zullen zich moeiteloos mengen terwijl dit met andere culturen nooit het geval zal zijn. Het zijn enkel utopisten die zich daar niet bij neerleggen.
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() DE CRIMINELEN VAN MORGEN
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ps Dat van dat vruchtbaar klimaat is een grapje zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() hoegenaamd niet eigenaardig..
als je eerst de blanken ALLE belangrijke functies laat waarnemen in een land en de zwarten onderdrukt. Dit vaak door andere gewillige zwarten in een militair optreden, indien dit niet lukt heb je het leger van je thuisland nog. Als je dan alles plots onbeheerd achterlaat na de zoveelste volksopstand die dan toch succesvol is gebleken, en dan de soevereiniteit overdraagt aan gewillige lakeien van het westers bewind die je verzekeren dat de exploitatie door het westen niet in gevaar zal komen + enkel zichzelf willen verrijken en niet hun land , en dat zwarte militaire apparaat laat verbrokkelen... ja, dan is de chaos waar die landen naar terugkeren niet eigenaardig. het is dan wel eigenaardig dat je dit niet (wilt) beseffen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() nee, het is de fout van de stoute blanke man om dat gebied gewoonweg geannexeerd te hebben als kolonie.
dat ze dat niet hebben kunnen volhouden is een goed zaak dat ze ermee pas opgehouden zijn toen de opstand te erg bleek en dan maar vlug vertrokken zijn en het land hebben overgelaten aan enkele gewillige lakeien die enkel hun belangen en die van het westen verder verdedigden is eveneneens de fout van de blanke man ![]() dat hij niet rechtstreeks verantwoordelijk is voor de beschamende staat waarin centraal afrika zich vandaag bevindt, is gewoon van onwetendheid getuigen. ook nu nog zijn de multinationals zeer actief in die landen en sturen ze het politieke proces in die zin dat ze hun vrije gang kunnen gaan, als dit ten koste gaat van de bevolking so what... Wapenhandel,diamant, uranium, en andere ertsen... the beat goes on ...en Afrika lijdt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hiermee geeft u mij dus gelijk en stelt u dat de zwarte bevolking ZELF blijkbaar niet sterk genoeg is om de macht op een demokratische manier te verdelen.....
![]()
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gij zijt leest graag wat ge zelf verzint he nadat de blanke daar zijn smerig spel heeft gespeeld en nog steeds speelt via de multinationals is het idd niet eenvoudig om uit die chaotische situatie de democratie verder uit te bouwen. dat dan maar wijten aan de zwarte zelf zonder onze verleden en huidige rol daarin op te nemen, is dan weer zo'n uitermate idioot hersenspinsel dat u graag op uw beperkt actief hier mag schrijven.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij ons is dus de demokratie vanzelf uit de hemel komen vallen in zeer gemakkelijke omstandigheden.... Van een idioot hersenspinsel gesproken.
![]() 'Mijn beperkt actief hier' heeft veel te maken met het feit dat ik ten eerste ook werk, en nog een eigen leven heb ook, buiten dit forum om. Griezelig, hé? ![]() ps U koopt toch zelf nooit iets , rechtstreeks of onrechtstreeks van die rotmultinationals, hé??? Of dwingt men u?
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() idd de democratie is bij ons eveneens niet uit de lucht komen vallen, dat was niet bepaald eevnvoudig....
Dus is dat met jouw idiote logica de blanke zijn schuld ![]() je bent ongetwijfeld de enige die hier werkt en nog een leven heeft buiten dit forum ![]() ![]() ![]() ![]() uiterst amusant hoor |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() I rest my case
![]() |
![]() |
#38 | |||
Minister-President
|
![]() [quote="Bill"]
Citaat:
Citaat:
bij ons was de moeilijke transitie te wijten aan het feit dat "het" nog niet "uitgevonden" was .... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Er is in centraal afrika idd weinig welvaart, en vermits WIJ het daar zolang voor het zeggen hebben gehad en onrechtstreeks nog, is dat idd ONZE schuld. ![]() dat je daar niet van op de hoogte blijkt, het idioot ontkent en dan terugvalt op je twijfels over de werkintensiteit van sommigen hier , is natuurlijk zeer getuigend van intelligentie.... ![]() ![]() ![]() ![]() "rest" maar veel, 8) 't lijkt wel nodig...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor de rest: Tegen een orakel als u kan geen kristallen bol tegenop, ik reageer niet meer op uw postings. Enne dat sarcastisch belerend toontje: impressive !! (geeuw) ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() wil toch wel dat ik een half jaartje in afrika gewerkt hebt mijn beste. en tevens nu nog coordineer ik (voor zover mijn beroep dat nog toelaat) mee daar projecten,en nee juist om de lokale bevolking te HELPEN tegen de multinationals die hen uitbuiten. dus in tegenstelling tot jou zit ik niets uit mijn duimpje te zuigen of klakkeloos over te nemen van datgene dat ik van de televisie heb. Dat een nitwit als jij geen onderscheid meer kan maken tussen Vooruitgang en Democratie... ja , dat verbaast me natuurlijk wel niet. Je verlegde zelf de criteria van democratie naar welvarendheid.... ![]() maar je kan blijkbaar jezelf niet meer volgen. lees je post nog eens ! Jou ongelijk aantonen komt natuurlijk al belerend over voor je freele egootje.... ![]() idd , het IS indrukwekkend hoe je erin slaagt om telkens een nieuw onderwerp aan te snijden nadat je keer op keer weer op je onwetend plaatsje wordt gezet. Niet erg hoor, kritisch en logisch nadenken is je niet gegeven, maar wie weet komt dat wel met de jaren , alhoewel ben je wel een heel ernstig geval : van :zwarte inherente inferioriteit/democratie/welvarendheid/wel of niet werken/afrika kennis.... ![]() idd impressive , je gespartel !! ![]() als ik je posts zo overloop, WAS je reeds al half aan het slapen, als dat je ware "denk"vermogen is.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |