![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uw definitie van 'slimmer' is zeker niet dezelfde als wat ik er onder versta. Definieer het hoe je wil, ik stel wel vast dat jaar na jaar de modale autochtoon meer en meer tot de vaststelling komt dat I&I een hopelloze zaak is. Zelfs de TV debatten, toch een nest van links, moet dat lijdzaam inzien. Meer en meer stemt rechts. Jez ziet dat niet omdat en blijft zever vertellen zolang er nog een sos rondloopt in de wetstraat, maar vroeg of laat gaan de linkebies helemaal niets meer te zeggen hebben in regeringsonderhandelingen. En dan zou je eens heel erg verschieten vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja..Salafi's nemen hun taak ernstig he?
Nu, wanneer mij de Koran aangeboden wordt bedank ik gewoon, al gelezen en verschrikkelijk slecht boek! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dan kan je die beter aan Stingray geven, die stookt die op in zijn allesbrandende kachel. Dat heeft meer nut.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ge zegt zoiets. Het zou het proces in mijn septische put kunnen onderbreken vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=82727 Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2012 om 16:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De korans uit de standaard waren niet echt wereldnieuws ..en de standaard is niet echt een islamistische organisatie met een bekeringsdrift...en wat er met korans gebeurt is nu een stuk gevoeliger dan 5 jaar geleden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kreeg ook een tweetalige Frans-Arabische toegezonden uit Medina (op eenvoudige aanvraag via internet) mooi in blauw leder ingebonden, met goudopdruk op de band. Een compleet andere ordening van de verzen. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2012 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het protest kwam naar mijn herinnering vooral uit Vlaams Blokhoek (niet onverwacht) Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2012 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en inderdaad: toen waren er nog geen honderden doden gevallen omdat ze in Afghanistan een koran of drie bij het afval hadden gegooid om te verbranden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Few Afghans know reason for war, new study shows Je krijgt de NATO-vuurkracht over je have en goed, zonder te weten waarom, en dan verbranden ze nog je koran ook, adding insult to injury. Ik begrijp waarom die mensen daar zéér boos zijn. Jij niet? Tsja , empathie is niet iedereen gegeven, lijkt 't. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2012 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Nee, dat heb ik ook al gemerkt.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mensen hun leven opofferen als er verbrande korans bij de vuilnis liggen en dat niet doen als er mensen verbrand bij het vuil liggen...dat verschil mijn beste dat begrijp ik..dat heet religieus extremisme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weten moslims dit zélf wel ? En tot slot: gezien je de koran al in verschillende talen en versies gelezen hebt, had ik dan eens graag je eigenste mening daarover gelezen, zijnde als ideologisch richtsnoer voor die 300 miljard moslims in dit zonnestelsel. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 april 2012 om 19:13. |
||
![]() |
![]() |