![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net het tegenovergestelde aangetoond.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want u kent mij helemaal niet, en we waren met minstens 2 mensen met een vergelijkbaar loon op dit forum aanwezig. In humo staat een burgerlijk ingenieur architect en die verdient zelfs nog veel en veel minder dan ik. In de privé als je ondermaats presteert wordt je buitengegooid en er wordt sowieso niemand aangenomen om beneden zijn niveau te werken uit vrees dat het zou afbollen zodra die een job op niveau heeft gevonden. Zou het niet kunnen dat jullie beiden niet genoeg met de voeten op de grond staan om te weten hoe het er buiten de ambtenarij aan toegaat ? Wat voor werk doet u Jack ? Aan Raf moet ik het al niet vragen want die wil toch niets zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ja op www.rafheeftgelijk.be zeker.
Mijn linkjes werken voor meerdere functies. Iedereen kan het voor zichzelf uitrekenen en vergelijken met het huidige inkomen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 april 2012 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niet voor alle functies. L�*ng niet voor alle functies...
Secundum quid dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn er veel, heel veel. De mensen kunnen op die site gemakkelijk controleren dat is ook het doel van die site. Statistische significantie, zoek dat maar even op. U hebt in alle geval niets weerlegt. Ik hoop dat mensen zelf controleren adhv die link en hun resultaten met de verschillen posten. Meer of minder dan een ambtenaar en hoeveel. Het is namelijk niet zo dat omdat een informaticus bij de overheid meer verdient dat ik dan zomaar kan besluiten dat dit bij alle functies zo is. Maar het is in alle geval toch al 1/0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 18 april 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik geloof ten stelligste dat ambtenaren gewoon niet weten hoe de lonen in de privé liggen. Terwijl wij die van ons op bijvoorbeeld die site kunnen uitrekenen en dan vergelijken. U hebt geen vergelijking tenzij je vergelijkt met een topmanager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg zijn ze de job zo aan het veranderen dat geen mens met zijn volle verstand die job gaat blijven doen na zijn 40ste want dat hou je echt niet vol tot na je 60ste en vermits je na je 40ste tegenwoordig al vrij kansloos bent op de arbeidsmarkt ... we kunnen niet allemaal baas worden Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 18 april 2012 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ook hé Jack. ![]() Niettemin in de toekomst zal het pensioen van de ambtenaar dalen en dat van werknemers en zelfstandigen stijgen. Belgische ambtenaren hebben zowat de hoogste pensioenen van Europa en werknemers en zelfstandigen de laagste van Europa. Ge moet geen genie zijn om te zien dat er een correctie gaat komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik werk voor de overheid. Ik ben docent (specialiteit doet er niet toe, iedereen wordt evenveel betaald...) Onlangs nog een gesprek met een net gepensioneerde oom gehad, ingenieur. Kreeg via zijn contacten die hij jarenlang heeft opgbouwd de kans om in Mexico mee te werken aan het opstarten van hoogovens, voor 5000 € per week... Zijn wettelijk pensioen is voor hem wat zakgeld... Mijn loon is voor hem een lachertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geef je dan Jack ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag is maar of ge hiervoor in de privé wil gaan werken. Want de negenproef zegt toch wel wat anders. Het is drummen voor een job bij de overheid, en in de privé zit het vol met knelpuntberoepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegendeel. De overgrote meerderheid van de vlaamse bedrijven kan zulke lonen gewoon niet betalen (KMO's weet u). En ik zou die mensen geen prutsers noemen, want aangzezien u militair bent, vermoed ik dat u het concept werken vreemd bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is dan voor u representatief voor iedere ingenieur ? U toont niet echt aan dat u zeer goed weet wat er in de privé gebeurt. In 1992 werkte er bij Alcatel Lucent nog ongeveer 8000 man. Nu met moeite nog 2000 man en dat is dan nog na de fusie met Lucent. Vroeger was het enkel Alcatel. Hetzelfde verhaal zie je bij andere grote ondernemingen zoals Agfa Gevaert. Blijkbaar ook bij Bekaert, ... Denkt ge nu echt dat ik door onderhandeling het 4 voudige zou kunnen verdienen ? En denkt ge nu echt dat iedere gemiddelde ingenieur dat heeft ? Het zit op Alcatel vergoort van de ingenieurs en als die allemaal slecht betaald zouden zijn dan blijven die niet hoor. En prutsers zijn het al evenmin. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 april 2012 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |