![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geef ik dan een complimentje en is het weeral niet goed. Wat een zuur rapaille zijn me die vlaams-populisten toch. Maar wel blij toe zijn om desondanks toch nog noest te kunnen calimeroën : hautaine bijdrage .. mijn gedacht! Je zal maar dankjewel zeggen aan een vlaamse popu.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 april 2012 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ttz,
sommige burgers wel natuurlijk, en dan zitten ze met budget-begeleiding en zo van die zaken; ttz, met ons belastingssysteem en met onze staat die het geld door vensters en deuren naar buiten smijt, leven we dik onder onze stand. noot: Laurent leefde ook boven zijn stand. Zijn 26.000 € per maand weerhield hem niet om een zeepmachtkeuken in zijn villa, die hij nota bene gratis bewoont, te installeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 april 2012 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De besognes van de noblesse ontgaan me, doch een zeepmachtkeuken? Wat de fok moet ik me daar bij voorstellen? Iets Jeroen Meeusig?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kent die toch? I fok horses. I beg you pardon? Yes, paarden !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En bovendien kan je alle gepensioneerden €1100 per maand geven, in plaats van de ene €500 en de andere €5000, gemiddeld €1200. Dat zou sociaal en kostenbesparend zijn tegelijkertijd. Niet te vergeten ook: over landsgrenzen heen werken. Van ontsnappen is er pas sprake wanneer regeringen niet verder kijken dan de eigen landsgrenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik Tobback en het andere neocommunistische krapuul op het genocidefeest het genocidelied hoor zingen met de linker vuist omhoog dan draait mijn maag zich om.
Stel u voor, een horde gesubsidieerd krapuul dat op 20 april het Horst Wessellied staat te zingen met de rechter hand omhoog in Brussel. Bah!
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 april 2012 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Ik ga werken op de dag van de arbeid.
Ik ben nogal ne kerel eh.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou je je dan nog inspannen? Als je toch krijgt wat je niet verdient? Iedereen vakbondsafgevaardigde ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of natuurlijk iemand van de hulpdiensten.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Samen met la gauche de internationale gaan zingen. Dat wordt lachen geblazen, zeker als ze met hun gebalde vuisten in de lucht zitten te zwaaien. En daarna hun kas gaan volvreten in de Comme Chez Soi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Gaat het freya wicht met haar vuist in het zwerk staan zwaaien?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 april 2012 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Waar komt de rode leeuw tegen de notionele aftrek schuimbekken?
|
![]() |
![]() |