![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oudjes vinden de nieuwe manieren maar niets, iets van alle tijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Facebook is voor de huidige generatie enkel wat de telefoon voor de vorige was. En de post voor die daarvoor en... Stellen dat Facebook verantwoordelijk is voor wat dan ook en die stelling logisch elke verdere stap doorvoeren staat gelijk met het idee dat de mens beter het wiel en het vuur niet had uitgevonden... Een zielige beperkte kijk op vooruitgang. Ik heb facebook en gebruik het met mate. Soms een paar uur, soms dagen en zelfs weken niet. Of Facebook schadelijk gebruikt wordt ligt bij de gebruiker, niet bij facebook.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Facebook is gewoon een verslavend medium dat mensen met "een zwakke ingesteldheid" (ik probeer mij respectvol uit te drukken) weghaalt uit de sleur van het dagelijks leven. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is die sociaal en religieus geïnspireerde druk nu wat verminderd en kunnen mensen nu uiteen gaan als het niet gaat - in de westerse maatschappij dan toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik wil gerust naar mezelf kijken en vaststellen dat er weinig vrouwen waren die met mijn gedrag om konden, eender hoe graag ze me zagen. Een heel leven lang met dezelfde gelukkig zijn is weinigen gegeven.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2012 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoeveel mensen laten hun gesprekspartner als een baksteen vallen omdat er iemand belt? nauwelijks iemand die gewoon zijn gsm nog afzet en later terugbelt (uit beleefdheid) praat je met iemand en begint die ineens, om god weet welke reden, rond te surfen op zijn iphone. zit je met 4 op café en zijn er 2 aant sms'en en een 3e aan het bellen. Ben ik de onbeleefde omdat ik dan maar vertrek ![]() vroeger was het ook zo dat koppels 's avonds verschillende interesses hadden. daar is op zich niets mis mee. of madam breit of een hele avond met een vriendin belt of chat is geen verschil. ik heb dan haar aandacht niet ( en ook niet nodig) en kijk mijn voetbalmatchke en ja, die media zijn verslavend, gokspelletjes zijn verslavend maar dan alles gaan verbieden omwille van een minderheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, als jij begint te praten en zowat iedereen begint te bellen, te sms'sen en of te surfen, dan zou dat wel eens kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Big Brother is watching you.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gewoon straks op een zonnig zomerdagje over de groenplaats flaneren. in een groep van 4 zit minimum de helft met mijn zijn gsm te frullen. of tout court eens rondkijken. bij de nieuwe generatie tieners is de gsm als het ware aan de hand vastgegroeid maar goed, facebook is geen probleem zolang de gebruiker zijn verstand gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het maakt mensen alleen maar afstandelijker van elkaar en zorgt ervoor dat er steeds meer koopkracht geëist wordt om mee te zijn met al die recente technologieën. Want zeg nu zelf, wie wil nog een iPad1?
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Daar ligt nu net het probleem, de technologie begint gestaag het verstand te vervangen...
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n opzichtige posting zonder inhoud lig je voor mijn part ... buiten. Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Bush, de grote Satan? of van prins Filip, de lompe Satan?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling