![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Aan wie hecht jij de meeste geloofwaardigheid ? | |||
Bart De Wever. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 61,36% |
De media. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
Albert II. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,82% |
André Léonard. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
Het Belgische gerecht. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
Het Vlaams tribinaal. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik geloof alleen mezelf. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 36,36% |
Ik ben/word nihilist. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,55% |
Mia Doornaert op de website: de.rechtzetting.be. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vermoeden iedereen die kritisch naar elke berichtgeving van welk mediakanaal dan ook kijkt.
Het vermoeden van iedereen die niet te lui is om de mediatiek weggestopte studies van prof De Bens, van de Gentse universiteit en van elk andere academische en journalistieke studie op te duiken en eens te lezen...
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus iedereen die kritisch naar de berichten uit de media kijkt en de studies van prof De Bens leest die vermoedt dus schuld. Welke schuld van wie ? Welke schuld aan wat ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die fraude vaststelt en vaststelt dat die fraude op academisch niveau wordt bewezen moet zich toch automatisch de vraag stellen: "wie heeft daar schuld aan"?. Niet?
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk soort fraude ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg jij de meeste geloofwaardigheid in iemand wie dood is ?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof is voor pastoors en naïevelingen. Het zijn altijd zij die goedgelovig zijn die bedrogen uitvallen.
![]() In kranten staat maar een ding in dat nooit gelogen is, en dat is de prijs. Laatst gewijzigd door Garry : 6 februari 2013 om 03:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik lees geen kranten ik kijk alleen maar naar interviews zevende dag en zo
villa politica kijk ik ook naar Daar kunnen ze tenminste niets uit zijn context trekken wat maar al te vaak gebeurt in de krant en roddelblaadjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die optie ontbreekt er ook
![]() Bwa , ik kijk bijna geen TV meer !! Enkel nog worstelen , nieuws , tom & Jerry e.d. , Star Trek (1966-69) en als ik bij ons ma zit , spoed (oeps vtm) Ons ma kijkt er nog wel eens naar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof hechten aan mensen die kunnen lachen en liegen tegelijkertijd, de meeste Politici dus, nee dank u.
Toch kan ik mij weer niet van de indruk ontmaken dat het goed gaat met de borstenwaanzinnigen in België, dus homoseksuelen beware!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |