![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raf heeft zich al ontelbare keren laten betrappen op pot-ketel replieken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de jaren vertoog waren er hier ook al klikkers die alles gingen doorbrieven, het alle gevolgen vandien natuurlijk. Sommigen van die klikkers zijn een tijdje opgesloten, anderen weer niet, sommigen brachten het ultieme offer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Sorry dat ik tegen uw wagen ben gereden." Dat is gewoon een kwestie van elementaire beleefdheid vind ik.
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt guido 007 voor jouw gevoel voor rechtvaardigheid, dit is blijkbaar zeldzaam geworden... Laatst gewijzigd door NoTuma : 7 mei 2012 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 mei 2012 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Jaja, typische sossenreactie: zelf nooit verantwoording voor zijn daden afleggen. Zo kennen we ze.
Zoals Lewie Toebak vanavond in Reyers Laat: aangeven dat Cameron en Merkel sarkozy steunden. Maar in alle talen zwijgen over onze Elio die lijfelijk in frankrijk Hollande ging steunen en er de 'overwinning mee ging vieren. Die hypocrisie van klein links is om meelij mee te krijgen. Snappen die nu zelf niet dat ze met al dat hypocriet gedoe ongeloofwaardig - en erger nog onsterfelijk belachelijk - overkomen?
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 mei 2012 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
obsessief extremisme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Steek er een flyer van een fuif onder, een kortingsbonneke van de colruyt van -20 cent bij aankoop van twee pakken speculoos of het scheurblaadje van de druivelaar van vandaag. Of als het heel erg is, een brochure van de nieuwe dacia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Ik had niet gezopen want ik drink simpelweg nooit.
En dat is inderdaad standaard, ja. Neemt toch niet weg dat je daar langs de weg staat te blazen op het midden van een druk kruispunt op zaterdagmorgen, precies alsof ge de grootste crimineel zijt. Ik had me nog niet gedoucht (vriendin naar de colruyt gebracht) en een stomme training aan. en De geest en de letter, lolz.
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sterk. Heb je nog van die interessante tussenkomsten?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik ben Guust Flater en heb de lak van uw wagen een beetje beschadigd"
Heerlijke gag, wie kent 'em?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |