![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt natuurlijk ook profiteurs,maar dat zijn geen loosers maar winners. Als je deze groep bedoeld kan ik je niet helemaal ongelijk geven natuurlijk. Maar om dan politiek oncorrecte uitspraken te doen door ze allemaal te schofferen en ze allemaal in hetzelfde kastje te steken en ze allemaal te verlagen tot parasiterende loosers vind ik er een beetje over. Let er wel op beste,dat de tijd niet ver weg is dat jij of eender wie zich ook ooit bij die parasiterende loosers kan bevinden,eens kijken of je je dan met hetzelfde enthousiasme zal kwijten van je hedendaagse uitspraken.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Losers' mensen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat werkonwillige tuig vergelijken met mensen die effectief keihard gewerkt hebben in de mijnen is werkelijk degoutant. De werklozen van vandaag weten niet eens wat werken is, laat staan dat ze iets van hard werken afweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en die bovendien protesteerden demonstreerden omdat de mijnen gesloten werden, omdat ze hun werk 'kwijt' waren, omdat ze NIET werkloos wilden worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 24 miljoen werklozen in de EU
Veronderstel even dat die putten beginnen te graven op straat... Ik ken best aannemen dat al die winners liever hebben dat ze in hun luie zetel blijven zitten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=smosty;6122390]
Citaat:
![]() Jij bent echt grappig, eerlijk is eerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker dat Savatage en Superstaaf wel degelijk keihard voor mijn riant pensioen blijven werken ![]() ![]() Laatst gewijzigd door smosty : 12 mei 2012 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moesten werklozen staken, moet je gewoon wat werkmateriaal op de straten leggen.... Hun opgevette, doorligwonde-onstoken parasietenpootjes zouden nogal in actie komen om ervan weg te lopen.
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dubbelplusgoed
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() En die politie combi's zullen dan later met een nieuwe lening moeten worden aangeschaft , staatsschuld hoger , en wie zal die betalen , de werkende mens ? ik denk dat de bacteriën in een klomp gist nog slimmer zijn dan deze stelling .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan werken. Ga maar eens kijken in de beschutte werkplaatsen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik voel me te goed om te parasiteren.
![]() |