![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door SDG : 15 mei 2012 om 08:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat contract geldt dus nog altijd, want het geldt namelijk nogmaals TOT IN DER EEUWIGHEID. Zelfs als Telenet failliet gaat of er een atoombom valt op Leuven, zal ik mijn bandbreedte blijven opeisen. Want de Eeuwigheid, die duurt lang. Telenet moet zijn contract honoreren. Zoniet blijft dat een verschrikkelijk bedrijf.
Laatst gewijzigd door C2C : 15 mei 2012 om 15:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet is inderdaad veel te duur voor de slechte kwaliteit dat ze afleveren.
De digicorder bijvoorbeeld, oertrage rommel. De bijhorende afstandsbediening, grote rommel, ronduit slechte kwaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of kunnen we Telenet niet gewoon nationaliseren?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Heb een internetabonnement, een vaste telefoonabonnement en GSM abonnement bij Telenet.
Ik surfte daarnet even naar "Mijn Telenet". Krijg ik toch wel de vraag om mijn mobiel nummer eens door te geven! Ze hebben het blijkbaar niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die werkt maar de helft van de tijd. En ik ben al naar hun winkeltje geweest om een nieuwe te halen, 2 uur aanschuiven, ik kom thuis en die nieuwe werkte even slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() casa CM:
TV = DVB-S (FTA) & DVB-S2 (FTA) & DVB-T (FTA) Internet = dommel
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
F1 kijken zonder Olaf Mol (RTL 7)?? Echt een stukje beter dan Martin Brundle http://www.youtube.com/watch?v=PH5XxJHJsyo http://www.youtube.com/watch?v=3M3zxffZmUc De best bekeken Formule 1 GP bereikte een zenderaandeel van 40,5 procent (Mannen 20 – 49 jaar) en 656.000 kijkers. De uitzendingen van BBC en Sky komen nooit boven de 26.000 kijkers (= onmeetbaar) in Nederland Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 mei 2012 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Contactgegevens zijn niet altijd af te leiden van de producten die je hebt. Het gsm-abonnement kan bijvoorbeeld in gebruik zijn door een ander familielid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ooit de helpdesk van Telenet gecontacteerd. Toen de dame aan de andere kant van de lijn mijn telefoonnummer vroeg, weigerde ik het te geven.
Ik antwoordde dat ze maar de moeite moest doen om eens in de klantendatabase te kijken naar mijn gegevens. Na 2 seconden wist ze mijn nummer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wist je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan niet op het telenethomespot netwerk, omdat mijn modem te oud is.
Wat the fuck heeft mijn mdodem te maken met surfen op anderman's modem ???
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil bet geven, maar het is telenets fout dat dat niet kan. En nee, ik kan niet gratis een nieuwe modem krijgen om te kunnen geven.
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |