![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat liturgisch erg goed te zien valt, zijn missen worden wel meer dan eens in katholieke context uitgevoerd.
![]() Trouwens is zijn Mis in b-klein een katholieke mis, als ik mij niet vergis. Niet iets dat een calvinist zou doen. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 17 mei 2012 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuus voor de vergissing maar u snapt mijn punt wel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in demetal (eeendrewelke) , zijn r oook zobands !!!! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- band/zanger(es) , o.a.: sinead o'connor , ijs & ijskoud !!!! Slayer = mest (zang = rotslecht , de solo's = fuck off & rest , saluut) !!!! Ancient Rites , no thx , nie mijnding !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 mei 2012 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tool. Een aantal knappe vroege singles (Sober, Prison Sex), maar daarna een totaal overroepen snertplaat (Aenima).
Radiohead's OK Computer. Goeie cd, zeker, maar wat die plaat zo hoog in tal van best album-lijstjes staat te doen is mij een raadsel. Het was ook helemaal niet zo'n revolutionaire breuk met The Bends. Ik heb nooit begrepen wat er goed kan zijn aan The Beach Boys. De twee eerste albums van dEUS waren intrigerend, maar dat is toch �*l te lang geleden om die band vandaag nog als supergroep op te voeren. Verder overroepen: Patti Smith, Absynthe Minded (die infantiele teksten!), Arcade Fire e.v.a. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 18 mei 2012 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Pink Floyd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tom Lanoye.
En bij uitbreiding quasinalle Vlaamse Auteurs.
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dali en Gaudi.
![]() |
#29 |
|
![]() Literatuur: Proust
Film: Visconti, Resnais Architectuur: Le Corbusier |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Oh, en hoe kon ik hem vergeten: Rubens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() hugo claus en keith richards
Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2012 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat Gaudi's werk eigenlijk vooral verkeerd getoond wordt. Men wilt hem omkneden tot een modern architect in onze zin van het woord, en dat was hij niet.
Neem nu de Sagrada Familia, zijn eigen interpretatie van Gotiek. De nieuwste delen bevatten een enorme kubistische invloed dat gewoon vloekt met hetgeen Gaudi zelf gepland had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das Pop en zijn frontman Bent Van Looy
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bono
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuymans
Dit wil niet zeggen dat ik Tuymans werk 'slecht' vind. Ik vind zijn werk echter niet beter dan mijn werk en ik verwerp de heldenverering rond zijn persoon zoals ik dat zou doen moest men iets gelijkaardigs rond mijn persoon proberen. Het feit dat zijn werk belangrijk zou zijn 'omdat hij terug is gaan schilderen' is een nepargument, slechts van belang in binnen het beperkte kader van een kunstwereld die zich verstopt en daarna terug herontdekt. De geschiedenis van de kunstwereld komt hier los te staan van de geschiedenis van de kunst zelf. Tuymans past ook goed binnen het kader van een Belgische elite die een boegbeeld nodig heeft op gebied van kunst. Anti-Vlaams nationalistisch zijn en kritiek geven op de Belgische houding in Congo of op de Holocaust hoeft niet te betekenen dat het niet om een reactionaire kunst gaat. Ik ben argwanend over de achterliggende motivaties van Tuymans zonder echter te willen oordelen hierover. Hoge bomen vangen veel wind...vandaar. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 mei 2012 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rubens kijkt u glimlachtend aan en vraagt..."waarom?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Beatles.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bruce Springsteen
Elvis Costello Stein Meuris Gorki Ben Stiller enz |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam Sandler: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120402_029
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |