![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is het gemiddeld zo'n drie dagen - in het beste geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn gewoon de X-men, de volgende stap in de evolutie ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal solipsisten, ja
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, dat is in wezen het probleem niet, het probleem waren de afgelopen 50 jaar. Ik deed om iemand een plezier te doen nog niet zo lang geleden een psychologische test, de uitslag daarvan was dat ik "waarschijnlijk een aspie was." Toen ik dan ging zoeken wat dit eigenlijk was, bleek heel mijn leven op zijn plaats te vallen in de symptomen. Ik naar de huisarts die me naar de psychiater verwees die het syndroom van Asperger heeft vastgesteld. Mijn leven is nu heel wat begrijpelijker en dus uiteraard gemakkelijker. Om de diagnose "officieel" te maken moet ik eind juni bij neurologie zijn die me dan nog zullen door verwijzen naar de neuro-linguïstiek.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2012 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets waar ik trouwens veel tijd en moeite moet insteken, het lang genoeg gefocust blijven om te luisteren naar wat ze zegt. Lukt niet altijd eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan nochtans goed het verband zien tussen oorzaak en gevolg, ik heb geen last van angstaanvallen, houd zeker niet vast aan een bep. schema/structuur , ben niet "bang" voor hard lawaai, ben totaal niet perfectionistisch en altijd kalm en ik handel zeker niet volgens bep. regels .. Ik heb wel een bijna abnormaal goed geheugen en bij momenten communiceer ik héél slecht en droom ik weg, maar om daarom iemand het label "licht autistisch" te kleven. ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 25 mei 2012 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, toch wel. De sociale problemen zijn onoverzienbaar. Alleen is het zo dat ikzelf, die niet ervaar als problemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou wel kunnen dat je de angstaanvallen niet als dusdanig herkend.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2012 om 10:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hier alles dik ok hoor ! wel lang geleden hé, met jou alles ok ? eigenlijk weer om er eens ene (een colake in mijn geval ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu heb ik interesse om met jou een pint te gaan pakken, en mijn vrouw wil jouw vrouw wel eens ontmoeten.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() daar zijn wel veel meer troeven aan dan mensen 'over t algemeen' (sorry voor de gruwelterm) denken en/of weten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms komt dat zo over ja. Toen mijn grootvader stierf vroeg er eens iemand hoe ik me voelde, ik zei toen, "ach, we leven nog." Die mens begon dan kwaad te roepen a la: "is dat alles wat je kan zeggen!" Ik begreep dan weer niet waarom die mens kwaad reageerde. Maar gewoonlijk luister ik niet lang genoeg om de boodschap te begrijpen en gepast te reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(kalender- of werkdagen ? ![]() heel licht is dat toch niet meer hé ![]() maar vooral : is dat een constante bij jou ?? ... bij mij is dat variabel ... tussen -1 week en +een jaar of zelfs een paar jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 25 mei 2012 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |