![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik nog verondersteld om daar logisch, westers, en geëmanicpeerd op te antwoorden? Gezien de regeringen, de gewesten en de gemeenschappen me daarvoor enkel als racist zullen wegzetten kunnen ze de pot op men hun multiculturele poespas! Vraag is: verkoop ik mijn onroerende goederen NU? of moet ik wachten tot de kolonisatie op kruissnelheid is gekomen en nog amper een euro krijg alvorens te worden weggepest?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is absoluut niet de topic van deze draad . En ook niet het geloof in het hiernamaals . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() [quote=Kallikles;6150222]Het gaat hier over Vlaamse moslims. Welnu, dat zijn betere Vlamingen dan u, want zij onderschrijven AVV-VVK.
QUOTE] Zo , en las ik niet met ne riek boven mijne kop staat te zweiren ben ik geen goede vlaming ? waarom moet ik nu per se pretenderen bij een organisatie of secte te behoren om een goede vlaming te zijn . Ik weet verdomd goed genoeg wat vlaanderen welvarend heeft gemaakt en dat zullen geen clubjesclowns geweest zijn en zeker geen moslims . Vlaanderen is welvarend geworden door harde werkers die amper hun dorp verlieten en niet door monumenten bijters |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Horen Vlaamse bekeerlingen tot de islam volgens onze vrienden islambashers ook tot de groepering die het lang uitgezet moet worden op basis van religie? Vraag ik me even af.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik hoop dat die volksverradende teef al haar bezittingen en ook haar erfdeel effectief in beslag zal genomen worden omdat de brave burger niet zou moeten opdraaien voor de gewonde agente haar neusbreuk . Ik vraag me zelfs af of een vlaams persoon die een agent een neusbreuk kopt , nog op vrije voeten zou rand lopen . Ze moeten er blijkbaar schrik van hebben van de moslims . Trouwens een doordeweeks braaf meisje zie ik nog niet over het lef en tactic beschikken om een kopstoot te geven aan een agente . het moet wel een goed gehersenspoeld crapuleke zijn die de moslims voor hun kar spannen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de heren die zich moesten bekeren om met het groen blaadje Fatima te huwen (zoals ene Moureaux): die hebben ginds al lang hun eigen datsja!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moslims dachten over jezus is werkelijk grappig, aangezien Jezus leefde lang voordat uw Mohammed opdook, van "recuperatie" gesproken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ooit eral mensne EFFEKTIEF terugekomen uit dedood ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons eerlijk zijn , ook uw geest sterft met U mee en dat uit zich bij vele oude mensen al voor de dood . Wat een onzin , leven na de dood . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik kan wel begrijpen dat veel mensen wel willen geloven dat er iets is na de dood...het is niet voor iedereen gemakkelijk te bevatten dat dit het is... Laatst gewijzigd door NoTuma : 4 juni 2012 om 00:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en de gedachte dat je schijndood zou zijn en in je kist onder de grond ontwaakt GRRRRRRRRRRRRRRRRR Dus toch maar voor de crematie gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Vind je , dat vlamingen die zich tot mentaal herwerken tot moslim een soort verraad of afkering tegen de westerse maatschappij ?
Sorry , ik kan het woord bekeren niet gebruiken omdat dat indruist tegen mijn vrije geloofsopvatting ,vrij van elke religie . en dus vind bekeren een volledig verkeerde woordkeuze als je mentaal naar een religie immigreerd . dan is dat veel eerder een onderwerping dan een bekering . |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ons exotisch eilandje zitten we op de rotsen op ons favoriete plekje geregeld een flinke krab te strikken , en ik heb haar gezegt . ( en ik hoop dat het daar mag gebeuren . ) gooi me daar maar in de zee , de krabben zullen flink wat eten hebben en goed groeien , dan heb je nog iets aan me . Ik kan er nog aan toevoegen in 2008 is er vlakbij , in San Fernando een schip gekapseist met 1238 mensen aan boord en 4 overlevenden . jammer , voor de mensen die omgekomen zijn maar ze heb het schip een maand of 8 laten liggen om vooralleer te bergen , en de krabben en de boel flink opgekuist in die tijd . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Zou je niet beter een andere avatar kiezen ? uwe lenin was een echte marxcist..je weet wel ,diegenen die religies verwierpen als zijnde fabeltjes voor geknechte volkeren...echte commies zijn notiere religiebashers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel last heb jij reeds gehad van Joden die aan jouw deur komen bellen met de vraag of je er niet aan denkt je tot het Judaïsme te bekeren? Niet alle religies zijn behept met de obsessie om anderen te bekeren.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer je de zegeningen van de islam onder hun eigen gelovigen en hun gedoe en beweringen alhier hoort, leest en ondergaat moet je eigenlijk wel een "islambasher" worden! Probeer jij maar eens uit leggen waarom we er respectvol zouden moeten tegenover staan! Laatst gewijzigd door andev : 8 juni 2012 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |