![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Druk je op de knop ? | |||
Tuurlijk. Onmiddellijk. Zo een kans krijg ik nooit meer. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
Ik twijfel. Geen idee wat ik zou doen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
Zijdegij zot ? Weg met dat onding ! Nooit duw ik daarop ! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 66,67% |
Andere. Licht toe. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En de adem is iets te heet in uwe nek om dan ook te vernoemen uit uw lijstje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een Epicurist, maw, ik beschouw het leven als een "opdracht" om lijden te vermijden en om, als het even kan, wat plezier te beleven. Ik volg Epicurus volledig wanneer hij zegt dat je niet bang moet zijn voor de dood, want als je bent (en dus bang kan zijn) dan ben je niet dood, en als je dood bent, ben je niet, en dus ook niet bang. Maar het probleem is niet zozeer dood ZIJN, maar dood GAAN en dat kan een bijzonder lijdensvol pad zijn (vooral als onze moderne geneeskunde er zich mee moeit en het spel laat rekken zoveel de wetenschap toelaat). Een ander aspect aan dood gaan is de relatie tot anderen. Het laat je misschien psychologisch lijden dat sommigen triestig zullen zijn, en het laat je waarschijnlijk nog meer lijden dat anderen vrolijk zullen zijn als je dood gaat. Al die problemen worden opgelost als je instantaan, samen met alle anderen, verdampt. Welke zijn de argumenten om te drukken ? - dat je zeker bent dat je nooit meer zal lijden en anderen ook niet, en dat er niemand zich wat dan ook van vraag zal stellen over jouw dood - dat alle problemen nu voor iedereen opgelost zijn. Je hebt meteen alle wereldproblemen opgelost er ervoor gezorgd dat niemand nergens nog zal lijden Welke zijn de argumenten om niet te drukken ? - dat je misschien eerst nog wat zou kunnen profiteren - dat je eigenlijk zoiets niet op te leggen hebt aan anderen (aan de andere kant zal niemand het merken !) Ik zou dus waarschijnlijk drukken, maar "zo laat mogelijk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet wel een depressief persoontje zijn als je gaat drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Mogen we aannemen dat er een groepje rondloopt met een religie die alle andersdenkenden als ongelovige varkens aanziet en de wereld wil overheersen .
die doos met dat knopje om alle ( voor hen ) ongelovigen te laten verdampen zou een ideaal zijn . Maar het gevaar zit hen in hun religie zelve . Sommige idioten zijn zelfs in staat om alle mensen te vermoorden en zijn er van overtuigd dat enkel de gelovigen zullen terugkeren naar het paradijs . DUS is de grote vraag ? wordt het uitmoorden of uitgemoord worden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Als die gast met die doos en knop ook een pilletje bij heeft om blijvend in te slapen neem ik dat wel. Maar er zijn mensen die niet zijn zoals ik en zich goed lijken te vermaken. Ik ga daar geen stokje voor steken en blijf dus van die knop af, ook al ga ik er vanuit dat 3/4 van de mensheid liever niet geboren was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de mensheid heeft reeds op die knop gedrukt.... Ik zou er op drukken om onze kinderen het leed te besparen te sterven aan de burgeroorlogen die gaan onstaan ten gevolge van gebrek aan drinkbaar water en het in elkaar storten van de wereld door het jarenlange verkwisten van de natuurlijke rijkdommen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongens en wetenschap hé leuk gevonden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het een trucje en gaat u zelf dood als u duwt maar blijft de rest van de wereld leven! Er zijn slechte mensen op de wereld!
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wtf, dat mensen er aan denken om überhaupt te gaan drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou moeder aarde een verademing geven, zo'n chemokuur die de menselijke kanker gewoon wegvaagt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 juni 2012 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta haar gewoon toe zich op eigen initiatief eens goed uit te schudden en hop, wég is het ongedierte, de dinosauriërs achterna ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar niet bang, Klarekijk, gij staat niet op mijn lijstje.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Of die persoon moet ook gelogen hebben over dat 'vaporiseren' |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte als de wereld vergaat ben je er zelf toch ook bij. Dus hoe dan ook je kan het niet controleren. Voor u is hij vergaan. Je kan klaarkomen. |
|
![]() |
![]() |